Nee ze komen samen om studenterig te doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:29 schreef liefie_ het volgende:
dinsdag -> vrouwen series op net 5
wedden dat ze daar voor samen komen?
ze zijn ook zo ingewikkeld dat je ze in je eentje niet kunt volgen
ik vond deze aflevering best grappig. Alleen ik snapte er zo weinig van. Want je krijgt heel vaak maar flarden te zienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:47 schreef liefie_ het volgende:
ik vind evelien stom
ooh wacht ik weet al waarom dat isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik vond deze aflevering best grappig. Alleen ik snapte er zo weinig van. Want je krijgt heel vaak maar flarden te zien
Ja! Mij dus ook! En ze doet leuk tegen George. Iedereen die leuk doet tegen George is goed. Izzie die zei dat ze voor George zou kiezen als er twee fronten zouden ontstaan was ookal zo goed!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Callie lijkt nou echt een tof wijf.
Wel! Je hebt er gewoon niet zo veel verstand vanquote:
Op wie?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga weer liggen.
En hij is ook nog erg grappig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Mij dus ook! En ze doet leuk tegen George. Iedereen die leuk doet tegen George is goed. Izzie die zei dat ze voor George zou kiezen als er twee fronten zouden ontstaan was ookal zo goed!
George is zo schattig!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga weer liggen.
Oh, ik lig al weken te wachten in mijn lege bed!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Op m'n lege bed. Waar blijf je nou?
Bek dicht, zeurvrouw!quote:
You just need to push the button...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik lig al weken te wachten in mijn lege bed!
Hoe kan je!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef Sitethief het volgende:
Erik, waarschuw me voortaan dat Grey's Anatomy komt, nu ben ik het verdulleme vergeten..........
ik heb 3 buttonsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef Sitethief het volgende:
[..]
You just need to push the button....
msnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:47 schreef NanKing het volgende:
Waarom ben je niet op msn Erik?
Over buttons gesproken, er zit zo'n meisje bij mij op school (goh!) en die is echt heel lelijk (ja ik ben even oppervlakkig, boo-fucking-hoo, sue me, ze is vast aardigquote:
Omdat je dat nog niet vroeg!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:47 schreef NanKing het volgende:
Waarom ben je niet op msn Erik?
omgquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over buttons gesproken, er zit zo'n meisje bij mij op school (goh!) en die is echt heel lelijk (ja ik ben even oppervlakkig, boo-fucking-hoo, sue me, ze is vast aardig) en die heeft op d'r jas zo'n button met "Ik ben speciaal"
. En daar moet ik altijd om gniffelen.
ik heb heel seizoen 1 op mijn pc gedownload en in 1 keer uitgekekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef Sitethief het volgende:
Erik, waarschuw me voortaan dat Grey's Anatomy komt, nu ben ik het verdulleme vergeten..........
heb je een irc ban?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tisser?
Bakje nodig om het op te vangen?
Jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:27 schreef NanKing het volgende:
Joost heb je nog steeds een IRC ban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |