Ja echt arcee! Het is niet weg te relativeren. Balkenende zou opgevreten moeten worden door de rioolratten door dat asielbeleid waar ie aan mee heeft gewerkt.quote:
En jouw modem moet ritueel verbrand worden.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja echt arcee! Het is niet weg te relativeren. Balkenende zou opgevreten moeten worden door de rioolratten door dat asielbeleid waar ie aan mee heeft gewerkt.
je bedoelt die wet die door Cohen is opgesteld in Paars 2 en die nu door dit kabinet werd uitgevoerd?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja echt arcee! Het is niet weg te relativeren. Balkenende zou opgevreten moeten worden door de rioolratten door dat asielbeleid waar ie aan mee heeft gewerkt.
Ik heb het niet over die wet, maar het beleid dat Verdonk uitvoert op basis van die wet.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt die wet die door Cohen is opgesteld in Paars 2 en die nu door dit kabinet werd uitgevoerd?
TR'tje ingediend. misselijkmakend jij.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:54 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende
[b]Religie is een hersenziekte
Stel je aan, wijf.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:45 schreef Genverbrander het volgende:
Waarom zou ik de TV uit moeten zetten als ik me erger?Ik kijk nooit Boulevard maar ik ben geïnteresseerd in de campagne dus kijk ik. Niks raars aan hoor, ga iemand anders lekker zitten demoniseren.
![]()
Ik kan er niet tegen dat die man daar mooi weer zit te spelen terwijl hij de afgelopen 4 jaar zoveel ellende heeft veroorzaakt. Alleen dat asielbeleid al, hoe DURFT een partij die daaraan meewerkt zich GRISTELIJK te noemen? Om je kapot te schamen.
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef Genverbrander het volgende:
Die verlinde is natuurlijk een dikke VVD-slet dus je hoeft ook geen kritische noot te verwachten.
Wat een achterlijke debiel ben je ook. Verdonk en Balkie furieus aanvallen op 'hun' asielbeleid, maar als iemand zeg dat jij je aanstelt, mag diegene gelijk doodvallen?quote:
Je mag zeggen dat ik me aanstel, geef er dan wel een argument bij. Of val anders deaud.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een achterlijke debiel ben je ook. Verdonk en Balkie furieus aanvallen op 'hun' asielbeleid, maar als iemand zeg dat jij je aanstelt, mag diegene gelijk doodvallen?
Weet niet wat erger is.
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:01 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die wet, maar het beleid dat Verdonk uitvoert op basis van die wet.
Ik vind die ellende waar jij het over hebt anders enorm meevallen.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:05 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Je mag zeggen dat ik me aanstel, geef er dan wel een argument bij. Of val anders deaud.
Ja een wet kun je op veel verschillende manieren uitoefenen, net zoals je op veel verschillende manieren seks kan hebben met dezelfde partner.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:05 schreef teamlead het volgende:
[..]ja.. en dat beleid baseert ze ook helemaal niet op die wet, maar op haar pms-buien
Mijn god. Rijp voor de TBS kliniek als je zulke hersenkronkels hebt. O nee wacht, daar kan je uit ontsnappen.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:07 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja een wet kun je op veel verschillende manieren uitoefenen, net zoals je op veel verschillende manieren seks kan hebben met dezelfde partner.![]()
Verdonk koos voor een harde SM-interpretatie, ik wil graag een lekkere lange zwoele sekssessie-interpretatie.![]()
Ook ten aanzien van economische vluchtelingen?quote:Op donderdag 16 november 2006 20:07 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja een wet kun je op veel verschillende manieren uitoefenen, net zoals je op veel verschillende manieren seks kan hebben met dezelfde partner.![]()
Verdonk koos voor een harde SM-interpretatie, ik wil graag een lekkere lange zwoele sekssessie-interpretatie.![]()
Nee, tenzij ze hier al jarenlang aan het wachten zijn door een slecht functionerende overheid.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:15 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Ook ten aanzien van economische vluchtelingen?
En daarom vindt Balkenende dat we de normen en waarden weer eens moeten respecteren. Vanwege mensen zoals jij die uitspraken doen zoals dit.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:05 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Je mag zeggen dat ik me aanstel, geef er dan wel een argument bij. Of val anders deaud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |