Hawaii_Tim +2quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De temperatuur van een mengsel van ijs met zout voor 0 Fahrenheit en Fahrenheit's lichaamstemperatuur voor 100 graden.
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:54 schreef Homdeck het volgende:
ik weet niet welke smilie het meeste bij deze vraag past.
ik denk deze:![]()
die K moet geen C zijn, want -273 graden is 0 Kquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
Die K moet een C zijn en zelfs dan nóg heb ik de vraag verkeerd gelezen
net als muziek jouw achilleshiel is, heb ik hier helemaal niets meequote:
Klopt..en daar wilde ik heen. Maar zoals ik al zei: ik had de vraag verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
die K moet geen C zijn, want -273 graden is 0 K
precies, ik typte hetzelfde als jou, echter drukte ik nog net niet op alt+s voordat ik erachter kwam dat ik met Kelvin bezig wasquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt..en daar wilde ik heen. Maar zoals ik al zei: ik had de vraag verkeerd gelezen
(je weet, 0K -> -273C, vandaar de opmerking)
zolang het geen scheikunde, natuurkunde of biologie is, vind ik het best.quote:
Ah..je studeert vrijetijdskunde?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zolang het geen scheikunde, natuurkunde of biologie is, vind ik het best.
nee heb bedrijfseconomie gedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..je studeert vrijetijdskunde?
Nembrionic +2quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:01 schreef TrickyDick het volgende:
Bionic X-Man ... Jesus who knows this ?!?! MarkPeterse Nembrionic dus ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |