Als je dergelijke reacties plaatst, moet je ook niet raar opkijken dat een discussie nooit stopt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:23 schreef jogy het volgende:
Ik zal het even vragen aan de mensen die het hebben gedaan. Oh, wacht.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:28 schreef Lambiekje het volgende:
Oke voor de deniers?!
Ik heb steeds het gevoel dat jullie je stokpaardjes aanhalen. En alleen maar quoten van gov-sites. Wat toch wel bekend mag zijn dat het desinfo is.
Ja dat krijg je als je telkens weer dezelfde complotverhalen langs ziet komen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:28 schreef Lambiekje het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat jullie je stokpaardjes aanhalen.
Dat gevoel is totaal verkeerd. Zoals je duidelijk kunt zien worden er ook zat andere sites aangedragen.quote:En alleen maar quoten van gov-sites.
Wat geeft jou en mij de garantie dat die video's wel de waarheid vertellen?quote:Wat toch wel bekend mag zijn dat het desinfo is. En heb ook sterk het gevoel dat niemand van jullie ook maar een videotje hebben bekeken.
Afgezien van de paar die het wel hebben gedaan natuurlijk.
Oh wacht dat was pietje niet, dat was ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja die bedoelde ik dus inderdaad. Geen cijfers, maar letters dus. Dat was trouwens een hele vervelende user. Die begon echter met schelden etc, en dat zie ik Pietje77 (op 'sukkel' na) nog niet doen.
Wat ik zelf al zeg. Ik ben gaan twijfelen over het pentagon. WTC is 100% explosieven.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je telkens weer dezelfde complotverhalen langs ziet komen.
[..]
Dat gevoel is totaal verkeerd. Zoals je duidelijk kunt zien worden er ook zat andere sites aangedragen.
[..]
Wat geeft jou en mij de garantie dat die video's wel de waarheid vertellen?
dan was het gebouw al geexplodeerd toen de vliegtuigen er in vlogen.......quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat ik zelf al zeg. Ik ben gaan twijfelen over het pentagon. WTC is 100% explosieven.
Bekijk die www.oilempire.us maar.
Ik wil alleen maar weten hoe jullie er tegen aankijken. Want ik kan me niet voorstellen dat jullie alles voor zoetekoek aannemen wat Bush Admin verkondigd?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:29 schreef haaahaha het volgende:
[..]Ik quote nergens van gov sites? Ik zie verder ook niemand van gov sites quoten? Wat raaskaal je?
Wederom geen antwoorden op mijn vragenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:33 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ik zelf al zeg. Ik ben gaan twijfelen over het pentagon. WTC is 100% explosieven.
Bekijk die www.oilempire.us maar.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:34 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wederom geen antwoorden op mijn vragen
Als dat zo is, waarom doe je dat dan met dergelijke insinuerende opmerkingen???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar weten hoe jullie er tegen aankijken. Want ik kan me niet voorstellen dat jullie alles voor zoetekoek aannemen wat Bush Admin verkondigd?
Je vergeet een ding. dat de commandcenter in WTC7 zat he. En elke explosive kon apart gedetoneerd worden. Als het vliegtuig wat lager was gegegaan dan hadden ze een andere verdieping eerst moeten laten springen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dan was het gebouw al geexplodeerd toen de vliegtuigen er in vlogen.......
En dus laat jy je informeren via de propaganda-weg. TV en kranten.!? Dat is net zo eenzijdig dat wij onze info halen van websites. Maar in ieder geval analyseren deze het beter dan dat de kranten en tv het doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:38 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom doe je dat dan met dergelijke insinuerende opmerkingen???
Ik bekijk de situatie met mijn ogen en probeer de gebeurtenissen te verklaren binnen mijn kaders van gezond denken. Ik lees verder weinig 9/11 gerelateerde websites.
nee dat kan ook met reguliere natuurkunde. Maar dat snap jij niet ,daarom zie je dat niet als mogelijkheid.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je vergeet een ding. dat de commandcenter in WTC7 zat he. En elke explosive kon apart gedetoneerd worden. Als het vliegtuig wat lager was gegegaan dan hadden ze een andere verdieping eerst moeten laten springen.
Overigens is de antenna die het eerst naar beneden zakt. En dan pas op het inslagpunt. Vervolgens verpulverd de bovenste verdiepingen ook. Dat kan alleen maar met explosieven.
Lieve schat, genoeg experts hebben al aangegeven dat er onmogelijk explosieven in het gebouw konden zitten. Verder als het WTC met explosieven neergehaald is, dan gaat het van onder naar boven, precies het tegenovergestelde van hoe het daadwerkelijk gegaan is. Explosieven hebben vaak het rare kenmerk dat ze afgaan bij een grote knal of bij hitte, dan is 200 graden minimaal al meer dan genoegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je vergeet een ding. dat de commandcenter in WTC7 zat he. En elke explosive kon apart gedetoneerd worden. Als het vliegtuig wat lager was gegegaan dan hadden ze een andere verdieping eerst moeten laten springen.
Overigens is de antenna die het eerst naar beneden zakt. En dan pas op het inslagpunt. Vervolgens verpulverd de bovenste verdiepingen ook. Dat kan alleen maar met explosieven.
En nog een punt. Kerozine brand helemaal zo heer. Er zullen gerust explosieven zijn die bij veel hogere temparaturen afgeaan.
Dus dus sec zeggen vliegtuig in toren direct instorting is onzin.
owja, maar er was toch verwrongen staal.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dus laat jy je informeren via de propaganda-weg. TV en kranten.!? Dat is net zo eenzijdig dat wij onze info halen van websites. Maar in ieder geval analyseren deze het beter dan dat de kranten en tv het doen.
Hoezo? Ik bekijk dezelfde instort filmpjes als jij denk ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:40 schreef Lambiekje het volgende:
En dus laat jy je informeren via de propaganda-weg. TV en kranten.!? Dat is net zo eenzijdig dat wij onze info halen van websites. Maar in ieder geval analyseren deze het beter dan dat de kranten en tv het doen.
Het gaat dan ook niet over smelten!!!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:46 schreef pietje77 het volgende:
JET fuel smelt geen staal of aluminium, ONMOGELIJK
lees jij ook andere dingen buiten die samenzweringsverhalen? Er is geen gesmolten staal gevonden, alleen staal dat verbogen is, wat gewoon mogelijk is bij die temperaturen. Op die "gesmolten staal filmpjes" van jou zie je alleen rook en verder niks, zo kan ik nog bewijzen dat de hemel op 5 kilometer hoogte zit en de hell onder het witte huis.quote:[b]Op woensdag 18 oktober 2006 13:46 schreef -knipkopieerverhaal-
Dus mocht het nog niet duidelijk genoeg zijn: HET punt hier is HOE komt dat gesmolten staal op WTC 1 + 2 +7 ??????![]()
De grooste complot is toch wel de officiele verhaal. met gigantisch hiaten en verdraaiingen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je telkens weer dezelfde complotverhalen langs ziet komen.
[..]
Dat gevoel is totaal verkeerd. Zoals je duidelijk kunt zien worden er ook zat andere sites aangedragen.
[..]
Wat geeft jou en mij de garantie dat die video's wel de waarheid vertellen?
voor mensen met verstand en kennis van zaken gaat het daar wel over, sterker nog is het bewijs!!!!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:49 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet over smelten!!!!!!
1x ontkenning grote portie, coming right up : http://www.cooperativeres(...)m=a091201moltenmetalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
lees jij ook andere dingen buiten die samenzweringsverhalen? Er is geen gesmolten staal gevonden, alleen staal dat verbogen is, wat gewoon mogelijk is bij die temperaturen. Op die "gesmolten staal filmpjes" van jou zie je alleen rook en verder niks, zo kan ik nog bewijzen dat de hemel op 5 kilometer hoogte zit en de hell onder het witte huis.
Waar is die 10.000 kilo aan goud die onder het WTC lag gebleven?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:50 schreef Lambiekje het volgende:
Wat wel belachelijk is, is dat het verboden is om de WTC7 instorting te laten zien op TV. Het moet door hogerhand goedgekeurd worden. Dat is ook weer een goed teken dat er meer speelt.
Het ís ook een discussie zonder end. Als je alleen maar feiten wilt hebben kom je niet ver want die hebben we simpelweg niet, elk 'feit' dat we hebben komt weer van iemand anders af die misschien wel of niet zijn eigen agenda erop nahoudt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je dergelijke reacties plaatst, moet je ook niet raar opkijken dat een discussie nooit stopt.
Als je wel wilt denken dat het computergestuurd is opgeblazen, waarom denk je er dan niet aan dat die explosieven misschien ook al te vroeg zouden zijn afgegaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |