abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:58:04 #31
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42749680
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:14 schreef Frutsel het volgende:
1 raketje van NK gericht aan Alaska (met of zonder nucleaire lading) en het is toch een aanval op een land van de NAVO, dus op allemaal?
Volgens mij wel maar als NK dat doe dan zal de hele internationale gemeenschap wel ingrijpen denk ik
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:15:05 #32
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_42750237
volkomen begrijpelijk dat NK een kernbom wil. Ik snap de internationale verontwaardiging niet. Het land wil een sterkere onderhandelingspositie . Pakistan heeft bewezen dat het bezit van een atoombom helpt. Het is even doorbijten met de sancties, maar uit hun oogpunt gezien is het ontwikkelen van een kernbom de enige optie.

Afgezien dat ik het heel erg vind dat de bevolking daar zo lijdt ben ik toch wel een bewonderaar van de artistieke kwaliteiten van kim young il, de parades zijn werkelijk van een onvoorstelbare pracht. Ook vandaag weer was het in pyongyang een geweldig spectakel. DIt zou in een 'vrij' land onmogelijk zijn. ok , natuurlijk hoop ik voor de nk bevolking echter dat het regime valt, want hoe mooi de facade ook is, hierachter schuilt een inmense hoop leed.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:21:39 #33
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_42750526
Eng land...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:08:34 #34
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_42752308
Ik stel eigenlijk een Iraq scenario voor.

En, ja, ik weet dat Iraq voor de amerikanen dramatisch verloopt.

Maar ik denk dat je dat probleem daar niet hebt, je hebt er niet de religieuze facties, ik denk dat je behalve ZK'ers, NK'ers en de NK overheid helemaal geen facties hebt.

Dus: met veel militair geweld de boel platlopen, en dan controle overgeven aan Zuid Korea
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:31:26 #35
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_42753084
Het verschil is alleen dat NK wél van enige militaire betekenis is...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_42753524
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:31 schreef Rock-shocker het volgende:
Het verschil is alleen dat NK wél van enige militaire betekenis is...
Iets van een miljoen actieve soldaten toch?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:49:44 #37
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_42753719
ik denk dat de nk bevolking in tegenstelling tot die in irak uiteindelijk wel blij zal zijn met een 'bevrijding' het probleem zit er alleen in dat je eerst de bevolking moet laten zien wat er buiten de grenzen van NK speelt. de doctrine is in NK zodanig dat de mensen ook echt denken dat NK een heilstaat is waar de buitenwereld hen alleen bedreigt. gezien de omvang van het leger en de massale doctrine zal een invasie niet makkelijk zijn. de doctrine moet eerst doorbroken worden op de 1 of andere manier. (dmv gerichte propaganda)

groot probleem s echter ook dat China de nk staat in stand wil houden. Zonder de steun van China is het onmogelijk NK op te rollen, de VS kan zich zonder die steun een aanval op noord korea niet permitteren.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:55:10 #38
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_42753879
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef -Beer- het volgende:

[..]

Meer dan dan, en het totale aantal is nog groter. Maar veel van hun materieel is oude Russische bagger. Maar dan nog.

http://en.wikipedia.org/wiki/Military_of_North_Korea
pi_42755379
Vrees alom, Noord-Korea heeft enkele kernwapens, maar ik vraag mij af of je je daar wel zo druk om moet maken. Ik heb namelijk begrepen dat de kernwapens dermate groot zijn dat zij niet gelanceerd kunnen worden met een raket. Opzich kan er natuurlijk een gevaarlijke situatie ontstaan als of de raketten verbeterd worden of de kernwapens kleiner gemaakt worden, maar die situatie bestaat nu nog niet.

Iets waar ik mij meer zorgen over maak is het vermoeden dat Noord-Korea biologische wapens heeft. Waar ik dan precies aan moet denken weet ik niet, maar het lijkt mij niet al te moeilijk om enkele monsters van bijvoorbeeld pokken bij, in ieder geval tot voor kort, vriendje Rusland te betrekken. Deze wapens zijn inderdaad minder controleerbaar, zodat het Noord-Koreaanse regime ook terughoudender zal zijn om ze in te zetten maar feit is wel dat deze wapens op dit moment kunnen worden ingezet, van kernwapens is dat nog helemaal niet zeker.

Weet iemand waarom de focus zo gericht is op kernwapens en niet op WMD's in het algemeen in Noord-Koreaanse handen? Die dreiging lijkt mij immers veel groter.
pi_42760115
Ik stel voor om Noord Korea gewoon met alle landen die bij de VN zitten gewoon helemaal plat te gooien met alle bommen die er maar zijn. Ik bedoel ze hebben nu nog geen bom maar ze zijn er duidelijk mee bezig. Als we ze nu pakken zijn we nog op tijd. Liever dat er een paar van die miljard van die spleet ogen sterven dan dat we te lang wachten tot ze uiteindelijk wel een bom hebben.
Want dan is het natuurlijk te laat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Canisfire op 18-10-2006 01:31:51 ]
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  Donald Duck held woensdag 18 oktober 2006 @ 01:20:14 #41
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42760201
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik stel voor om Noord Korea gewoon met alle landen die bij de VN zitten gewoon helemaal plat te gooien met alle bomen die er maar zijn.
Maar dan zal Noord-Korea de wereldhouthandel beheersen, dat geeft ze veel macht.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_42760302
quote:

[..]

Zonder al te veel night vision.
pi_42760340
quote:

[..]

Lekker maaien, want terugschieten kunnen ze toch niet.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 01:33:10 #44
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42760418
Noord-Korea is net als een gevaarlijke spin. Je kunt ze zo plat stampen, maar wanneer de spin je bijt ben je de lul.

Daarom preventief platstampen, anders komt de spin 's nachts, wanneer je slaapt, bijten...
pi_42760432
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:33 schreef Steinberger het volgende:
Noord-Korea is net als een gevaarlijke spin. Je kunt ze zo plat stampen, maar wanneer de spin je bijt ben je de lul.

Daarom preventief platstampen, anders komt de spin 's nachts, wanneer je slaapt, bijten...
Ik ben eigenlijk ook wel voor preventief ingrijpen. Als ze eenmaal een goed werkende atoombom hebben is dat niet meer mogelijk.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 01:34:58 #46
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42760449
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:34 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk ook wel voor preventief ingrijpen. Als ze eenmaal een goed werkende atoombom hebben is dat niet meer mogelijk.
En dan volgt de rest van Azie heel snel en is het einde zoek.

Willen we onze kinderen in zo'n wereld laten opgroeien?
pi_42760562
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:34 schreef Steinberger het volgende:

[..]

En dan volgt de rest van Azie heel snel en is het einde zoek.

Willen we onze kinderen in zo'n wereld laten opgroeien?
Liever in zoon wereld dan dan ze helemaal niet kunnen opgroeien omdat de aarden dan uit een grote gif wolk bestaat.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 18 oktober 2006 @ 01:45:59 #48
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42760590
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:43 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Liever in zoon wereld dan dan ze helemaal niet kunnen opgroeien omdat de aarden dan uit een grote gif wolk bestaat.

En jij denkt dat als de halve wereld een atoombom heeft de aarde er beter op wordt?

Nu kun je nog ingrijpen, omdat de atoombom die ze hebben nog niet echt werkt en voor een atoombom vrij klein is. Dadelijk kan dat niet meer, dat wil jij dus?
pi_42760631
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:45 schreef Steinberger het volgende:

[..]

En jij denkt dat als de halve wereld een atoombom heeft de aarde er beter op wordt?

Nu kun je nog ingrijpen, omdat de atoombom die ze hebben nog niet echt werkt en voor een atoombom vrij klein is. Dadelijk kan dat niet meer, dat wil jij dus?
Nee ik wil juist nu ingrijpen en Noord Korea nu helemaal kapot en plat schieten en dan ook echt alles wat er leeft.
Zodat er weer een gevaarlijke vijand uitgeschakelt is.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 18 oktober 2006 @ 01:51:02 #50
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42760657
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:49 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Nee ik wil juist nu ingrijpen en Noord Korea nu helemaal kapot en plat schieten en dan ook echt alles wat er leeft.
Zodat er weer een gevaarlijke vijand uitgeschakelt is.
pi_42760678
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:51 schreef Steinberger het volgende:

[..]

Die mensen moeten toch geen bom hebben ....
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42760691
In a nuclear war, everyone loses.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 01:57:05 #53
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42760732
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:52 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Die mensen moeten toch geen bom hebben ....
Ja dat klopt, maar om nou bewust ieder levend wezen te vernietigen gaat weer wat te ver.
pi_42760787
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:57 schreef Steinberger het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar om nou bewust ieder levend wezen te vernietigen gaat weer wat te ver.
Als die Kim li uang what ever maar kapot geschoten wordt met al zijn mogelijke opvolgers.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 18 oktober 2006 @ 05:39:33 #55
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_42761839
Enige optie is om ALLE hulp te stoppen aan Noord-Korea het nare hieraan is alleen dat het volk van N-K eronder zal lijden, maar deze bevolking is voornamelijk ook wel de gene die hun leider steunt en geïndoctrineerd achter hem staan.
Ik denk dat het kritisch is voor de het Noord-Koreaanse volk dat men realiseerd dat hun systeem falende is.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:55:01 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42768050
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 02:01 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Als die Kim li uang what ever maar kapot geschoten wordt met al zijn mogelijke opvolgers.
schiet dan de hele wereld maar af.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_42789632
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 05:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Enige optie is om ALLE hulp te stoppen aan Noord-Korea het nare hieraan is alleen dat het volk van N-K eronder zal lijden, maar deze bevolking is voornamelijk ook wel de gene die hun leider steunt en geïndoctrineerd achter hem staan.
Ik denk dat het kritisch is voor de het Noord-Koreaanse volk dat men realiseerd dat hun systeem falende is.
In hoeverre is het systeem falende? Hoeveel westerse landen zouden niet net zo hard falen als ze van de wereldeconomie afgesloten zouden worden?

Niet dat ik het een goed systeem vind, ik ben ontzettend blij dat we dat hier niet hebben. Ik denk echter wel dat als wij dezelfde sancties zouden krijgen we de bloembollen die we nu exporteren zouden moeten eten.

En zorgen de sancties er niet juist voor dat de bevolking Kim Jong Il meer gaat steunen? Je kan natuurlijk zeggen dat ze beter zouden weten als ze net zoveel informatie zouden hebben als wij, wij zouden echter een hoop meer begrip hebben als onze magen net zo leeg waren.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:46:13 #58
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42791226
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:00 schreef V.en.A het volgende:

[..]

In hoeverre is het systeem falende? Hoeveel westerse landen zouden niet net zo hard falen als ze van de wereldeconomie afgesloten zouden worden?

Niet dat ik het een goed systeem vind, ik ben ontzettend blij dat we dat hier niet hebben. Ik denk echter wel dat als wij dezelfde sancties zouden krijgen we de bloembollen die we nu exporteren zouden moeten eten.

En zorgen de sancties er niet juist voor dat de bevolking Kim Jong Il meer gaat steunen? Je kan natuurlijk zeggen dat ze beter zouden weten als ze net zoveel informatie zouden hebben als wij, wij zouden echter een hoop meer begrip hebben als onze magen net zo leeg waren.
De bevolking krijgt nu al niks te eten daaro dus erger kan het niet. Economische sancties maakt het alleen iets krapper voor Kim Jong Il en z'n hooggeplaatste staff. Dan moeten ze arme boeren maar meer cocaine laten verbouwen om te compenseren.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_42795716
WASHINGTON - De Amerikaanse president George W. Bush heeft Noord-Korea woensdag gewaarschuwd tegen het verkopen van nucleaire wapens aan Iran of het terreurnetwerk al-Qaeda. "Als we inlichtingen krijgen dat ze nucleaire wapens willen gaan overbrengen, zullen we die overdracht stoppen", aldus de president. Het regime in Pyongyang zal in dat geval "ernstige consequenties" tegemoet zien.

De Verenigde Staten en andere landen zijn bang dat Pyongyang een tweede nucleaire test gaat uitvoeren, ondanks de wereldwijde veroordeling van de ondergrondse kernproef die het op 9 oktober hield.
pi_42799282
Is er eigenlijk al meer informatie over die mogelijk tweede test
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')