nieuwe site ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Samenvatting....
http://www.frdoelpunten.nl/goals/19102006uefabaselfeyenoord11.wmv
ik wil hem zondag hebben van die doodschop op sneijder/huntelaarquote:
Camtasia studio.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:14 schreef Cart_man het volgende:
Met welk programmaatje maak je dat Venom.
Hij is leukquote:
ik rip die dingen ook maarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij is leuk
Maar volgens mij is het toch echt Haags Kwartiertje zonder e
Het is geen Belgische schuppert. Hij kan wel meer dan dat. Daar valt echter weinig van te merken, wanneer er alleen maar aandacht wordt besteed aan zijn prachtige overtredingen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:54 schreef De_Calimero het volgende:
Dat die Belgische schuppert een sliding inzet en gewoon zijn eigen knie daarmee 180 graden verdraait. Kijken of het dan nog steeds zo grappig is.
durft die nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is geen Belgische schuppert. Hij kan wel meer dan dat. Daar valt echter weinig van te merken, wanneer er alleen maar aandacht wordt besteed aan zijn prachtige overtredingen.
Maar doe eens posten onder je normale naam posten of durf je dat niet?
Je had greetje moeten nemenquote:
Ongetwijfeld die erwtentroep weer....quote:
eens !quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:00 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld die erwtentroep weer....
Tijd voor een IP-ban voor dat kutjong. hij is ondertussen erger dan D-K.
Ach gut wat zijn jullie toch weer zielig zeg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:00 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld die erwtentroep weer....
Tijd voor een IP-ban voor dat kutjong. hij is ondertussen erger dan D-K.
Tief op! Er word niks aan jou gevraagd!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach gut wat zijn jullie toch weer zielig zeg.
wat mot je hierquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach gut wat zijn jullie toch weer zielig zeg.
Posten wat andersquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tief op! Er word niks aan jou gevraagd!
De tering.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |