Volgens mij wel maar als NK dat doe dan zal de hele internationale gemeenschap wel ingrijpen denk ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:14 schreef Frutsel het volgende:
1 raketje van NK gericht aan Alaska (met of zonder nucleaire lading) en het is toch een aanval op een land van de NAVO, dus op allemaal?
Iets van een miljoen actieve soldaten toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:31 schreef Rock-shocker het volgende:
Het verschil is alleen dat NK wél van enige militaire betekenis is...
Meer dan dan, en het totale aantal is nog groter. Maar veel van hun materieel is oude Russische bagger. Maar dan nog.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Iets van een miljoen actieve soldaten toch?![]()
Maar dan zal Noord-Korea de wereldhouthandel beheersen, dat geeft ze veel macht.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik stel voor om Noord Korea gewoon met alle landen die bij de VN zitten gewoon helemaal plat te gooien met alle bomen die er maar zijn.
Zonder al te veel night vision.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Lekker maaien, want terugschieten kunnen ze toch niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel voor preventief ingrijpen. Als ze eenmaal een goed werkende atoombom hebben is dat niet meer mogelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:33 schreef Steinberger het volgende:
Noord-Korea is net als een gevaarlijke spin. Je kunt ze zo plat stampen, maar wanneer de spin je bijt ben je de lul.
Daarom preventief platstampen, anders komt de spin 's nachts, wanneer je slaapt, bijten...
En dan volgt de rest van Azie heel snel en is het einde zoek.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel voor preventief ingrijpen. Als ze eenmaal een goed werkende atoombom hebben is dat niet meer mogelijk.
Liever in zoon wereld dan dan ze helemaal niet kunnen opgroeien omdat de aarden dan uit een grote gif wolk bestaat.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:34 schreef Steinberger het volgende:
[..]
En dan volgt de rest van Azie heel snel en is het einde zoek.
Willen we onze kinderen in zo'n wereld laten opgroeien?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Liever in zoon wereld dan dan ze helemaal niet kunnen opgroeien omdat de aarden dan uit een grote gif wolk bestaat.
Nee ik wil juist nu ingrijpen en Noord Korea nu helemaal kapot en plat schieten en dan ook echt alles wat er leeft.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:45 schreef Steinberger het volgende:
[..]
En jij denkt dat als de halve wereld een atoombom heeft de aarde er beter op wordt?
Nu kun je nog ingrijpen, omdat de atoombom die ze hebben nog niet echt werkt en voor een atoombom vrij klein is. Dadelijk kan dat niet meer, dat wil jij dus?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee ik wil juist nu ingrijpen en Noord Korea nu helemaal kapot en plat schieten en dan ook echt alles wat er leeft.
Zodat er weer een gevaarlijke vijand uitgeschakelt is.
Die mensen moeten toch geen bom hebben ....quote:
Ja dat klopt, maar om nou bewust ieder levend wezen te vernietigen gaat weer wat te ver.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die mensen moeten toch geen bom hebben ....
Als die Kim li uang what ever maar kapot geschoten wordt met al zijn mogelijke opvolgers.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:57 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar om nou bewust ieder levend wezen te vernietigen gaat weer wat te ver.
schiet dan de hele wereld maar af.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als die Kim li uang what ever maar kapot geschoten wordt met al zijn mogelijke opvolgers.
In hoeverre is het systeem falende? Hoeveel westerse landen zouden niet net zo hard falen als ze van de wereldeconomie afgesloten zouden worden?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 05:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Enige optie is om ALLE hulp te stoppen aan Noord-Korea het nare hieraan is alleen dat het volk van N-K eronder zal lijden, maar deze bevolking is voornamelijk ook wel de gene die hun leider steunt en geïndoctrineerd achter hem staan.
Ik denk dat het kritisch is voor de het Noord-Koreaanse volk dat men realiseerd dat hun systeem falende is.
De bevolking krijgt nu al niks te eten daaro dus erger kan het niet. Economische sancties maakt het alleen iets krapper voor Kim Jong Il en z'n hooggeplaatste staff. Dan moeten ze arme boeren maar meer cocaine laten verbouwen om te compenseren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:00 schreef V.en.A het volgende:
[..]
In hoeverre is het systeem falende? Hoeveel westerse landen zouden niet net zo hard falen als ze van de wereldeconomie afgesloten zouden worden?
Niet dat ik het een goed systeem vind, ik ben ontzettend blij dat we dat hier niet hebben. Ik denk echter wel dat als wij dezelfde sancties zouden krijgen we de bloembollen die we nu exporteren zouden moeten eten.
En zorgen de sancties er niet juist voor dat de bevolking Kim Jong Il meer gaat steunen? Je kan natuurlijk zeggen dat ze beter zouden weten als ze net zoveel informatie zouden hebben als wij, wij zouden echter een hoop meer begrip hebben als onze magen net zo leeg waren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |