Te lang.... Eerst de amerikaanse launch bekijken. Ben ik erg benieuwd naar. Dan kunnen we alle reviews horen van de gamesquote:
Ik hoef eigenlijk niets te lezen, ik weet nu al wel welke games ik ga kopen en welke niet. Er zijn een paar twijfelgevallen, maar daar is het meer een kwestie van heb ik er de tijd voor of niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:01 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Te lang.... Eerst de amerikaanse launch bekijken. Ben ik erg benieuwd naar. Dan kunnen we alle reviews horen van de games
Goede baan hequote:Op zondag 22 oktober 2006 13:25 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Had ik al dat geld maar :-)
Wat ik niet snap is dat je DE ULTIEME TOPPER: Zelda nog niet gepre-ordered hebt.
Voor mij ooK! Perfecte combinatiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:15 schreef deGVR het volgende:
Zelda en Rayman, dat zijn de launchgames voor mij.
Zou je niet een ander spel erbij preorderen?quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:34 schreef stefmans het volgende:
Dixons is niet te vertrouwen, ik heb hem bij de Replay gepreorderdMet meteen Galaxy erbij
![]()
Ik ben al jaren vaste klant, bij de Dixons in Kampen, en nog nooit problemen gehadquote:Op maandag 23 oktober 2006 22:34 schreef stefmans het volgende:
Dixons is niet te vertrouwen, ik heb hem bij de Replay gepreorderdMet meteen Galaxy erbij
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:36 schreef Xrenity het volgende:
Nou jongens!
Twee dagen minder wachten!
[afbeelding]
Wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:41 schreef Kill_em_all het volgende:
Tuurlijk lul je er maar uit (zoals je altijd probeert).
[..]
Achquote:Daar zeg je duidelijk dat je verwacht dat er gerechtelijke stappen komen en daar bovenop misschien wel een overname.
[..]
Nee, dat is idd niet mijn conclussie, maar je zegt het wel precies zoals ik het zei, waarschijnlijk komen er geen stappen maar reken maar dat Nintendo naar alle kleine mazen in de wet zal kijken als dit ding van de grond komt. En als dat niet lukt... zie stukje. Sowieso boeit dit stukje me niet zo, ik vind het alleen vervelend dat ik verkeerd uitgelegd wordt de hele tijd door jou.quote:Als je dus gelezen had, had je duidelijk tot de conclusie kunnen komen dat de werking totaal anders is dan de wiimote en er dus waarschijnlijk helemaal geen rechtzaak of wat dan ook zal komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |