A Bicyclops built for two. Volgens mij.quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:05 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
'
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen uit welke aflevering dit komt?
Bedankt!quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:22 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
A Bicyclops built for two. Volgens mij.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:22 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
A Bicyclops built for two. Volgens mij.
Is het toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:15 schreef Rock-shocker het volgende:
Mja, mijn kamer is eindelijk weer netjes.
De 15,4". Deze is voor onderweg en op werkquote:
Damn, jij koopt echt alle nieuwe Apple computers zodra ze uit zijn he... Heb jij zo'n dikke baan of geef je behalve aan Apple nauwelijks geld uitquote:
Dat worden 5 lange dagen...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ben eigenlijk iSpy![]()
Maar ik heb de MBP nog niet; hij is verzendklaar op 30-10-2006, volgens de bestelstatus.
Ik vermaak me prima met de 24" iMacquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:09 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Dat worden 5 lange dagen...![]()
Zit wat in ja...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima met de 24" iMac![]()
Alsof Walter die MBP niet had gekocht als Fok er was. Hij riep al weken dat ie er een wildequote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Downtime is goed voor de economie. Mensen gaan spontaan geld uitgeven en werknemers zijn opeens een stuk productiever.
Wanneer heb je hem besteld? ik heb ook 2 weken moeten wachten op mijn iPod en iMac...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ze mogen trouwens inmiddels wel een beetje haast gaan maken met het versturen van de iPod Shuffle. Er staat nog steeds oktober, dus ik verwacht wel dat ze er uiterlijk maandag mee beginnen. Het duurt lang genoeg inmiddels (vindt ook mijn moeder).
Vlak na de introductie. Toen was wel bekend dat ze pas in oktober zouden gaan leveren, maar ik had toch wel op iets eerder in oktober gehoopt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem besteld? ik heb ook 2 weken moeten wachten op mijn iPod en iMac...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |