Oh da's ook leuk hoor!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah mij ookhelemaal omdat dit gewoon niet zo'n mega-meet is
tnxxx....ik moet Milou's site al tijden bijwerken, maar er gebeurd zo weing hierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:11 schreef Vicky het volgende:
SeaOfLove, thanx voor je berichtje in Ambers gastenboek!!. Mooi moppie is Milou!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh da's ook leuk hoor!
Alleen ken je er dan de volgende dag nogsteeds maar een handjevol
Nope!quote:
Uythenhaak (heb ik college van, prachtige manquote:Twee architectenbureaus krijgen de opdracht elk een voorlopig ontwerp te maken voor het nieuwe stadskantoor met stationshal. Het gaat om Rudy Uytenhaak Architectenbureau en bureau Soeters Van Eldonk Ponec. Het college van burgemeester en wethouders heeft dit voornemen op 26 oktober bekend gemaakt.
Wat was de opdracht, "maak een zo lelijk mogelijk gebouw dat nog goedgekeurd kan worden"?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:30 schreef TC03 het volgende:
Hier wat plaatjes van de overgebleven kandidaten voor het nieuwe station/stadskantoor.
Doe dan maar die van Uythenhaak, die van Soeters is echt heel kitscherig. Die van Uytenhaak is over 50 jaar nog steeds mooi.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik vind die van Rudy Uytenhaak toch eruit springen
het zijn er trouwens nog maar 2
[..]
Uythenhaak (heb ik college van, prachtige man) is het 3e ontwerp in jouw post
die van Soeters is de laatste
Wat mij betreft doen ze die eerste, óf die laaste.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe dan maar die van Uythenhaak, die van Soeters is echt heel kitscherig. Die van Uytenhaak is over 50 jaar nog steeds mooi.
Ja, das wel waar, maar zo'n modern stuk glas past totaal niet in het straatbeeld vind ik. En dat vind ik belangrijker dan het grootste deel van de andere factorenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
De laatste is zo oudbollig, en daarom zal het veel mensen aanspreken. Je moet alleen niet alleen naar het uiterlijk kijken, als je het programma ziet is dat erg mooi opgelost in Uytenhaak zijn ontwerp.
Ik had vrijdagnacht volgens mij gewoon een aangeschoten taxi-chauffeurquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:48 schreef KamiKaaze het volgende:
Leuk die vrije taxi-chauffeurs(denk ik), vooral als ze elkaars hersens in beginnen te slaandat maakte ik dus vanochtend mee, op het centraal-station in Delft.
Ondertussen, had ik de tering erin, dat ik lang moest wachten, en dat ik even een simpele telefoon had meegenomen zonder camera functie, dit sloeg nergens op
en ware mooie beelden geweest voor vrienden enz. (en ja de politie was al gebeld door iemand).
Gelukkig kon ik aan de overkant nog ff een patatje halen... ik had geen zin om daar bij te blijven staan![]()
Volgende keer zorg ik er gewoon voor dat ik het nummer van DTC bij me heb.
Ow ja.... de muziek en de kunsten van de dj in de zaal van speakers was best te doen, en daar ging ik voor......![]()
Heb ik ook al een keer meegemaakt, knap dat ik het kon ruiken ondanks een aantal baco's die ik achter mijn kiezen had zitten......quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik had vrijdagnacht volgens mij gewoon een aangeschoten taxi-chauffeur. Vriend waar ik naar toe ging dacht het ookal
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |