ik ga meer gdk kijken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:30 schreef APK het volgende:
[..]
Tijd voor een talkshow voor deze sympathieke medelander.![]()
Nee, ik denk dat ik 'em af ga laten sluiten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:35 schreef lurf_doctor het volgende:
Hoi APK![]()
Ga jij je telefoon nog eens opnemen![]()
Dan ben je net zo dom als die tuthola.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kijk geen gouden kooi maar heb wel enkele artikelen gelezen dat pvda een moeder onoirbaar in de kooi vindt zitten en het verweer van de mol daarop. verder ben ik niet gekomen.
maar wat een waanzinnig topantwoord op inkel is dit!!![]()
van die 'domme moeder'.
![]()
damn dan ben je echt compleet uitgeluld en heeft die scheinheilige populistische poep die hij gemaakt heeft, ineens volstrekt geen waarde meer.
wat een fucking goede pawn!!!einz miljard!!!:D
(ik had bijna de neiging het vette in caps te zetten, maar daar heb ik slechte ervaringen mee, driewerf hulde aan natasia, ik wil dat ze wint)
En? Al gekeken/ingeschreven?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan ben je net zo dom als die tuthola.
Er is nogal een verschil, tussen je kind een paar weken bij mama laten om jezelf op te lappen, nadat je slachtoffer bent geworden van een verslaving, iets wat altijd sterker is dan jijzelf. Of gewoon heel bewust je (zieke) kinderen voor minimaal een jaar , achterlaten.
Als jij die nuance niet ziet, ben je net zo achterlijk als dat loeder.
Then again, ook haar soort zal nu eenmaal medestanders hebben. Ook met een puur egoistische inborst en beperkt verstandelijk vermogen.
dat dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Kolére!![]()
Zij neemt het aanbod niet aan, hij vraagt wil je nog iets tegen jouw kinderen zeggen en ze begint over zijn vermeende drugs- en alcoholverslaving.
Aan het einde bedankt zij hem voor alle aandacht en publiciteit en vergeet ze wederom gewoon iets tegen haar kinderen te zeggen.
Wat een intens egoistisch teringwijf!![]()
Owquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:43 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik 'em af ga laten sluiten.![]()
Dat laatste. En mocht het zo zijn dat er echt nog kandidaten in mogen, dan zweer ik bij deze dat ik het tot mijn persoonlijke dagtaak maak, dat kreng het leven zuur te maken.quote:
even afgezien van jouw vergelijkingen met mij en die 'tuthola' wilde ik nog even iets kwijt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan ben je net zo dom als die tuthola.
Er is nogal een verschil, tussen je kind een paar weken bij mama laten om jezelf op te lappen, nadat je slachtoffer bent geworden van een verslaving, iets wat altijd sterker is dan jijzelf. Of gewoon heel bewust je (zieke) kinderen voor minimaal een jaar , achterlaten.
Als jij die nuance niet ziet, ben je net zo achterlijk als dat loeder.
Then again, ook haar soort zal nu eenmaal medestanders hebben. Ook met een puur egoistische inborst en beperkt verstandelijk vermogen.
Goeie ontwikkelingquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat laatste. En mocht het zo zijn dat er echt nog kandidaten in mogen, dan zweer ik bij deze dat ik het tot mijn persoonlijke dagtaak maak, dat kreng het leven zuur te maken.![]()
Het DGK forum heb je gevonden, maar [De bewoners] Natasia # 1 kon je niet vindenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:04 schreef _GdR_ het volgende:
heeft iemand een pict van dat wijf?
heb nog nooi naar dat programma gekeken. maar na de recties gelezen te hebben ben ik wel benieuwd hoe dat kalf eruit ziet eigenlijk.
heb ik daar gepost dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:10 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Het DGK forum heb je gevonden, maar [De bewoners] Natasia # 1 kon je niet vinden![]()
dichterlijke vrijheid, knul.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even afgezien van jouw vergelijkingen met mij en die 'tuthola' wilde ik nog even iets kwijt.
misschien is het maar beter, zoals jij de psyche van 'haar soort', 'de aap' (oudere post)' omschrijft, dat ze de opvoeding van haar kinderen uit handen geeft.
je zegt het eigenlijk nog enger: "Vwb Natasje, die mocht van mij sowieso al dood. Al is het alleen maar om die primitieve apenmuil No way dat die al haar hele leven rechtop loopt"
kan je misschien ff normaal gaan doen en je pillen slikken, dit wordt niks zo.
Jij leest dus ook de bladen......die niet de waarheid vertellen......quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
dat van Inkel als verantwoordelijke vader zijn heil zoekt in de drank en drugs, dan ben je al helemaal niet de juiste persoon om Natasia op de vingers te tikken.
Een beter milieu begint bij jezelf en dat geldt ook voor de BlankePolitiekCorrectePolitici die op zondag het vlees snijden.
is dit serieusquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:27 schreef SHE het volgende:
[..]
dichterlijke vrijheid, knul.
Het stoort je alleen maar omdat je vriendin donker is.
Was Natasje, een hysterische blanke geweest dan was je net zo anti...maar jij werpt je in elke , mogelijk precaire discussie over negroide mensen, altijd op als de nieuwe verlosser.
Doe normaal.
Ah..jij bent Jeroen van Inkel's vrouw?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:49 schreef Joke42 het volgende:
[..]
Jij leest dus ook de bladen......die niet de waarheid vertellen......
Want dat is dus niet waar!!!!
Lijkt wel zo hé...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..jij bent Jeroen van Inkel's vrouw?
Niet eens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..jij bent Jeroen van Inkel's vrouw?
Nee hoor, misschien gewoon een Jeroen van Inkel fan!!!quote:
Dan kunnen we jou misschien ook maar beter met een korreltje zout nemen..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:06 schreef Joke42 het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien gewoon een Jeroen van Inkel fan!!!
Mijn mening was gewoon dat haar reaktie er niet toe doet wat hij heeft gedaan....geen peren met appels vergelijken zoals hij al reageerde.
duh...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:08 schreef TheVin het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat ze een uitkering heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |