Filmpjes, filmpjes, filmpjes!!quote:Op woensdag 1 november 2006 01:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mensen mensen please
De storm is echter alleen voor het noorden bestemt!!!!!!
Friesland
Groningen
De wadden krijgen mogelijk een 10 te verwerken.
Voor de rest de windstoten...vooral bij nadering van een bui kan de wind enorm uithalen
Zonet een enorme windvlaag, net gekeken en weet het hast 80% zeker dat de bomen achter in de tuin een stuk is afgeknakt! Morgen volgen de foto's wel. Allemachtig zeg wat een geweld
Het is nu erg gevaarlijk om filmpjes te maken, tenslotte zie je ook geen ene fuck. Morgen vroeg zodra het licht wordt ga ik op pad...met een beetje geluk staat er nog een storm....rondje park zou kunnen maar ik moet echt oppassen...zojuist ben ik zeker van dat er een tak is afgeknapt, het ging net ongelovelijk hard, als dit morgen vroeg nog zo is, dan zie je mij niet in het park verschijnen om te filmen..ik hou liever afstand.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Filmpjes, filmpjes, filmpjes!!
Wanneer ga je de wandeling doen dan?
Ik maak me nu toch meer zorgen om de waterstand rond Delfzijl dan om wat wind! Het water is daar in 100 jaar of langer niet zo hoog geweest, dat betekent een erg serieuze test van de waterkeringen.quote:Op woensdag 1 november 2006 05:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik denk dat het allemaal toch iets heftiger uitpakt dan werdt verwacht. Hier een dikke 9 a 10, 100% zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |