Dat is opzich wel vet jaquote:
Naja, ik weet echt niet joe laat ik klaar ben met die borrel enzoquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:31 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Gewoon ergens gaan eten dus?Daarna uit?
regel een telefoonnummer en bel als je eraan komt!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, ik weet echt niet joe laat ik klaar ben met die borrel enzo
Ja, ik sms of bel AR wel ff als ik klaar benquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
regel een telefoonnummer en bel als je eraan komt!
Problem solved
Lerenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:22 schreef Originele_Naam het volgende:
Frank wat lul je nou ik ga.....
en ik heb jouw ook alvast erop gezet
P.S. ga eens snel leren jij
Dude!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:22 schreef Originele_Naam het volgende:
Frank wat lul je nou ik ga.....
en ik heb jouw ook alvast erop gezet
P.S. ga eens snel leren jij
Gewoon komen, ik ben ook geen student ofzoquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:15 schreef Agiath het volgende:
Kwil best komen alleen...Tis meer een soort studenten meet toch?
Als t regent schiet het idd niet op....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef Agiath het volgende:
Ik heb niks...
Waar gaan we dan? Het is denk ik al te koud voor Beestenmarkt (al hebben ze terrasverwarming maar het kan ook regenen....)
Het ligt er ook aan hoeveel er komen natuurlijk
hehhehequote:
Ik denk dat sommige mensen al een beetje te oud zijn voor tri, ook niet zo gezellig met zoveel, kan eventueel later, eerst cafe'tje vind ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:36 schreef Originele_Naam het volgende:
Laten we met ze alle naar de Triangel gaan
edit:
Vrijdagavond heet het dus de Triangel en doordeweeks is et de Koornbeurs
Ik voel me nergens te oud voorquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
hehhehe
[..]
Ik denk dat sommige mensen al een beetje te oud zijn voor tri, ook niet zo gezellig met zoveel, kan eventueel later, eerst cafe'tje vind ik
Poolen in cafe 28quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:44 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Te oud ? denk ik niet, maar cafetje eerst is ook leuk, kunnen ook eerst gaan poolen ofzo??
Leert iedereen elkaar een beetje kennen toch?
Dat ga ik iig over 15 min wel doen
joh we zien wel...wie wil poolen gaat poolen , ik hoef niet iigquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:52 schreef Originele_Naam het volgende:
prima idee, alleen zouden we de pooltafels moeten reserveren.
Straks kom je daar en zijn alle pooltafels bezet
Waar zit dat ongeveer? Op Lr is vrijdagmiddag een borrel en ik geloof met gratis bier. En tóch kies ik voor fokquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
28 kom ik ook regelmatig, afgelopen vrijdag nog![]()
Ook al een borrelquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waar zit dat ongeveer? Op Lr is vrijdagmiddag een borrel en ik geloof met gratis bier. En tóch kies ik voor fok![]()
In de Vlouw, zijstraat Vrouw-Juttenland.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waar zit dat ongeveer? Op Lr is vrijdagmiddag een borrel en ik geloof met gratis bier. En tóch kies ik voor fok![]()
Ik begrijp sowieso niet waarom we 's middags al afspreken eigenlijk. Ik kijk wel of jullie rond 20.00 uur nog in de stad zijn of niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat mij betreft is 20:00 ook prima hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom we 's middags al afspreken eigenlijk. Ik kijk wel of jullie rond 20.00 uur nog in de stad zijn of niet.
28 zit in de vlouwstraat.
En dan met z'n allen de jostiband nadoen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:36 schreef Originele_Naam het volgende:
Laten we met ze alle naar de Triangel gaan
edit:
Vrijdagavond heet het dus de Triangel en doordeweeks is et de Koornbeurs
?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dan met z'n allen de jostiband nadoen...
Geef ff een brul, dan maak ik de foto's en knikker ze online...
Triangel --> jostiband --> foto maken --> op Fok zetten?quote:
Ja, maak een paintquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Triangel --> jostiband --> foto maken --> op Fok zetten?
Of moet ik het tekenen???
Kheb een nieuwequote:Op maandag 30 oktober 2006 20:33 schreef Originele_Naam het volgende:
Frank wat doe je waar is je avatar?
Oh triangeljostiquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
quote:
quote:
Zal ik mijn dochter meenemen? Dan heb je een echt persoon met het Syndroom van Downquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoor dat we een locatie hebben!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:31 schreef BitterMoon het volgende:
Ik lees al een tijdje mee op FOK! en ben een vriend van SeaOfLove, het lijkt mij ook leuk om te komen, dus zet mij maar op de lijst.
Ja, voor gratis bier wil ik me zelfs wel tussen LR mensen begevenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik hoor dat we een locatie hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |