abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42772217
SeaOfLove, thanx voor je berichtje in Ambers gastenboek!!. Mooi moppie is Milou!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42772386
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:10 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

jah mij ook helemaal omdat dit gewoon niet zo'n mega-meet is
Oh da's ook leuk hoor!
Alleen ken je er dan de volgende dag nogsteeds maar een handjevol
pi_42772413
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:11 schreef Vicky het volgende:
SeaOfLove, thanx voor je berichtje in Ambers gastenboek!!. Mooi moppie is Milou!
tnxxx....ik moet Milou's site al tijden bijwerken, maar er gebeurd zo weing hier
pi_42772428
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:16 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Oh da's ook leuk hoor!
Alleen ken je er dan de volgende dag nogsteeds maar een handjevol
  woensdag 18 oktober 2006 @ 16:06:03 #105
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_42773948
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:34 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Je komt ook naar de meet?
Nope!

Maar jullie wel heel veel plezier natuurlijk!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_42795641
Zo ik heb echt veel gemist hier
Klussen deel 1 en 2
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:42:46 #107
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_42862726
kick!
pi_43013765
Delft! Ben er geboren, paar jaar gewoont en nou in 't prachtige Den Hoorn. Lekker rustig, dichtbij alle grote steden. Voel me helemaal thuis in Delft
pi_43014931
Ja, hoe gaat het met die meeting?
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:09:12 #110
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_43015330
Wat mij betreft gaat i door
pi_43015586
Eensch!
pi_43015718
Delft

*meldt
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:30:09 #113
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_43015821
Hier wat plaatjes van de overgebleven kandidaten voor het nieuwe station/stadskantoor.

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_43015944
ik vind die van Rudy Uytenhaak toch eruit springen

het zijn er trouwens nog maar 2
quote:
Twee architectenbureaus krijgen de opdracht elk een voorlopig ontwerp te maken voor het nieuwe stadskantoor met stationshal. Het gaat om Rudy Uytenhaak Architectenbureau en bureau Soeters Van Eldonk Ponec. Het college van burgemeester en wethouders heeft dit voornemen op 26 oktober bekend gemaakt.
Uythenhaak (heb ik college van, prachtige man ) is het 3e ontwerp in jouw post
die van Soeters is de laatste
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_43015972
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:30 schreef TC03 het volgende:
Hier wat plaatjes van de overgebleven kandidaten voor het nieuwe station/stadskantoor.
Wat was de opdracht, "maak een zo lelijk mogelijk gebouw dat nog goedgekeurd kan worden"?
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:44:08 #116
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_43016119
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik vind die van Rudy Uytenhaak toch eruit springen

het zijn er trouwens nog maar 2
[..]

Uythenhaak (heb ik college van, prachtige man ) is het 3e ontwerp in jouw post
die van Soeters is de laatste
Doe dan maar die van Uythenhaak, die van Soeters is echt heel kitscherig. Die van Uytenhaak is over 50 jaar nog steeds mooi.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_43016216
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Doe dan maar die van Uythenhaak, die van Soeters is echt heel kitscherig. Die van Uytenhaak is over 50 jaar nog steeds mooi.
Wat mij betreft doen ze die eerste, óf die laaste.

Liever lood dan oud ijzer

test

[ Bericht 3% gewijzigd door mcDavid op 30-10-2006 13:44:21 ]
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:17:26 #118
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_43018559
Ik ga voor de laatste
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_43019948
De laatste is zo oudbollig, en daarom zal het veel mensen aanspreken. Je moet alleen niet alleen naar het uiterlijk kijken, als je het programma ziet is dat erg mooi opgelost in Uytenhaak zijn ontwerp.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:09:41 #120
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_43020048
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 22:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
De laatste is zo oudbollig, en daarom zal het veel mensen aanspreken. Je moet alleen niet alleen naar het uiterlijk kijken, als je het programma ziet is dat erg mooi opgelost in Uytenhaak zijn ontwerp.
Ja, das wel waar, maar zo'n modern stuk glas past totaal niet in het straatbeeld vind ik. En dat vind ik belangrijker dan het grootste deel van de andere factoren
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_43020447
Dan is de vraag of het er wel in moet passen? Altijd die standaardoplossingen zijn weinig verrassend. Terwijl als je een gebouw er neerzet dat super contrasteert met de omgeving dat vaak als meer positief ervaren worden, niet alleen voor iedereen die er dagelijks langskomt, maar ook voor de toerist. Het station van Uytenhaak zal zo veel meer bij de mensen bij blijven dan het station van Soeters, júis omdat het er zo uitspringt.
Je moet ook bedenken dat het hele spoorviaduct gesloopt wordt, het beeld op die plek wordt dan ook heel anders, je krijgt zomaar 20 meter extra qua ruimtelijke beeld.
pi_43021046
Ik vind 't nieuwe Zuidpoort ook helemaal niks, dus ik ga voor 't laatste ontwerp. Vind dat moderne totaal niet passen.
pi_43028839
Leuk die vrije taxi-chauffeurs(denk ik), vooral als ze elkaars hersens in beginnen te slaan dat maakte ik dus vanochtend mee, op het centraal-station in Delft.
Ondertussen, had ik de tering erin, dat ik lang moest wachten , en dat ik even een simpele telefoon had meegenomen zonder camera functie, dit sloeg nergens op en ware mooie beelden geweest voor vrienden enz. (en ja de politie was al gebeld door iemand).
Gelukkig kon ik aan de overkant nog ff een patatje halen... ik had geen zin om daar bij te blijven staan
Volgende keer zorg ik er gewoon voor dat ik het nummer van DTC bij me heb.

Ow ja.... de muziek en de kunsten van de dj in de zaal van speakers was best te doen, en daar ging ik voor......
pi_43045242
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 09:48 schreef KamiKaaze het volgende:
Leuk die vrije taxi-chauffeurs(denk ik), vooral als ze elkaars hersens in beginnen te slaan dat maakte ik dus vanochtend mee, op het centraal-station in Delft.
Ondertussen, had ik de tering erin, dat ik lang moest wachten , en dat ik even een simpele telefoon had meegenomen zonder camera functie, dit sloeg nergens op en ware mooie beelden geweest voor vrienden enz. (en ja de politie was al gebeld door iemand).
Gelukkig kon ik aan de overkant nog ff een patatje halen... ik had geen zin om daar bij te blijven staan
Volgende keer zorg ik er gewoon voor dat ik het nummer van DTC bij me heb.

Ow ja.... de muziek en de kunsten van de dj in de zaal van speakers was best te doen, en daar ging ik voor......
Ik had vrijdagnacht volgens mij gewoon een aangeschoten taxi-chauffeur . Vriend waar ik naar toe ging dacht het ookal .
pi_43056169
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik had vrijdagnacht volgens mij gewoon een aangeschoten taxi-chauffeur . Vriend waar ik naar toe ging dacht het ookal .
Heb ik ook al een keer meegemaakt, knap dat ik het kon ruiken ondanks een aantal baco's die ik achter mijn kiezen had zitten...... , helaas zaten we toen al in de taxi.....
Was een vrij forse man met een bromstem.....
Ik pak zelf niet voor niks de taxi.... alcohol en auto gaat niet samen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')