SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verhaal(Opnieuw, grote spoilers):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:14 schreef kipknots het volgende:
Hmm, scans gaan over de bandwidth limit heen, dus ik som wel even de belangrijkste informatie op. Let op, er staan grote spoilers in dus alleen lezen als je het echt wil weten.
items/dungeons:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verhaal(Opnieuw, grote spoilers):ik wou zelda niet halen... maar nu ik dit lees heb ik weer helemaal een OoT gevoel... kut, nu moet ik die ook kopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom wou je ingods naam zelda niet halenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik wou zelda niet halen... maar nu ik dit lees heb ik weer helemaal een OoT gevoel... kut, nu moet ik die ook kopen...![]()
geen tijd om te spelen... moet iets hebben wat je zo oppikt...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom wou je ingods naam zelda niet halen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zat dus in de build van gisteren en begon na een tijdje wat irritant te worden. :x
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:34 schreef Thomper het volgende:
Die scans vermelden ook datZijn die speakers een beetje goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zat dus in de build van gisteren en begon na een tijdje wat irritant te worden. :x14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Hmmmwoch.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zijn die speakers een beetje goed?
En ik vind het dom dat ik steeds teruggewezen wordt door jou omdat je zelf mn stukjes niet goed leest. Ik stel duidelijk dat je niet alleen moet denken aan copyright issues maar misschien wel aan overname. Copyright is daarnaast wel een optie, alleen geen waarschijnlijke, hierbij moet Nintendo gaan zoeken naar kleine onderdelen/ technieken die volgens hun patent het patent overschrijden. Erg moeilijk en misschien wel onmogelijk, maar grote bedrijven hebben de middelen om kleine juridische gaatjes te benutten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:07 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat het nogal dom is om te zeggen dat nintendo ze kan aanklagen ivm patenten ed terwijl in de tekst al staat dat het totaal anders werkt dan de wiimote. Mijn punt is dus dat jij schijnbaar wel leest, maar schijnbaar niet onthoud wat je nou eigelijk net gelezen hebt.
Daar zeg je duidelijk dat je verwacht dat er gerechtelijke stappen komen en daar bovenop misschien wel een overname.quote:Ik denk dat Nintendo stappen gaat ondernemen tegen dit bedrijf, daarbij moet je niet alleen denken aan copyright issues maar misschien wel overname.
Als je dus gelezen had, had je duidelijk tot de conclusie kunnen komen dat de werking totaal anders is dan de wiimote en er dus waarschijnlijk helemaal geen rechtzaak of wat dan ook zal komen.quote:The device works using sound waves and other technical wizardry,
OMG MOOI BOXARTquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:56 schreef s0ul het volgende:
Wario Ware Smoothe moves
http://wiimedia.ign.com/w(...)0061019043827873.jpg
Die meeuw Leuk filmpjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:57 schreef Roi het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=3094099115897654260&pr=goog-sl
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
maarja, zelda he... het begint weer te jeuken... dan m'n vriendin maar verwaarlozen...![]()
Als goenoeg geld voor hebt dan zie ik geen Probleemquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:59 schreef depax het volgende:
ja is een leuk filmpje
kan mij aub iemand zeggen dat ik moet stoppen met preorderen
heb nu ook al Nfs carbon gepreordered.
brengt totaal op
NFS carbon
Monkey ball
Ravin
Red STEEL!!!!
Tony Hawk
somebody stop me :|
Had ik al dat geld maar :-)quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:59 schreef depax het volgende:
ja is een leuk filmpje
kan mij aub iemand zeggen dat ik moet stoppen met preorderen
heb nu ook al Nfs carbon gepreordered.
brengt totaal op
NFS carbon
Monkey ball
Ravin
Red STEEL!!!!
Tony Hawk
somebody stop me :|
Overname gebeurt niet, daarvoor verschilt de techniek en de werking teveel. En juist door deze verschillen zijn copyright of patent issues ook niet aan de ordequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:52 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
En ik vind het dom dat ik steeds teruggewezen wordt door jou omdat je zelf mn stukjes niet goed leest. Ik stel duidelijk dat je niet alleen moet denken aan copyright issues maar misschien wel aan overname. Copyright is daarnaast wel een optie, alleen geen waarschijnlijke, hierbij moet Nintendo gaan zoeken naar kleine onderdelen/ technieken die volgens hun patent het patent overschrijden. Erg moeilijk en misschien wel onmogelijk, maar grote bedrijven hebben de middelen om kleine juridische gaatjes te benutten.
Leuk! Alleen maar 2 delen, van de 4quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:23 schreef Tware het volgende:
Als voorproefje voor Twilight Princess kan ik jullie aanraden de Retrospective van Gametrailers te kijken. http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2631
Nog NOOIT zo'n mooi filmpje gezien over een doos...quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:53 schreef s0ul het volgende:
filmpje van de doos van de Wii (geen 18+)
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=17254
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |