Stiekem toch wel blijkt na 2 jaren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:39 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ja, ik vat hem. Pfft, ik ben geen helderziende of zo.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:49 schreef scrub_nurse het volgende:
^ vindt de ware in haar date
-Wordt professor in de weetnietkundequote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:27 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ben ik dom? ik begrijp m niet?
ah ik dacht dat je mannelijk was.. nieuwe voorspelling dan : borsten zullen nooit gaan hangenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:27 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ben ik dom? ik begrijp m niet?
ah ok! nu snap ik m!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:43 schreef xericax het volgende:
[..]
ah ik dacht dat je mannelijk was.. nieuwe voorspelling dan : borsten zullen nooit gaan hangen
sorryquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:03 schreef SonicDoom het volgende:
Hey niks daarvan je mag niet je eigen toekomst voorspellen!
Dat gaat in strijd tegen de topicregels
Ik heb je toekomst al voorspeld en daar is niks aan te veranderen ok.![]()
^ zal dat mannenvocht behendig en vakkundig doorslikkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:04 schreef sjakie007 het volgende:
^Zal stiekem flink gaan fappen op deze film
^ zal met mij trouwenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:38 schreef Frappelsien het volgende:
^
Is een viezerik en zal daar ooit voor gestraft worden
^gaat van Frappelsien scheiden en met mij trouwen.En vooral gelukkig worden.Want dan leert ze echt wat liefde is enzo.En wat bier drinken is.quote:
Ik ben ze nog steeds de baas.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:46 schreef BeeDee het volgende:
Wordt binnenkort verslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |