abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:42:20 #1
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42733229
Het vervolg op Het grote kleine babietjes topic deel 90

Babietjes

27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly
18 april 2005: Tinka, dochter van Mammietje
24 april 2006: Fabian Willem, zoon van cheqy (papa)
7 mei 2006: Kai, zoon van Troma78
8 mei 2006: Nienke, dochter van kwipsel
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
31 mei 2006: Romijn, zoon van Martineke
3 juni 2006: Finn, zoon van Tamea
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Dirk Daniel Fransiscus, zoon van nanalune en jojoja
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
13 juli 2006: Ezra Sebastian, zoon van Belana en Kbot2000
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
04 augustus 2006: Mikael, zoon van MeNicole en ke2v2in
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
18 augustus 2006: Myrddin Kaylah Agnes, dochter van Misticle_lightning
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***
25 augustus 2006, Raúl, zoon van Dylan Dog (papa)
02 september 2006: Storm, zoon van Sugar
04 september 2006: Ryan, zoon van Inky05 en martinweb.nl
05 september: Dylan & Sennah, zoon en dochter van Eliminator20 en Baloetjuh
07 september 2006: Merel, dochter van Xanthe
21 september 2006: Tristan, zoon van mjammetje
26 september 2006: Eva, dochter van linda856763
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: Simon, zoon van PM-girl
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby\'s***

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 23-10-2006 09:00:57 ]
Lekker douchen!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:45:07 #2
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42733287
En de laatste 5 berichtjes:
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 08:50 schreef CrazyMoon het volgende:
Het gaat nu stukken beter. Ik maak me niet druk meer, ze heeft gewoon niet meer nodig denk ik.
Ze krijgt nu 4 flessen van 230ml, maar laat daar gemiddeld zo'n 100ml per dag van staan. Valt mee dus. Vandaag de 3e dag dat ze op 4 flessen zit, hopen dat het weer gaat lukken.
Ik denk dat het verschillende dingen waren, waardoor ze zo slecht dronk. Te snel achter elkaar (om de 3 uur), sprongetje en ze was verkouden. Ze is nu nog steeds een beetje verkouden, maar nu ik haar om de 4 uur ongeveer een fles geef gaat het stukken beter.

Gisteren weer wezen babyzwemmen. Dit keer maar niet kopje onder omdat Sarah nog een beetje verkouden is. Verder gingen anderen van zo'n grote glijbaan af :S Nou, dat hebben wij maar niet gedaan. Durf niet eens met Sarah op de arm die hoge trap op te lopen.. En verder heeft het toch geen zin, Sarah is daar nog veel te klein voor. Die spettert heerlijk in het water.
Ze schaterde het steeds uit van plezier! Zo lief! Op de buik zwemmen vind ze heerlijk, op de rug wat minder. En verder vind ze het leuk als ik haar uit water til en dan met een klein plonsje weer in het bad en dan nog wel met haar hoofdje boven water hoor Dan gaat ze zo lachen!

Ik lag vanmorgen helemaal in een deuk. Na de fles had ik haar een beetje op mijn schouder voor een boertje. En elke keer als ik haar een kusje gaf op haar wang, draaide ze haar hoofd heel snel om en ging met haar tongetje over mijn wang en maar sabbelen haha
Dat doet ze ook als ik haar een kusje op dr mondje geef of als ik met haar knuffel Lollifant, en dan het slurfje bij haar mondje langs ga, dan doet ze em ook open en begint te happen en met haar tongetje te sabbelen. zo lief!!

voor alle verkouden kindjes!

Cattie, ik hoop dat het snel beter gaat met Ive en dat hij er geen last meer van heeft.

snoopy, wat goed zeg dat Lis zo lekker groeit. En dat op bv en kv super!

Owja, Sarah mag al weer bijna naar maat 68. Sommige shirtjes passen haar al niet meer, en een paar broekjes zijn al iets aan de korte kant 2 weken geleden was ze al weer 64,5cm.

Over 3 dagen is ze al weer 4 maanden! Net als Cas
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 09:05 schreef Vicky het volgende:
Amber gaat in een bad van Eucalyptus engister had ik wat tocotolinbalsam om de muur gedaan en de temperatuur wat hoger gegooid.. maar echt stomen was het niet...

HOe kan ik het beste stomen?

Om 21.30 lagen we er alle 3 in. Om 0.40 werd Amber wakker, hebben haar eenpaar keer geprobeerd in bed te krijgen, zonder resultaat. Uiteindelijk lag ze er om 2.40 weer in en toen was het stil. Rond 5.00 uur heb ik haar nog gehoord, speentje gegeven en ze bleef murmelen. Heb onze slaapkamerdeur dicht getrokken en tegen Mies gezegd dat ze het kon bekijken lachen

Uiteindelijk is ze gaan slapen en slaapt ze nu nog, maar ik ga haar zo wakker maken...

Vorig jaar verloor ik vandaag mijn slijmprop....

morgen gaan we verhuizen
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 09:24 schreef dutchie het volgende:
Vicky gewoon met Amber in de badkamer gaan zitten met de douche aan. Lekker warm zetten zodat de badkamer in de stoom komt te staan (dus geen afvoer aan ), daar komt het al lekker los van. En ga anders gewoon samen onder de douche staan, helpt ook goed.
Succes met verhuizen en je - bui.

CM wat gaat het hard hè?

Gister de groeiboekjes van onze beider knulletjes eens naast elkaar gelegd. Léon was op Cas zijn leeftijd een kilo zwaarder. En dan was Léon nog niet eens de grootste van de 2004-lichting. En als je Cas ziet is hij echt niet ondermaats en dunnetjes. Je kunt het op de foto's ook wel zien hoor. Léon was echt zo'n Michelin-mannetje. Cas is gewoon lekker gezond. En wat aankomen betreft; Léon kwam meer in kilo's aan, Cas ca. een 1/2 kilo per maand. Apart hè?
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 09:35 schreef Vicky het volgende:
* Vicky gaat vanavond even lekker stomen met Amber...

straks misschien nog ff wegen en meten op het cb. Ben heel benioeuwd hoeveel Amber is gegroeid in 1 jaar
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 09:41 schreef sjak het volgende:
Tjee, morgen wordt Amber alweer een jaar! Ben je al aan het voorbereiden Vicky? Wordt het een groot feest?

CM, Sarah alweer 4 maanden, tjonge... Wat grappig dat ze bij jullie van de glijbaan afgaan met die kinderen, dat zou ik ook nog niet doen hoor.

Wat een groot verschil tussen je mannen, Dutchie. Leuk om dat zo te zien. Doe je bij allebei wel hetzelfde of hadje het idee dat Leon meer at dan Cas?
Wat veel zieke kindjes zijn er zeg, bah. Beterschap allemaal. Die van mij is ook nog ziek, ik vind het zo zielig. Als ze moet hoesten dan hoest ze een beetje, maar daarna gaat ze gelijk hard huilen omdat haar keel zo'n zeer doet En ik krijg het snot er niet uit met dat opzuigapparaat
Lekker douchen!
pi_42733335
Sjak, we vieren het zondag. Amber heeft zaterdag al een paar kadootjes gehad...

Maar zondag is het dus groot feest. Ga straks naar de bakker de taart bestellen met deze voorkant.
Amber krijgt haar eigen taartje, ga een appeltaart voor haar maken met sojaslagroom.

Vanavond gaan we wel versieren! Het kado is al in elkaar gezet, alleen moetn er nog batterijen in.

Ik vind het wel ff raar hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42733366
Ik heb ook zo'n neusuitzuigapparaat en hier is het elke keer weer vechten.. Amber brult de hele boel bij elkaar maar dat is dan maar even jammer.. tis voor haar eigen bestwil...

Vervelend dat het niet lukt...

Ik moet zo lachen om Amber. Ze haalt steeds het laatje leeg waar de onderzetters in zitten. Dan legt ze de onderzeters op tafel of op de grond, pakt ze weer van tafel of van de grond en doet ze terug in het laatje. En zo gaat het maar door.. Kan ze een hele tijd mee zoet zijn...

Van de week gaf ze een stukje komkommer aan Michel, toen pakte ze het weer terug, nam een hapje en gaf het weer aan Michel...

Ze is zooo lekker bijdehand
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42733438
Zie je het zitten sjak? Wij hebben wat anders geleerd van de kraamhulp. Een watje natmaken met koud water (de kraan even laten lopen) en dan een puntje draaien. Dat puntje doe je in een neusgat en met een draaiende beweging eruit halen. Bij ons is dit nog voldoende, maar Anna is niet ziek. Nog niet, morgen eerste keer kdv, daarna vast wel.

Een jaar al, geen baby meer dan Vicky. Lijkt me raar inderdaad, zo groot al.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:55:16 #6
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42733503
Bij ons is het ook gelijk na het eerste bezoekje aan het kdv begonnen, dus veel sterkte Yppy!
Als ik het zie zitten krijg ik het er wel uit maar je hoort haar vooral erg rochelen en snotteren.
Wat een mooie taart gaat dat worden, Vicky! Ik kijk nu al uit naar de foto's van jullie feest en het feestvarken uiteraard!
Lekker douchen!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:57:15 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42733546
Sjak, naar mijn idee eet Cas net zo vaak als Léon. Maar of hij ook net zoveel eet als Léon geen idee. Misschien is mijn melk ook anders van samenstelling als toen. Ik kan me nog wel herinneren dat er bij de flesjes van Léon een dikkere laag room opzat als bij Cas.
Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat Léon geen afleiding had tijdens het voeden. Nu loopt Léon er constant omheen als Cas eet. Dat drinkt ms ook lastiger.
Maar Cas doet het verder goed hoor. Ik vind het alleen zo apart, 2 broers met 'dezelfde' voeding en zo'n groot verschil. En nu is grote broer een spriet en ziet Cas er gewoon gezond uit.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:59:39 #8
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42733601
Yppy ik vind dat trouwens een eng idee met zo'n wattenstaafje in haar neus. Vriendin van mij heeft daarmee ooit haar zoontjes oor mee doorgeprikt. Letterlijk, je wilt niet weten hoe dat bloedde.
Oppassen dus.
pi_42733626
Nee, geen wattenstaafje, een watje. Anders zou ik het niet durven. Dat veert gewoon terug, ik heb het bij mezelf geprobeerd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_42733636
Wat denk je wel niet van me trouwens.
*OUD heilige*
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:01:18 #11
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42733639
Je hebt nu die speciale babywattenstaafjes, Dutchie. Daarmee kun je niet zo ver in oren en neuzen poeren omdat ze dan verdikken.
Lekker douchen!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:02:22 #12
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42733667
Dutch, ze scheldt je uit:
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 10:00 schreef YPPY het volgende:
Nee, geen wattenstaafje, watje.
Lekker douchen!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:05:15 #13
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42733714
Zeg zeg! Durf je wel.

Sorry Yp, ik had het niet goed gelezen denk ik. Volgens mij wilde ik ook gewoon wattenstaafje lezen, om gewoon dat verhaal te doen.

Sjak, is dat 'wat' die babywattenstaafjes?
pi_42733733
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 10:05 schreef dutchie het volgende:
Zeg zeg! Durf je wel.

Sorry Yp, ik had het niet goed gelezen denk ik. Volgens mij wilde ik ook gewoon wattenstaafje lezen, om gewoon dat verhaal te doen.

Sjak, is dat 'wat' die babywattenstaafjes?
ikvind het superdingen.. heb ze ook en gebruik ze best vaak...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:08:21 #15
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42733782
Ik vind ze ook wel prettig, vooral dan om haar oortjes schoon te maken. Jetske vindt het prettiger dan als ik het met een washandje of hydrofielluier doe. En ik weet het, je moet niet in de gehoorgang gaan, maar voor de oorschelp werkt het prima.
Lekker douchen!
pi_42734955
Papa is toch veel makkelijker te zeggen dan mama? Waarom hoor ik uit Mika dan steeds mama komen Ik vind het wel heel grappig klinken ook al gaat het onbewust!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:11:28 #17
108648 cattie
lieve moeder
pi_42735284
Ive kan ook mama "zeggen" als hij huilt!

Ive lijkt wel last te hebben van de behandeling, het slapen gaat erg moeilijk. Morgen gaat mijn man met Ive naar de huisarts, misschien is het nodig om foto's van zijn hoofdje te laten maken. We vinden het nogal eng dat er iets met zijn hoofdje is en willen het heel voorzichtig en grondig aanpakken.
pi_42735507
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 10:58 schreef MeNicole het volgende:
Papa is toch veel makkelijker te zeggen dan mama? Waarom hoor ik uit Mika dan steeds mama komen Ik vind het wel heel grappig klinken ook al gaat het onbewust!
Isis (ondertussen alweer ruim 1,5 jaar) begon hier idd. met papa te zeggen , maar volgens mij is dat al ruim een half jaar geleden voor het laatst gezegd. Voor Isis zijn wij beiden mama
pi_42735542
Amber zegt alleen maar mamma en heeeeel soms pappa of dadda
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_42735567
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:20 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Isis (ondertussen alweer ruim 1,5 jaar) begon hier idd. met papa te zeggen , maar volgens mij is dat al ruim een half jaar geleden voor het laatst gezegd. Voor Isis zijn wij beiden mama
Maakt het wel makkelijk. Dan kun je beiden op komen draven als ze roept, ze spreekt tenslotte geen voorkeur uit. Of stiekem toch wel?
Syllables govern the world
pi_42736224
amber is morgen 1!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_42736542
Mijn zoon heeft een heel verschrikkelijk poloshirt aan maar het staat hem zo stoer
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:31:45 #23
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42738934
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:11 schreef cattie het volgende:
Ive lijkt wel last te hebben van de behandeling, het slapen gaat erg moeilijk. Morgen gaat mijn man met Ive naar de huisarts, misschien is het nodig om foto's van zijn hoofdje te laten maken. We vinden het nogal eng dat er iets met zijn hoofdje is en willen het heel voorzichtig en grondig aanpakken.
Wat vervelend zeg cattie. Ik vind het wel goed dat jullie nu even het "echte" medische circuit ingaan. Ik zou persoonlijk ook goed na willen laten kijken wat er is voor ze gaan behandelen. Sterkte ermee!
Lekker douchen!
pi_42738978
Cattie voor jou en Ive
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_42738995
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:03 schreef MeNicole het volgende:
Mijn zoon heeft een heel verschrikkelijk poloshirt aan maar het staat hem zo stoer
hahah! gaaf toch bij max staat dat heel erg oude-mannetjes achtig. en hij is er iets te dik voor, zodat het kraagje verdwijnt onder al zijn onderkinnetjes

max lijkt na zijn boterham een bekertje opvolgmelk niet te lusten. echt alsof hij het vies vind. maar 's avonds enzo vind ie het wel lekker maf he

ohja, kan je gekookte aardappels invriezen?
ik denk dat ik toch maar over ga op 'echt' eten. zelfgekookt dus
en was dan van plan om gewoon hele prakjes met vlees en aardappels erbij in te vriezen.
en toen vroeg ik me dat opeens af. iemand?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')