quote:
Misschien dat ie daarom daar zo lang staat?quote:Voertuigsoort Bedrijfsauto
Merk LAND ROVER
Handelsbenaming DISCOVERY TD 5 SLS AUTOMATIC COMM.
Kleur(en) N.v.t.
Brandstof Diesel
Zou je me kunnen vertellen waar je dat hebt opgezocht? En staat er ook een adres/plaats bij waar die auto vandaan komt?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[..]
Misschien dat ie daarom daar zo lang staat?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Zou je me kunnen vertellen waar je dat hebt opgezocht? En staat er ook een adres/plaats bij waar die auto vandaan komt?
SPOILER: Geheim van de smitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor alleen jezelf?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:58 schreef Sebasser het volgende:
1 Tjap Tjoy Golden Palace x
1 Babi Pangang van de Chef x
1 Grote Garnalen (zoetzuur) x
1 Kong Pao Kai Ting x
2 Kroepoek
Dit is wat ik ga bestellen
*zucht*quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:37 schreef Sebasser het volgende:
Nou dag mensen, ik ga hetzelfde doen als nanking.
Douchen en naar bed, en ook ziek zijn.
Nu niet meer, nu ben ik melancholiek............quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Jah, als je 't hebt ja....
Pakt een keukenstoel, gaat daar op staan om Vanitas een dikke hug te gevenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*zucht*
Alsook ik zal zulks doen
Na een dag als vandaag heb ik 't een beetje gehad met m'n opleiding...
Zich volledig bij Sitethief aansluitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:16 schreef Sitethief het volgende:, welkom terug trouwens vanitasvanitatumetomniava , we hebben je gemist,
.
Ja maar dat is toch wel het minste dat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Jah dank jullie wel
en als je dan aangeeft dat je het alleen wenst te dan dan kan/mag dat niet ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Altijd dat groepswerk in mijn opleiding, ik heb specifiek aangegeven dat ik dat niet kįn en nu hebben ze me wéér in 'n groep ingedeeld.
Net zoals ze tegen 'n blinde zeggen dat die maar 'n gewoon boek moet lezen, en als 'ie dat niet kan moet 'ie 't toch maar gewoon doen omdat men dat van hem verwacht.
Nee "want dan is het geen HBO"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als je dan aangeeft dat je het alleen wenst te dan dan kan/mag dat niet ?
en dan groepjes van 2 personen of groter?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee "want dan is het geen HBO"
Ja dat verzand dan toch in een grote overloze overleg cultuurquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maarja, ik heb ook verhalen gehoord van dat mensen in groepen van 12 moesten werken (in 't begin moest ik met 8) en da's van de zotte natuurlijk.
Het werkt gewoon erbarmelijk slecht, de meeste groepen laten een of twee personen al het programmeerwerk doen. En het is voornamelijk prutswerk wat afgeleverd wordt. Toen ik wel in m'n eentje kon werken (vanwege een docent die mijn situatie begreep; helaas is hij nu weg :-/ ), toen noemde hij mijn code 'netjes' vergeleken met dat waarmee anderen aankwamen, terwijl het gewoon nog in kladvorm was.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat verzand dan toch in een grote overloze overleg cultuur
Alsof het HBO alleen maar vergadertijgers kan opleiden
Jupquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dan is Zwaffel helemaal om op te vreten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |