Richten wij er toch ook één op? Jij drum, ik basquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
ben ik ft twee dagen weg is ineens iedereen samengekliekt in clubjes![]()
Oeh ja, daar heb ik nog niet gestaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:25 schreef rudedeltadude het volgende:
nog een vrijwilliger voor de triangel?
dan huur ik Hedon af
Heb ik ook eens gehad. Ik zwanger van de eerste, maar een vriend zat in een noodsituatie. Ik halve land doorgereisd en die gozer geholpen. Hij zo: "En als jij straks verhuist, dan doe ik dat natuurlijk!"quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef Sylvana het volgende:
Aargg, vriend die zou helpen met verhuizen heeft afgezegd
Dus heb nou wel alle kleine spullen zelf gedaan al, maar zou ook wel handig zijn als het bed en de kasten al uit elkaar gehaald zijn, zodat het morgen gelijk op aanhanger gegooid kan worden
En in mn eentje red ik het niet
Dus hoop echt dat ik nog iemand vind die me vanavond ff wil helpen met uit elkaar halen
Maarja, k heb niet echt vrienden hier in de buurt
Kutzooi
Moet je niet op maandag gaan.. ging regelmatig naar soly maar ben één keer naar nam chi geweest en gelijk de laatste keer, wat mij betreft..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:18 schreef annoylikethewind het volgende:
Hola! Over chinezen gesproken, nam chi in de assenorperstraat is ook niet verkeerd. Net gegetenDie is in de plaats gekomen van Soly.
Ik heb wat gemist. Waar woon je nu dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:47 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben verhuisd![]()
![]()
Alles is eigenlijk al kalar, moet alleen nog ff spullen in kasten stoppen
Alleen mn gordijnrails kan hier niet ogpehangen wordenhoudt plafond niet, dus nog ff kijken hoe ik dat doe, of van die bevestigignshaken kopen voor in kozijn of gewoon blinderingsfolie ofzo op ramen plakken, maar dat moet ik van de week dus nog maar ff kijken
nog steeds in Deventer, alleen dan nu nog grotere kamer en nog betere locatiequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist. Waar woon je nu dan?
Jeuj!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nog steeds in Deventer, alleen dan nu nog grotere kamer en nog betere locatie
Ja, dat zal wel wennen worden, vond het gister erg apart dat het daar mn laatste nachtje was, gelukkig hoefde ik mn laatste nacht daar niet alleen door te brengenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:00 schreef littledrummergirl het volgende:
vanacht je eerste nachtje in je nieuwe huis?
Oe, op mijn wenkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:25 schreef Sylvana het volgende:
Zwolle![]()
![]()
Daar ben ik vanochtend geslaagd voor mn theorie-examen met maar 2 fout
En nou wordt mn rij-examen weer aangevraagd![]()
![]()
Ik niet, ik ben allergisch voor sinaasappels en mandarijnen enzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef Integrity het volgende:
Wie heeft er trek in gebakken sinaasappel?
Jammer, zou ook wel heel toevallig zijn,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben allergisch voor sinaasappels en mandarijnen enzo
Sitethief, ik ga met dat onderzoek onder basisschoolleerlingen niet naar de school van je zusje toe
Maar wie ben jij,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:54 schreef littledrummergirl het volgende:
hehe eindelijk weer fok![]()
begon jullie al te missen![]()
ik ben de liefde van je levenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maar wie ben jij,.
(alchol enzoot,)
Doen we,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben de liefde van je levenken je me niet meer?
Meisje verkracht in dat tunneltje hoorde ik net...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:52 schreef Ludger het volgende:
Wat was 'r vanmorgen aan de hand vlakbij Stadshagen? Politie en dergelijke.. Je kon alleen de Mastebroekerbrug af richting de Aa-landen en niet andersom.. Het was vlakbij bij het fietstunneltje tussen Holtenbroek en de Aa-landen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |