Kromme redenatiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
eigen risico enzo. Ik ben van mening dat als je je deur niet op slot doet je stelen uitlokt.
Dat is hetzelfde als dat gedoe met 'als een vrouw met een kort rokje loopt, vraagt ze erom om verkracht te worden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kromme redenatie.
Dus als jij met een hip mobieltje in de stad loopt vraag je er ook om, om overvallen te worden?
Ja, ik dacht laat ik die eens niet in de strijd gooien, die is al zo clichequote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat gedoe met 'als een vrouw met een kort rokje loopt, vraagt ze erom om verkracht te worden.
Allemaal van die kromme redenaties..
Waar is de tijd van eerlijkheid.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
eigen risico enzo. Ik ben van mening dat als je je deur niet op slot doet je stelen uitlokt.
Tuurlijk niet das toch wat anders. Welke mafkees gaat nou weg en laat zijn deur open. Terwijl er dure spullen zoals tv en pc's in huis staan. Das toch vragen om problemen. Zeker als er niemand thuis is.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kromme redenatie.
Dus als jij met een hip mobieltje in de stad loopt vraag je er ook om, om overvallen te worden?
Das toch ook wat anders.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat gedoe met 'als een vrouw met een kort rokje loopt, vraagt ze erom om verkracht te worden.
Allemaal van die kromme redenaties..
Waar?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:15 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Das toch ook wat anders.
maar je hebt van die sletjes die zoveel mogelijk bloot willen laten zien (ik zag er vanmiddag nog 1 in de stad. Jaar of 15,kort rokje aan terwijl het tering koud is, en geen slipje. En ze zat nog wijdbeens ookik keek recht in dr kutje
) . Nee,das geen reden om haar te verkrachten absoluut niet. Maar ze vraagt IMHO op die manier wel om denigrerende opmerkingen
m.a.w ik ben niet te vertrouwen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet ik in ieder geval weer wie ik kan vertrouwen, en vooral wie niet.
Nah vooral het feit dat ze gelijk een sletje genoemd wordt vind ik persoonlijk kwalijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:15 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Das toch ook wat anders.
maar je hebt van die sletjes die zoveel mogelijk bloot willen laten zien (ik zag er vanmiddag nog 1 in de stad. Jaar of 15,kort rokje aan terwijl het tering koud is, en geen slipje. En ze zat nog wijdbeens ookik keek recht in dr kutje
) . Nee,das geen reden om haar te verkrachten absoluut niet. Maar ze vraagt IMHO op die manier wel om denigrerende opmerkingen
Je vindt het gerechtvaardigd om iemand te benadelen wanneer iemand daar in jouw ogen aanleiding toe geeft. Lijkt mij voldoende onderbouwing.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:17 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
m.a.w ik ben niet te vertrouwen?
goeie redenatie. Heb je er ook een onderbouwing voor?
Ik heb een keertje gehad dat ik dacht dat ik de deur achtermij dicht trok maar hij nog open was.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:13 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet das toch wat anders. Welke mafkees gaat nou weg en laat zijn deur open. Terwijl er dure spullen zoals tv en pc's in huis staan. Das toch vragen om problemen. Zeker als er niemand thuis is.
Als ik met mn mobiel in de stad loop heb ik hem toch vast. Dan ben ik er toch zelf bij?
Ach kom op nanking. Hoe wil jij haar dan bestempelen? Als lief onschuldig kind?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nah vooral het feit dat ze gelijk een sletje genoemd wordt vind ik persoonlijk kwalijk.
Al loopt iemand naakt over straat hoeven er nog geen denigrende opmerkingen te komen.
* NanKing kruipt weer terug in dr eigen wereld![]()
Oh, dan minderquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:18 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
in de stad Emmen. Op een bankje. En ook nog niet geschoren ook
Nee,want hier is geen opzet in het spel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb een keertje gehad dat ik dacht dat ik de deur achtermij dicht trok maar hij nog open was.
Ben ik nu een mafkees?
Oh ja overigens woon ik in een buurt waar de sociale controle nog enigzins bestaat dus mijn buurvrouw heeft de deur netjes voor mij dicht getrokken.
Geloof het of niet maar ik oordeel liever niet zo snel over mensen die ik niet ken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ach kom op nanking. Hoe wil jij haar dan bestempelen? Als lief onschuldig kind?
Welke mafkees gaat er nou wijdbeens zonder slip in een drukke stad op een bankje zitten.
Er stonden gewoon mensen naar dr kut te staren en ze vondt het prachtig
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, dan minder
De volgende keer moet ze scheermesjes vragen ipv happymeals
Wedden dat die binnen 2 maand 8 verschillende soa's minstens 2 keer heeft gehad?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ach kom op nanking. Hoe wil jij haar dan bestempelen? Als lief onschuldig kind?
Welke mafkees gaat er nou wijdbeens zonder slip in een drukke stad op een bankje zitten.
Er stonden gewoon mensen naar dr kut te staren en ze vondt het prachtig
was ook geen oordeel. Ik constateerde het gewoonquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik oordeel liever niet zo snel over mensen die ik niet ken.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:01 schreef Sebasser het volgende:
Ok.
wat zouden jullie bestellen hier;
http://www.restaurant-goldenpalace.nl/winkel/ ?
Ik kan niet echt een keuze maken
Nou ja je constateerd dat iemand een sletje is omdat je haar in 1 situatie hebt meegemaakt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
was ook geen oordeel. Ik constateerde het gewoon
Zou me niks verbazen. Ik had foto's willen maken maar mn mobiel zat helemaal onderin een tas vol met klerenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wedden dat die binnen 2 maand 8 verschillende soa's minstens 2 keer heeft gehad?
tjah,ga dan gelijk even na wát voor situatiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ja je constateerd dat iemand een sletje is omdat je haar in 1 situatie hebt meegemaakt.
Goede constatering wel.
Hoe zou jij haar noemen dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ja je constateerd dat iemand een sletje is omdat je haar in 1 situatie hebt meegemaakt.
Goede constatering wel.
Ik noem zo iemand niets...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe zou jij haar noemen dan?
Dat soort mensen (breezah's) zijn niet echt goed bij hun hoofd..
omg, denk je dat ze dat toeliet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:22 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Ik had foto's willen maken maar mn mobiel zat helemaal onderin een tas vol met kleren
ik heb zoom lieverdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg, denk je dat ze dat toeliet?!
Had ik even langs moeten komen
Ok.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik noem zo iemand niets...
Ik heb niet de minste behoefte om iemand te benoemen die ik niet ken.
Ja, 2 keer zoom ofzo?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:24 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik heb zoom lieverdvanaf 6 meter kan ik dr harige kut vol op mn beeldscherm krijgen
Gebakken banaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik neem altijd gewoon babi-pangang met rijst en een portie gebakken banaan
Weet ik veel. Gewoon vragen of ze ook gebakken banaan hebben. Das lekker menquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gebakken banaan![]()
Hoe heet dat daar
w700i.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, 2 keer zoom ofzo?
Je had toch de k750i?
of wat?
Maar goed, daar krijg je niet echt goeie foto's mee.
Als ik die van mij meeneem, met zoomlens er op..
Dan kan je gewoon die kut inkijken
jamaar ik bestel via internetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Weet ik veel. Gewoon vragen of ze ook gebakken banaan hebben. Das lekker men
Ja, snap ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:29 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
w700i.
En het gaat om het idee natuurlijk
opwindendquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:31 schreef Zwaffel het volgende:
Wat een kuttenthet staat niet op de kaart
PM eens het kenteken?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:30 schreef Zwaffel het volgende:
Ik heb het idee dat er trouwens in Emmen een gestolen landrover staat. Die auto staat al een week dubbel gepakeerd op dezelfde plek. NIet weggeweest enzo,en er zitten tig bekeuringen/briefjes op.
De auto is ook totaal leeg op een koevoet en een touw na.
Ik hebt kenteken maar blijkbaar kun je dat nergens nakijken of die gejat is
zonder gebakken banaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
opwindend
En het is heul geen kuttent, goeie tent
die had ik laatst er bij besteld omdat het zo goedkoop wasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zonder gebakken banaan
Anders neem je er een dimsu bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |