West...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Veel meer films met Monroe ken ik niet
Staat het aan de oostkust of westkust van Amerika?
Enne, klopt het dat je een Nikon E7900 hebt?
't Is was kort door de bocht maar ik reken hem goedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:15 schreef RoofingBurner het volgende:
een takje van de ene soort boom op een andere soort boom bevestigen middels een speciale techniek.
Men doet dit om de eigenschappen van de ene plant te verbinden met de eigenschappen van de andere.
De entvraag WAS gemakkelijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Nu weer makkelijkere vragen zodat ik ook nog wat dubbele punten kan scoren![]()
Daar was ik te laat voor om te antwoordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De entvraag WAS gemakkelijk
Biologieles brugklas
Ik heb echt 0,0 verstand van biologie, dit zegt me dus ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De entvraag WAS gemakkelijk
Biologieles brugklas
TrickyDick +2quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:22 schreef TrickyDick het volgende:
Iemand die zijn schip aan een ander koppelt en het daarmee dus entert ...
quote:en·ter (de ~ (m.), ~s)
1 één winter of één jaar oud veulen of kalf
2 entertoets
Ja, ik weet, het klopt niet helemaal (van geen kant) maar ........vragensteller beslist. Ik wil graag naar de volgende.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
Eh...RoofingBurner...volgens mij is dat een enterAAR..
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ja, ik weet, het klopt niet helemaal (van geen kant) maar ........vragensteller beslist. Ik wil graag naar de volgende.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:25 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
TrickyDick +2
Eigenlijk bedoel ik iets anders, maar ik kom er na overleg met mijn collega achter dat het plaatselijk is.
Bij ons noemen ze een stalen schuit een enter, vandaar.
Vraag mislukt maar, game on.
Volgens mij zit jij heel warmquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Julius Caesar
Nee, de zoon van Caesar werd niet oud genoeg om te trouwen ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
Was het niet de zoon van Caesar?
Wat is een "ohja-vraag" ???quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
Het is officieel: het was een ohja vraag
Heb 6 jaar Latijn gehad, en zoveel bekende mensen ken ik ook weer niet die zijn ontvoerd door piratenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:33 schreef TrickyDick het volgende:
Was het zo makkelijk Tim ?!?!
Hawaii_Tim + 2
jouw vraag was een ohja. Ik zat mezelf af te vragen of mijn "klepel" gevoel klopte. En achteraf gezien klopte datquote:
Sulla !!! Volgens mijn bron twee keer; de tweede keer deed hij inderdaad wat door Hawaii_Tim is beschreven !!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Is die 2 keer door piraten ontvoerdik dacht dat het maar 1 keer was, van welke dictator moest hij scheiden van zijn vrouw dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |