abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:27:13 #251
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_42772690
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

ok, moet ik nu de precieze link geven van de jostiband waar staat dat er geen gesmolten staal gevonden is, en hiermee bewijs ik het dus? Snap je het nu echt niet? En snap je nu echt niet dat je iets op andere reflecteert wat eigenlijk je zelfreflectie is?

Waar is het gefilmd?
In die verschillende docus over de demolition.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:27:33 #252
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_42772700
[opgebaarde en hehehe stijl
calvobbes schreef:
quote:
Dat gesmolten staal is pas na een week of 6 gevonden.
wat doe je nou !

[/opgebaarde en heheh stijl
pi_42772799
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oke misschien ben jij er onverschillig onder.

Maar we worden door Amerika wel allemaal in een 1984-wereld getrokken. Want het is er zeker niet beter opgeworden na 911. Dat kan je niet ontkennen. En elke moslim is slecht is.

Oke zal voortaan maar tot 10 tellen als er weer achterlijk gereageerd wordt met 0,0 bewijs. Waar maak ik me eigenlijk ook druk over. Ik weet voor mezelf wat er wel en niet klopt in de wereld. In ieder geval is het minder rooskleuring dan dat door sommige door jullie wordt aangegeven. En bang dat het 10 keer erger is dan dat Pietje laat blijken uit alle zijn reacties.

Maar geloof gerust in de vrijheid, die we inmiddels toch echt niet meer hebben.
aha elke moslim is slecht
je eerdere postings waarin je duidelijk aangaf dat je gewoon zwaar selectief en subjectief bent
Waarom wil je niet discussieren, je verwacht van ons dat wij meteen meegaan in jouw gedachtengoed, doen wij met jou ook niet, kindje
Waarom weiger je te lezen dat we zelf het volledige verhaal ook niet geloven alleen dat de paar onmogelijke punten van jou gewoon niet waar zijn, er zijn genoeg punten waar je iig van mij echt geen antwoord op kan verwachten omdat ik het niet weet of misschien wel met je eens ben, alleen je hebt zo'n beperkte kijk, je selectiviteit en subjectiviteit met je kinderachtige redeneringen, daar red je het niet mee

geef mij eens een reden waarom wij JOU wel moeten geloven en waarom je alleen NEGATIEVE zaken die JOUW gedachtegoed bevestigen WEL ineens FEITEN zijn? Beetje vreemd, dat ziet een kind van 4 jaar nog.
pi_42772837
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:25 schreef pietje77 het volgende:

Verder gesmolten staal is gesmolten staal, helemaal als iedereen het bevestigd.
Iedereen? Wie zijn die iedereen dan? Bronnen graag!

Ik kan namelijk maar 2 echte bronnen van dat verhaal vinden.
En één van die bronnen heeft het van die ander. Voor de rest is het vooral napraten van wat een ander zegt.

En bij nadere bestudering van die ene bron blijkt dat het waarschijnlijk helemaal niet om gesmolten staal gaat, maar staal dat erg verhit is geweest.
pi_42772848
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In die verschillende docus over de demolition.
Waarom geloven zelfs tig wetenschappers niet dat dat gesmolten staal is wat die TNT bevestigd? Ow wacht, vriendjes van natuurlijk
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:32:55 #256
52357 Lambiekje
pi_42772896
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

whahahah en dan met die openhaarden, de ander dom noemen, niet eens jij typen maar continu jy, je bent een komiek
er is geen gesmolten staal gevonden grmbl pffff
De vergelijking openhaarden en WTC is helemaal niet zo gek. ?!

Een avond lang openhaard in z'n koperending verbuigd niet. Maar een halfuurtje fik in de WTC wel de kern-staalconstructie. En koper heeft nog wel een veel lager smeltpunt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_42772905
nah ben eruit, natuurkunde is dus een vriendje van Bush en volgelingen. Als je dat wil geloven, my best, je doet maar, we vergeten alleen veel belangrijkere punten
  Moderator woensdag 18 oktober 2006 @ 15:34:14 #258
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_42772942
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oke misschien ben jij er onverschillig onder.

Maar we worden door Amerika wel allemaal in een 1984-wereld getrokken. Want het is er zeker niet beter opgeworden na 911. Dat kan je niet ontkennen. En elke moslim is slecht is.

Oke zal voortaan maar tot 10 tellen als er weer achterlijk gereageerd wordt met 0,0 bewijs. Waar maak ik me eigenlijk ook druk over. Ik weet voor mezelf wat er wel en niet klopt in de wereld. In ieder geval is het minder rooskleuring dan dat door sommige door jullie wordt aangegeven. En bang dat het 10 keer erger is dan dat Pietje laat blijken uit alle zijn reacties.

Maar geloof gerust in de vrijheid, die we inmiddels toch echt niet meer hebben.
Je klinkt echt een beetje gefrustreerd. Als jij dit allemaal zo zeker weet, en ook allemaal keihard kunt bewijzen, waarom zoek je dan niet de publiciteit? Zet alles overzichtelijk op een rij, en zoek de publiciteit op. Het gaat je immers aan je hart, nou dan doe er wat mee. Door wat onsamenhangend te blaten op Fok! zul je de wereld niet veranderen hoor.

Het boeit mij niet dat we geen vrijheid niet meer hebben. Als ik wat wil doen dan kan ik dat doen. Das voor mij vrijheid genoeg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_42773000
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De vergelijking openhaarden en WTC is helemaal niet zo gek. ?!

Een avond lang openhaard in z'n koperending verbuigd niet. Maar een halfuurtje fik in de WTC wel de kern-staalconstructie. En koper heeft nog wel een veel lager smeltpunt.
jezus, je bent toch geen klein kind?!
Ten eerste zijn de krachten in het WTC op dat staal lijkt mij een stukje groter, moet jij zelfs toegeven.
Ten tweede is het een totaal onvergelijkbare situatie omdat het staal in beide gevallen totaal anders worden blootgesteld aan het vuur
Ten derde vergeet je voor het gemak as usual dat het totaal overgelijkbaar is omdat het één ook met kerosine was en dat er andere materialen meespeelde om het staal. Maarja......
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:36:22 #260
52357 Lambiekje
pi_42773023
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je klinkt echt een beetje gefrustreerd. Als jij dit allemaal zo zeker weet, en ook allemaal keihard kunt bewijzen, waarom zoek je dan niet de publiciteit? Zet alles overzichtelijk op een rij, en zoek de publiciteit op. Het gaat je immers aan je hart, nou dan doe er wat mee. Door wat onsamenhangend te blaten op Fok! zul je de wereld niet veranderen hoor.

Het boeit mij niet dat we geen vrijheid niet meer hebben. Als ik wat wil doen dan kan ik dat doen. Das voor mij vrijheid genoeg.
Internet wordt dus wel straks aanbanden gelegd door de kut-EU. Maar ach. Maakt het allemaal uit. Toch
pi_42773024
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:32 schreef Lambiekje het volgende:

Kijk maar eens wat er met dat koper gebeurd als je dat midden in het vuur houd en een aantal bakstenen erop legt. Ik ben benieuwd hoelang dat koper het dan uithoud.

Ik wacht trouwens nog steeds op de bronnen waaruit blijkt dat videobeelden van het instorten van WTC7 niet meer op TV getoond mogen worden in de USA.

Dat heb je nu al twee keer geroepen, en ik heb al twee kee gevraagd naar bronnen daarvoor cq. wat het nut daarvan is terwijl iedereen alles op internet kan gooien en terug kan vinden.
pi_42773067
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:36 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Kijk maar eens wat er met dat koper gebeurd als je dat midden in het vuur houd en een aantal bakstenen erop legt. Ik ben benieuwd hoelang dat koper het dan uithoud.
Niet doen, dat bevestigd zijn verhaal niet!
Al denk ik niet dat je een serieuze reactie van zijn kant kan verwachten nu
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:42:17 #263
52357 Lambiekje
pi_42773217
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Niet doen, dat bevestigd zijn verhaal niet!
Al denk ik niet dat je een serieuze reactie van zijn kant kan verwachten nu
zucht
pi_42773240
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zucht
Komop!
Bewijs het tegendeel!!!
pi_42773252
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:53 schreef CoolGuy het volgende:
De helft van wat je aanhaalt zijn niet eens beledigingen. Jij probeert het altijd in het persoonlijke te trekken zodat je daar dan vervolgens kunt gaan zeuren. Als ik je wil beledigen doe ik dat op een niet-subtiele, hele directe manier. Maar, en ik heb dit al vaker tegen je gezegd, mijn intentie is helemaal niet om je te beledigen, en als ik wat zeg, is dat niet bedoeld om je te beledigen.

Dat jij dat zo wel opvat moet je niet mijn probleem maken, dat is jouw beleving, maar daar hoef ik me me niet tegen te verdedigen. Als ik nl zeg dat het niet mijn intentie is om je te beledigen, dan is dat zo. Klaar.
Ht ging mij dan ook niet alleen om beledigingen, maar of ik iemand 'n sukkel mag noemen n.a.v. zijn reacties, dan is het nl geen belediging meer maar 'n kwalificatie.
Hoe kan mijn kwalificatie van iemand nou jou probleem zijn? Dat doe je dan toch echt helemaal zelf.

Sukkel kan niet, maar alluminium dragende hoedjes wel volgens Hahahahaa, en dat vind ik vreemd, en dat is mijn probleem , dat klopt. Ik zie ook niet hoe ik dat jouw robleem zou kunnen maken.
Als ik problemen zou hebben met jouw reacties dan maak ik jouw dat zelf wel duidelijk, en dat heb ik ook al 's gedaan, helaas reageer je niet op die reactie. Dus blijft het i.d.d. mijn "probleem".
[9/11] meningen en argumenten deel # 8
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_42773270
quote:

[..]

zucht
zie je, je bevestigd het ook nog eens
pi_42773479
'Mooie' discussie overigens. Opmerkelijk dat we binnen zo'n kort tijdsbestek (topic is vandaag eigenlijk weer actief gezet (door een reactie van mij op pag 1) om 07:37 vanochtend) en we zitten nu al op pagina 6! Dat is de laatste tijd in een 9/11 discussie niet meer voorgekomen volgens mij!
pi_42773609
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

ok dan niet, er is verwrongen staal gevonden, maarja alles is natuurlijk vriendjes behalve jouw shit
Tja als jij deze bronnen niet gelooft dan is er i.d.d. geen gesmolten maar verwrongen staal gevonden en heb je helemaal gelijk hoor.
quote:
A report by Waste Age describes New York Sanitation Department workers moving "everything from molten steel beams to human remains." 2

A report on the Government Computer News website quotes Greg Fuchek, vice president of sales for LinksPoint Inc. as stating:
In the first few weeks, sometimes when a worker would pull a steel beam from the wreckage, the end of the beam would be dripping molten steel 3

A Messenger-Inquirer report recounts the experiences of Bronx firefighter "Toolie" O'Toole, who stated that some of the beams lifted from deep within the catacombs of Ground Zero by cranes were "dripping from the molten steel." 4

I talked to many contractors and they said they actually saw molten metal trapped, beams had just totally had been melted because of the heat. So this was the kind of heat that was going on when those airplanes hit the upper floors. It was just demolishing heat. 5

A report in the Johns Hopkins Public Health Magazine about recovery work in late October quotes Alison Geyh, Ph.D., as stating:
Fires are still actively burning and the smoke is very intense. In some pockets now being uncovered, they are finding molten steel. 6

A publication by the National Environmental Health Association quotes Ron Burger, a public health advisor at the National Center for Environmental Health, Centers for Disease Control and Prevention, who arrived at Ground Zero on the evening of September 12th. Burger stated:
Feeling the heat, seeing the molten steel, the layers upon layers of ash, like lava, it reminded me of Mt. St. Helen’s and the thousands who fled that disaster. 7

An article in The Newsletter of the Structural Engineers Association of Utah describing an speaking appearance by Leslie Robertson (structural engineer responsible for the design of the World Trade Center) contains this passage:
As of 21 days after the attack, the fires were still burning and molten steel was still running. 8

A member of the New York Air National Guard's 109th Air Wing was at Ground Zero from September 22 to October 6. He kept a journal on which an article containing the following passage is based.
Smoke constantly poured from the peaks. One fireman told us that there was still molten steel at the heart of the towers' remains. Firemen sprayed water to cool the debris down but the heat remained intense enough at the surface to melt their boots. 9

The book American Ground, which contains detailed descriptions of conditions at Ground Zero, contains this passage:
... or, in the early days, the streams of molten metal that leaked from the hot cores and flowed down broken walls inside the foundation hole. 10

A review of of the documentary Collateral Damage in the New York Post describes firemen at Ground Zero recalling "heat so intense they encountered rivers of molten steel."
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/moltensteel.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Moderator woensdag 18 oktober 2006 @ 15:58:47 #269
16180 crew  CoolGuy
pi_42773726
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ht ging mij dan ook niet alleen om beledigingen, maar of ik iemand 'n sukkel mag noemen n.a.v. zijn reacties, dan is het nl geen belediging meer maar 'n kwalificatie.
Hoe kan mijn kwalificatie van iemand nou jou probleem zijn? Dat doe je dan toch echt helemaal zelf.

Sukkel kan niet, maar alluminium dragende hoedjes wel volgens Hahahahaa, en dat vind ik vreemd, en dat is mijn probleem , dat klopt. Ik zie ook niet hoe ik dat jouw robleem zou kunnen maken.
Als ik problemen zou hebben met jouw reacties dan maak ik jouw dat zelf wel duidelijk, en dat heb ik ook al 's gedaan, helaas reageer je niet op die reactie. Dus blijft het i.d.d. mijn "probleem".
[9/11] meningen en argumenten deel # 8
De aluminium dragende hoedjes post was volgens mij van mij, en daarop reageerde iemand anders volgens mij dat hij dat een goede post van mij vond. Heb je een precieze post waar jij dan op mij reageerde, want ik kon 'm zo gauw niet vinden in het linkje dat je geeft.
pi_42773731
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:54 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Tja als jij deze bronnen niet gelooft dan is er i.d.d. geen gesmolten maar verwrongen staal gevonden en heb je helemaal gelijk hoor.
[..]
wacht wacht, ik sta er wel voor open hoor. Ik ga nu even je bronnen checken
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:59:25 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_42773746
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:05 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[afbeelding]

oh, dan is dit waarschijlnlijk bengaals vuurwerk of zo? oh nee dit is natuurlijk het smeltende alluminium.

http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/theories/thermite.html
[..]

[..]

Etc , etc, maar dat er nou gesmolten staal is gevonden...neuh.. En dit heeft er dus niks mee te maken of gesmolten staal de oorzaak van de instorting was. 2 verschillende zaken. Is snap niet dat de FEMA hier het fijne niet van wilde weten...nou ik snap wel.

nogmaals: want ik heb dit nu al 4x maalgepost maar nog nooit 1 reactie erop gelezen.
[..]
Sinds wanneer brand thermiet zijwaards?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 18 oktober 2006 @ 16:01:01 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_42773792
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Sodemieter toch is op. Ben je nu echt zo dom.

Zonder explosieven is de instorting NIET te verklaren. Als je het nog niet wil geloven. Maar nog niemand heeft een goede verklaring voor gegeven dat er 10keer energy is gebruikt dan dat gravitatie-kracht kan opwekken. Hoe verklaar de je de totale verpulvering van alles. gesmolten staal. rechtlijning instorting.

ach laat ook maar .. jullie zijn toch stekeblind en wil absoluut niet uit je isolument gehaald worden.
Maar jullie zullen het nog wel hard in gezicht krijgen ...dat het toch anders is dan dat vuur dat nagenoeg al uit was

Jullie hebben vast ook verbogen en misvormde openhaarden thuis
Lijkte me dat iets van het kaliber tactische nuke wel opvalt..
Onikaan ni ov dovah
pi_42773920
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHHA nederlands onderzoek door Universiteit. Dat was te lachwekkend en te zielig voor woorden. En nul komma nul bewijs is gebruikt. Alleen dat oude LC2 filmpje.
Is het echt zo?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_42773995
quote:

zucht
Ik snap jou echt niet he... Aan de ene kant loop je te klagen dat we jou en anderen niet geloven.

Aan de andere kant weiger je steevast om te reageren op bewijzen cq redenaties die jouw mening niet ondersteunen! Durf eens de discussie aan te gaan, dan zul je zien dat men je eerder gelooft dan wanneer je zo selectief reageert.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 16:09:01 #275
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42774031
Zo ben ik bang dat sommge mensen hier e=mc2 als "conspiracy" hadden afgedaan, dat is immers helemaal niet tastbaar.
Dit is gewoon TE duidelijk, de enige problemen kunnen zijn ; de feiten niet kennen of niet mee in contact zijn gekomen (30% vd. Bush "gelovers" in de VS. kent WTC7 niet)...... en ontkenning, des-informatie, psy-op, naïviteit, geen historisch besef, niet kunnen geloven dat regeringen zulke dingen doen, onwetendheid, mening gekopieerd van de corporate media/propaganda, angst, islamofoob, het idee "bij het machige westen/winnaars" te horen (vaak lichamelijk zwak),
zonder bewijs..... ...
en hier in dit topic nog zeggen dat het hem niets interesseerd.... geeft het niveau wel aan....
jammer dat ze geen benul hebben van wie ze de vrijheid en rechten gehad hebben en dat diezelfde mensen hem op zijn minst in zijn gezicht zouden willen sp........ (parasieten van de vrijheid EN dankzij hun ontkenning / slikken van leugens is alle ellende mogelijk, want zouden we allemaal "Truth, Justice and Equality" eisen, hadden we nooit zoveel oorlogen gehad gebaseerd op 100% leugens.

Injustice anywhere is a threat to Justice everywhere" Martin Luther King

Benjamin Franklin "One who gives up liberty for security, deserves neither" (en krijgt ook altijd geen van beiden)

Zo wisten onze founding fathers dat de grootste bedreiging voor het volk de regering is en dat we nooit 100% veilig kunnen zijn maar wel 100% vrij

No man is entitled to the blessings of freedom unless he be vigilant in its preservation." - -- Douglas MacArthur ...

“Lead me, follow me, or get out of my way.”
--General George Patton
quote:
“We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves , away from the guilty.”
George W. Bush

We at Veterans for 911 Truth agree with the above quoted words of George W. Bush; but for entirely different reasons. The evidence shows the George W. Bush, his Administration and others at the highest levels of government have failed and refused to provide leadership when this country needed and needs it most, including with respect to the events leading up to 9/11, during 9/11 and after 9/11. They have prevented any meaningful investigation of 9/11, they have facilitated the destruction of evidence necessary to identify and prosecute the actual perpetrators of 9/11, and they have promoted “[ ] malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists [and] the guilty.” Many members of the current establishment will not lead this country, they will not follow the principles of our Republic, and it is time for them to get out of the way of truth, freedom and liberty.

We at Veterans for 911 Truth do not promote the views of one political party over another. What we stand for is not about Democrat versus Republican or “left versus right.” Our mission is concerned with principles of right versus wrong and good versus evil. edit pietje: truth versus the lie"
BRON: [url=http://www.v911t.org/MissionStatement.php
]http://www.v911t.org/MissionStatement.php[/quote][/url]
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_42774195
Jij bent kennelijk Amerikaan, Pietje. Want mijn ''founding fathers'' zijn het niet bepaald. Of zit je dit allemaal te vertalen?

Daarbij heb je een verzameling vijandbeelden bij elkaar gesprokkeld die vooral onder getikte Amerikanen opgeld doen.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 16:23:37 #277
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42774564
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef Apropos het volgende:
Jij bent kennelijk Amerikaan, Pietje. Want mijn ''founding fathers'' zijn het niet bepaald. Of zit je dit allemaal te vertalen?

Daarbij heb je een verzameling vijandbeelden bij elkaar gesprokkeld die vooral onder getikte Amerikanen opgeld doen.
gaap, daar heb je de "Reichstagfire heeft Hitler niet gedaan" en "Oswald heeft Kennedy met de "magic bullet" neergeschoten" en "kennedy is een nazi" expert weer....... , operation gladio , WTC1993 inside job- on the record kent hij niet.
Hij lult maanden mee in een topic zonder de film te zien, en "cherry picked" subjects.
Geen zin meer in apropotje, zodra je een beetje bijgespijkerd bent misschien maar dit heeft geen nut..
3000 uur specifieke research tegenover jouw fantasie haalt niets uit, sorry
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_42774660
je 3000 uur (in één middag +2.000 uur, Nice /Borat) spendeer je helaas alleen op de conspiracyverhalen die jouw beeld bevestigen.

Ken jij het woord discussieren? Kijk, jij mag me iets leren, graag zelfs, open mijn ogen maar met deze hautaine houding van jou en je mede-samenzwerings-dudes gaat het niet echt werken....
  Moderator woensdag 18 oktober 2006 @ 16:27:23 #279
16180 crew  CoolGuy
pi_42774715
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:23 schreef pietje77 het volgende:

[..]

gaap, daar heb je de "Reichstagfire heeft Hitler niet gedaan" en "Oswald heeft Kennedy met de "magic bullet" neergeschoten" en "kennedy is een nazi" expert weer....... , operation gladio , WTC1993 inside job- on the record kent hij niet.
Hij lult maanden mee in een topic zonder de film te zien, en "cherry picked" subjects.
Geen zin meer in apropotje, zodra je een beetje bijgespijkerd bent misschien maar dit heeft geen nut..
Vlieg op man, 3000 uur specifieke research Als dat nou echt zo was was je wel met wat meer gekomen dan vage linkjes, en quotes van sites, en opgevouwen dollarbriefjes. Je hebt gewoon selectief gezocht naar dingen die in jouw straatje passen. Doe even niet zo uit de hoogte gast.
pi_42774791
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:23 schreef pietje77 het volgende:

[..]

gaap, daar heb je de "Reichstagfire heeft Hitler niet gedaan" en "Oswald heeft Kennedy met de "magic bullet" neergeschoten" en "kennedy is een nazi" expert weer....... , operation gladio , TC1993 inside job- on the record kent hij niet.
Ja, fijn. Maar wat is er nu zo geweldig aan die founding fathers?
En kun je me een historicus (liefst een die gewoon in een papieren tijdschrift dat in een universiteitsbibliotheek gevonden kan worden publiceert, elke gek kan een website maken) tonen die jou gelijk geeft wat betreft de Rijksdagbrand en Oswald?
Ik heb trouwens nooit gezegd dat Kennedy een Nazi was, dat is een van je vele leugens. Vader Kennedy had heel wat warmere banden met Hitler-Duitsland dan Prescott Bush - dat heb ik geponeerd.

Verder heb ik nooit beweerd die film gezien te hebben, dus daar hoef je ook niet meer mee aan te komen. Ga liever een hoedje vouwen van een dollarbiljet, als je iets zinnigs te doen wilt hebben.

Honest Jack met een slavendrijver:

woensdag 18 oktober 2006 @ 16:35:39 #281
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42775060
Wel kostelijk om die Bernays produktjes hun hele psyche gewoon aangereikt te zien worden via psy-ops
quote:
Edward Bernays:
We are governed, our minds are molded, our tastes formed, our ideas suggested, largely by men we have never heard of.
Nogmaals, geen bewijs maar dat maakt voor de "bernaytjes" niet uit....
Their minds are molded by the media....

edit: bloedlijnen, occult en geheime genootschappen weet hij uiteraard OOK niets van, hulde !
Een Zelikow/Bernays sandwich
JFK II google video, so you can stop making a fool out of yourself.
-Aldous Huxley
pi_42775233
During May of 1938, Kennedy engaged in extensive discussions with the new German Ambassador to the Court of St. James's, Herbert von Dirksen. In the midst of these conversations (held without approval from the U.S. State Department), Kennedy advised von Dirksen that President Roosevelt was the victim of "Jewish influence" and was poorly informed as to the philosophy, ambitions and ideals of Hitler's regime. (The Nazi ambassador subsequently told his bosses that Kennedy was "Germany's best friend" in London.)

http://hnn.us/articles/697.html

En dat was lang niet het ergste.

En met wie staat z'n broer hier toch op de foto?

woensdag 18 oktober 2006 @ 16:40:32 #283
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42775249
[9/11] meningen en argumenten deel # 8 kun je je een beetje inlezen.

hihi, het is bijna aandoenelijk, de lieve dingetjes die die post.
Prescot Bush leverde zyclon, Bush sr. zwaaaaar betrokken bij JFK moord etc etc

http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68178/1/309#2930210

enjoy, dit is nog niets hoor, het is namelijk nogal gruwelijk in uitgebreid allemaal.

[ Bericht 58% gewijzigd door pietje77 op 18-10-2006 16:46:08 ]
-Aldous Huxley
pi_42775306
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:35 schreef pietje77 het volgende:
Wel kostelijk om die Bernays produktjes hun hele psyche gewoon aangereikt te zien worden via psy-ops
[..]

Nogmaals, geen bewijs maar dat maakt voor de "bernaytjes" niet uit....
Their minds are molded by the media....

edit: bloedlijnen, occult en geheime genootschappen weet hij uiteraard OOK niets van, hulde !
Een Zelikow/Bernays sandwich
JFK II google video, so you can stop making a fool out of yourself.
Ja, fijn. Kom je nog met een regulier historicus op de proppen voor je weer onder de dekens moet?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 17:10:55 #285
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42776296
History is written by the winners - Napoleon.

http://video.google.com/videoplay?docid=-4315024059102108031&q=JFK (af en toe een tikje langdradig, het word zeer nauwgezet uitgelegd allemaal maar ondabks dat prachtige muziek, feiten, humor etc etc, zodra je die helemaal gezien hebt en met droge ogen je argumenten wil verdedigen, ben ik benieuwd...
-Aldous Huxley
pi_42776517
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 17:10 schreef pietje77 het volgende:
History is written by the winners - Napoleon.

http://video.google.com/videoplay?docid=-4315024059102108031&q=JFK (af en toe een tikje langdradig, het word zeer nauwgezet uitgelegd allemaal maar ondabks dat prachtige muziek, feiten, humor etc etc, zodra je die helemaal gezien hebt en met droge ogen je argumenten wil verdedigen, ben ik benieuwd...
Of je geeft gewoon zelf even een kort en bondige samenvatting en links naar waar we meer info kunnen vinden.
Ik ga niet een langdradige film van 90 minuten kijken terwijl de info die daar uit komt ongetwijfeld ook sneller te vinden is op het grote internet.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 17:18:59 #287
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_42776619
En ondertussen is er alweer bijna een topic volgewauwelt...
Onikaan ni ov dovah
pi_42778352
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

De aluminium dragende hoedjes post was volgens mij van mij, en daarop reageerde iemand anders volgens mij dat hij dat een goede post van mij vond. Heb je een precieze post waar jij dan op mij reageerde, want ik kon 'm zo gauw niet vinden in het linkje dat je geeft.
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:42 schreef Resonancer het volgende:

etc..
Eisenhower1961.
pi_42778853
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Sinds wanneer brand thermiet zijwaards?
En maar , en op 'n klein gedeelte van mijn post reageren. De andere zaken passen denk ik niet in jouw theorie? En knap dat jij aan die foto kunt zien dat het zijwaards brand. Ik zie 'n gat waaruit roodgloeiend "spul" komt vallen, (spul ja, kan alluminium/staal/sigarette-as, vanalles zijn) . Maar of dit verooraakt wordt door zijwaards brandend thermiet, dat kan ik niet zien.

Nog steeds geen enkele reactie op de andere quotes uit mijn post. Laat ik dan ook maar 's
quote:
There was a 1989 meeting and the folks at the architectural firm [Emory Roth, the project architect that took over after the design architects completed the conceptual drawings] that had their office, records, plans and specs seized - were told that the $5.6 billion "take it down, rebuild it" project was cancelled and in about "10-12 years" they would "blow it up and start over"

http://www.rense.com/general60/scrap.htm

Reason - the exterior cast aluminum WTC panels had been directly connected to the steel superstructure of the building, thus causing galvanic corrosion. In short, the "life cycle" of the WTC was not 200 - 300 years, more like 30 years or so.
Voeg daar dit aan toe:
quote:
FEMA's volunteer investigators did manage to perform "limited metallurgical examination" of some of the steel before it was recycled.

A one-inch column has been reduced to half-inch thickness.

The results of the examination are striking. They reveal a phenomenon never before observed in building fires: eutectic reactions, which caused "intergranular melting capable of turning a solid steel girder into Swiss cheese."

The severe corrosion and subsequent erosion of Samples 1 and 2 are a very unusual event. No clear explanation for the source of the sulfur has been identified. The rate of corrosion is also unknown. It is possible that this is the result of long-term heating in the ground following the collapse of the buildings. It is also possible that the phenomenon started prior to collapse and accelerated the weakening of the steel structure.
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/metallurgy/index.html
Maar gezien het aantal reacties op deze gegevens zal ik wel de enige zijn die dit opmerkelijk vind.

Ook dit:
quote:
Conclusion

The amount of energy required to expand the North Tower's dust cloud was many times the entire potential energy of the tower's elevated mass due to gravity. The over 10-fold disparity between the most conservative estimate and the gravitational energy is not easily dismissed as reflecting uncertainties in quantitative assessments.

The official explanation that the Twin Tower collapses were gravity-driven events appears insufficient to account for the documented energy flows.
http://911research.wtc7.net/papers/dustvolume/volumev3_1.html
heb ik nooit duidelijk ontkracht zien worden.

Dus dan ga ik al gauw dit bekijken, met de vraag, hmmm zou het zo gegaan kunnen zijn?
http://www.serendipity.li/wot/finn/military.htm

he? Dat vind ik dus best waarschijnlijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door Resonancer op 18-10-2006 18:51:31 ]
Eisenhower1961.
pi_42779086
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:29 schreef Resonancer het volgende:

Nog steeds geen enkele reactie op de andere quotes uit mijn post. Laat ik dan ook maar 's
[..]

Voeg daar dit aan toe:
[..]

Maar gezien het aantal reacties op deze gegevens zal ik wel de enige zijn die dit opmerkelijk vind.
Wat haal jij daar uit?
Dat de eigenaar van de WTC gebouwen het maar laat slopen door een stel terroristen omdat zijn gebouw niet zo stevig lijkt te zijn als het is?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 18:59:11 #291
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_42779626
quote:

[..]

En maar , en op 'n klein gedeelte van mijn post reageren. De andere zaken passen denk ik niet in jouw theorie? En knap dat jij aan die foto kunt zien dat het zijwaards brand. Ik zie 'n gat waaruit roodgloeiend "spul" komt vallen, (spul ja, kan alluminium/staal/sigarette-as, vanalles zijn) . Maar of dit verooraakt wordt door zijwaards brandend thermiet, dat kan ik niet zien.

[..]

Voeg daar dit aan toe:
[..]

Ook dit:
[..]

heb ik nooit duidelijk ontkracht zien worden.

Dus dan ga ik al gauw dit bekijken, met de vraag, hmmm zou het zo gegaan kunnen zijn?
http://www.serendipity.li/wot/finn/military.htm

he? Dat vind ik dus best waarschijnlijk.
Hoe wil je anders dat het door een vertikale staander heenbrand?
Onikaan ni ov dovah
pi_42779635
quote:

Man, je haalt altijd zoveel quotes aan, voor je 1 ding hebt uitgezocht wat jij quote zijn we alweer 2 pagina's verder.
Dat weinig mensen op je reageren lijkt mij niet zozeer dat wat je zegt waar of niet waar is, het is eerder dat het te ondoorgrondelijk is in een discussie als dit om daar even op te reageren.
pi_42780824
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:59 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Man, je haalt altijd zoveel quotes aan, voor je 1 ding hebt uitgezocht wat jij quote zijn we alweer 2 pagina's verder.
Dat weinig mensen op je reageren lijkt mij niet zozeer dat wat je zegt waar of niet waar is, het is eerder dat het te ondoorgrondelijk is in een discussie als dit om daar even op te reageren.
Tja, ik kan wel naar buiten gaan zitten kijken en wachten tot het antwoord aan komt waaien, maar ik ben liever actief op zoek naar info.

Ondoorgrondelijk? Terwijl hier in iedere discussie wordt gezegd dat het simpele natuurkunde is, maar waarschijnlijk heb je gelijk hoor, ik verwacht teveel van de mede forum-leden.
Merkwaardig dat jij zonder dat je de inhoud van deze "ondoorgrondelijke" gegevens begrijpt of hebt uitgezocht dan zo stellig kunt zeggen dat het geen inside job was.

Maar hey, waar heb ik het over , jij neemt het PNAC niet eens mee in je overwegingen.
Dat is allemaal maar bijzaak, de kerngedachte van jouw is; "de US govt is goed"..en zouden zoiets nooit doen. De mijne is dan in jouw optiek, "De US govt is slecht dus ze moeten het wel gedaan hebben" daar komt het ongeveer op neer toch?
Eisenhower1961.
pi_42780917
Ondoorgrondelijk alsin dat je in 1 post 3 verschillende artikelen post, diverse woorden daarin bold maakt, en dat begeleid met je eigen mening. Heel mooi allemaal, maar om van elk artikel uit te zoeken wat de bron is, waar het vandaan komt, wie de persoon erachter is etc etc ben je zo een uur verder.
Je discusseert wat mij betreft op een te moeilijk niveau, geeft te weinig in eigen woorden weer wat jij ervan vindt, wat jouw mening is met als resultaat geen mogelijkheid 1 op 1 te discusseren met jou.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 19:37:42 #295
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_42780926
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 07:37 schreef haaahaha het volgende:
Suze 'poppie' mens! Ja heerlijk. Hoe kom je daarbij?
ouwe bekende
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_42781124
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe wil je anders dat het door een vertikale staander heenbrand?
Het?
Iets dat vertikaal brand, kan niet horizontaal branden? Of resten in horizontale richtig uitstoten ?
Er was behoorlijk wat wind daarboven.

Eisenhower1961.
pi_42781129
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:37 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

ouwe bekende
gnegne
pi_42781146
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:34 schreef Resonancer het volgende:

Tja, ik kan wel naar buiten gaan zitten kijken en wachten tot het antwoord aan komt waaien, maar ik ben liever actief op zoek naar info.
En wat doe je dan met die info?
Ga je logisch denken wat dat betekend of kan betekenen. Of ga je er maar een complot achter zoeken?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 19:55:07 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_42781619
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het?
Iets dat vertikaal brand, kan niet horizontaal branden? Of resten in horizontale richtig uitstoten ?
Er was behoorlijk wat wind daarboven.

[afbeelding]
[afbeelding]
Resten wel ja. Heb je uberhaupt wel eens thermiet zien branden? Weet je wat het is?
Onikaan ni ov dovah
pi_42781822
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:43 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En wat doe je dan met die info?
Ga je logisch denken wat dat betekend of kan betekenen. Of ga je er maar een complot achter zoeken?
Als v.b.
quote:
Conclusion

The amount of energy required to expand the North Tower's dust cloud was many times the entire potential energy of the tower's elevated mass due to gravity. The over 10-fold disparity between the most conservative estimate and the gravitational energy is not easily dismissed as reflecting uncertainties in quantitative assessments.

The official explanation that the Twin Tower collapses were gravity-driven events appears insufficient to account for the documented energy flows.
http://911research.wtc7.net/papers/dustvolume/volumev3_1.html
Wat dat betekend ? Dat de officiele versie niet deugt. Het complot is de volgende stap.
Het officiele rapport met zijn hiaten, onjuistheden, is al 'n complot op zich.
Cover Up = Complot.

com·plot (het ~, ~ten)
1 kwaadaardige samenzwering => afgesproken werk, collusie, conjuratie, conspiratie, gekuip, intrige, kuiperij

in·tri·ge (de ~, ~s)
1 slinkse methode om een doel te bereiken => complot
2 verwikkeling

doel; minimaal hun eigen competentie te verbergen. slinkse methode: het commision report.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')