nouja.. kan me voorstellen dat het voor z'n dochtertje wel heel leuk is dat papa daar ook een keer tijd voor heeft.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:23 schreef mcyodogg het volgende:
Balkenende die z'n dochter naar school brengt, ik zie het al voor me. Die hele stoet beveiligingswagens die voor de school parkeert
Het torentje was dat, volgens mij.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:25 schreef Aoristus het volgende:
LOL, McDonalds frietjes op een bord in het Catshuis eten
coulance van Albert natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 19:24 schreef rebel6 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel het CDA voor deze propaganda betaald heeft.
Ongetwijfeld. Het zal alleen een wat onwerkelijk beeld zijn voor de kinderen en leraren op het schoolplein.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
nouja.. kan me voorstellen dat het voor z'n dochtertje wel heel leuk is dat papa daar ook een keer tijd voor heeft.
Wat erg voor z'n vrouw.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
edit: bovendien denk ik dat hij echt zo is...
quote:
van Albert verwacht je eerder dat hij de partij van Dittrich steunt.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
coulance van Albert natuurlijk![]()
nee joh, albert is een smerige VVD'er, daar maakt ie niet eens een geheim van.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef rebel6 het volgende:
[..]
van Albert verwacht je eerder dat hij de partij van Dittrich steunt.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:05 schreef Genverbrander het volgende:
Tsk wat een onzin over dat 'u' van Ali B. U is als je respect voor iemand hebt, en Ali B had geen respect voor JP. En terecht.
Wehehe.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef Genverbrander het volgende:
Die verlinde is natuurlijk een dikke VVD-slet
en waarom niet Mark?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
nee joh, albert is een smerige VVD'er, daar maakt ie niet eens een geheim van.
Rouwvoet is geloofwaardiger. Los van de vraag of je het wel of niet eens bent met zijn standpunten: hij staat voor zijn zaak uit overtuiging, niet uit baantjesjacht. Een van de weinige politici die echt oprecht overtuigd is van zijn of haar idealenquote:Op donderdag 16 november 2006 19:31 schreef Jane het volgende:
Volgens mij had ik Andre Rouvoet nog geloofwaardiger gevonden bij Boulevard. Die heb ik tenmiste al een paar keer oprecht enthousiast horen praten over zijn (pop-)muzieksmaak.
Volgens mij waren dat de rotte tomaten van de PvdA.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:18 schreef Genverbrander het volgende:
Ik ruik de Zeeuwse spuitjeslucht door het scherm heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |