Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja... Liever wat stiller omdat ik niet altijd muziek aan heb... Van de hitte heb ik na de update geen last gehad eigenlijk. Tuurlijk kan het koeler...
Ja idem hier!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ow, daar zou ik gek van worden. Dat blazen is aardig luid.
oei! Dat is wel balen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:04 schreef AudreyHepburn het volgende:!
!
!
Mijn iBook is een beetje stuk ! Ik vertelde het vorige deel nog wel zo triomfantelijk dat ie niks had overgehouden aan de val vanaf mijn hoogslaper van twee meter hoog, maar dat is toch niet helemaal waar. Ik wou net een film gaan kijken, dus ik wil de DVD erinschuiven. Dat gaat dus niet meer. Er is in de cdromdrive iets stuk, de cd gaat er niet meer in, er is iets losgeraakt ofzo, en dat blokkeert..
Morgen maar even naar de Macwinkel.
Als de adapter niet is aangesloten, wordt m'n laptop sowieso helemaal niet warm. Daar hoeft de fan niet voor te blazen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:49 schreef Geqxon het volgende:
Maar als ik een filmpje zit te kijken in bv. de trein ofzo dus op mijn schoot zet ik de fan even lekker hard aan, bij mijn escape-toets is het nu gewoon weer kamertemperatuur
Nee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:35 schreef Geqxon het volgende:
Audrey, er zit niet een "schaamtelijke" film in?
Ik ben blij dat je me die schaamte bespaart. Als ik jou toch niet had.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Mooi. Want anders zou je weer een extra schaamtemoment krijgen bij de Macwinkel
kan zijn dat je in die tijd heel de tijd loopt te switschen? want hoe meer je het licht aan doet van je ipod hoe sneller hij op gaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:27 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nu mn ipod 5G ongeveer een maandje ofzo iets korter denk ik, maar als ik 's avonds als ik ga slapen nog even muziek wil luisteren en ik haal hem (compleet opgeladen) van de dock af en ik luister zo'n 15 liedjes is de batterij al weer op 75% ofzo... dat lijkt me niet te kloppen?
Als ik in bed lig switch ik inderdaad wel veel tussen nummers. en ik heb het beeldscherm ook op zijn aller fellst staan. en ik heb ook nogal een grote library erop (iets van 18GB muziek) dus. daar zal het wel aan liggen dan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:58 schreef oor het volgende:
[..]
kan zijn dat je in die tijd heel de tijd loopt te switschen? want hoe meer je het licht aan doet van je ipod hoe sneller hij op gaat.
dit had ik in het begin ook met mijn ipod. ik dacht dat hij toen kapot was. maar nu luister ik gewoon een paar muziekjes achter elkaar zonder al te veel op het schermpje te kijken en kan ik veel en veel langer muziek luisteren. (alleen als ik in bed lig en binnen een uur echt moet gaan slapen dan gaat de batterij veel sneller leeg omdat ik dan zo veel mogenlijk goede muziek in dat uurtje wil proppen..
wat ook kan helpen is dat je je dock aansluit op het lichtnet. usb opladen via de computer werkte bij mij ook niet echt in zijn voordeel. nadat ik de usb lichtnet adapter had gekocht laad hij veel beter op.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:11 schreef skiczukie het volgende:
Wisten jullie dat als je de remote-playknop lang indrukt de mac op sleep gaat?
tofquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:11 schreef skiczukie het volgende:
En dat je met de menuknop in frontrow komtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:11 schreef skiczukie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dat je met de menuknop in frontrow komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |