Nog beter, maar je krijgt er geen extra punten voorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:12 schreef MarkPeterse het volgende:
ik zal mezelf maar even verbeteren tot "Reichskristallnacht (tm)"
Nope, hij is niet geexecuteerdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:21 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Hij is toch geexecuteerd omdat hij betrokken zou zijn bij de coupe om hitler te vervangen
erkel +clownsneusquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:21 schreef erkel het volgende:
teveel woestijnzand naar binnen gehapt
Ik reken dit maar goed, je bent er bijnaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
Zelfmoord? Hij wilde niet ge-executeerd worden en de eer aan zichzelf houden?
Dit was het beste antwoord, maar helaas had ik de punten al uitgedeeldquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:28 schreef DM-Ghostly het volgende:
Hallo allemaal, rommel stierf door het in nemen van een gifcapsule, dus zelfmoord!!
MarkPeterse +2quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:35 schreef MarkPeterse het volgende:
nozzman
moord op Oostenrijkse koning?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:38 schreef MarkPeterse het volgende:
[b] Met welke gebeurtenis begon de eerste wereldoorlog? [/b[
Neleos +2 dubbele punten meer dan verdiend....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:39 schreef Neleos het volgende:
De moord op Franz Ferdinand door Gavrilio Princip
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ah MEN!
Vrouwen zijn altijd net laterquote:
Gewoon stug doorgaan. Dat houdt het niveau een beetje hoogquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:41 schreef MarkPeterse het volgende:
Tja ik kijk er een beetje voor uit om te moeilijke vragen te stellen na mijn gefaal met Heisenberg en Nobel
Tja, dat is je dan goed gelukt....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:41 schreef MarkPeterse het volgende:
Tja ik kijk er een beetje voor uit om te moeilijke vragen te stellen na mijn gefaal met Heisenberg en Nobel
Nou ik werd hier daarnet zo'n beetje met mijn hoofd aan mijn kruis genageld na die vraag over Heisenberg. Die vraag over Nobel hadden jullie trouwens gewoon moeten wetenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon stug doorgaan. Dat houdt het niveau een beetje hoog
Eh...maar hetzelfde geldt als je vage Griekse mythologievragen gaat stellen. Dan zeurt de andere helft weer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:43 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Nou ik werd hier daarnet zo'n beetje met mijn hoofd aan mijn kruis genageld na die vraag over Heisenberg. Die vraag over Nobel hadden jullie trouwens gewoon moeten weten
Jefferson Davis ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:44 schreef MarkPeterse het volgende:
davis
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:45 schreef MarkPeterse het volgende:
soempie +MarkPeterse = het antwoord
het was een fotovraagquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:45 schreef Etcetera het volgende:
welke vraag over nobel(heb nog 1 liggen namelijk
)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |