De bewoners kregen een uur de tijd om unaniem iemand aan te wijzen die een geboden bedrag van 50.000 euro zou krijgen. Elke minuut verminderde het bedrag met 1000 euro. Het leek er op dat er geen unanimiteit zou komen. Nicolaas ,al niet de meest geliefde, zei toen dat als ie het bedrag kreeg hij het huis zou verlaten. Iedereen riep toen onmiddellijk de naam Nicolaas. De teller bleef staan op 47.000 euro voor Nicolaasquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:59 schreef Echo99 het volgende:
Hulde. Maar waar gaat t over?
Is dat écht waar?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:05 schreef Tibo_GK het volgende:
Iedereen heeft een gesprek gehad omdat de kijkcijfers tegenvallen.
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is dat écht waar?
Een nieuw concept wordt dus ook weer in de kiem gesmoord.
Waar was je vanavond?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:31 schreef Gert het volgende:
Ik moet het zo nog ff op video zien...
Helaas wel. De gesprekken zelf waren natuurlijk niet te zien op de feeds, maar de discussies achteraf wel. Het was duidelijk dat ze er niet vrijuit over mochten praten, want ze deden er erg geheimzinnig over.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
Is dat écht waar?
DGK is toch sowieso veel "openlijker" dan BB, met een dagelijkse krant, fitnesstrainers en paardenmeisjes over de vloer etc. Dat Sjonnie af en toe even komt buurten, waarom niet? Wat is daar contra het concept aan dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is dat écht waar?
SHE schijnt zich aangemeld te hebben als eventuele vervangster.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:48 schreef Cynix ® het volgende:
Maar dan komt er een ander in, misschien toch weer die Huub.![]()
En aangezien we die nog nooit hebben kunnen betrappen op grootspraak...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
SHE schijnt zich aangemeld te hebben als eventuele vervangster.![]()
Van Inkel wil Natasia uit Gouden Kooi bevrijden
Misschien heb je wel gelijk en past dit soort beïnvloeding prima binnen het concept DGK, míj staat het niet echt aan. Ik wil geen geforceerde toneelstukjes in opdracht van de regie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:42 schreef Gert het volgende:
DGK is toch sowieso veel "openlijker" dan BB, met een dagelijkse krant, fitnesstrainers en paardenmeisjes over de vloer etc. Dat Sjonnie af en toe even komt buurten, waarom niet? Wat is daar contra het concept aan dan?
Gaat ook niet gebeuren, tenminste niet op deze manier. Ik geloof niet dat je de aard van het beestje maar zo even kan veranderen door wat gesprekjes. Zo'n Ilona is een kat uit de boom-kijkster, die wordt door dat gesprek met John echt niet ineens een impulsieve opportunist.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk en past dit soort beïnvloeding prima binnen het concept DGK, míj staat het niet echt aan. Ik wil geen geforceerde toneelstukjes in opdracht van de regie.
Er zitten alleen maar mensen die verder geen kennissen en vrienden hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:39 schreef Cynix ® het volgende:
In real life ga je hier niet veel vrienden mee maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |