zou het zo simpel zijn?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tegenstander op het verkeerde been zetten
nee ik doe dat ook zeker niet , ze dachten er eerst al met 9 te zijn toen lukte het ook niet , maar er kan nog veel gebeurenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:43 schreef RayMania het volgende:
PSV is al eens niet door geweest met tien punten, niet te vroeg juichen dus.
Het kan nog mis gaan natuurlijk. Maar met nog 2 thuiswedstrijden te gaan, mag het gewoon niet fout gaan. Over 13 dagen thuis winnen van Galatasaray en hopen dat Liverpool niet verliest en je bent er volgens mij al.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:43 schreef RayMania het volgende:
Als Liverpool en PSV winnen over 2 weken staan die op 10 punten. En Bordeaux en Gala blijven op 1 punt staan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:43 schreef RayMania het volgende:
Ik kan me alleen een Gerets met baard herrinneren eerlijk gezegdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had Erik die niet al afgeschoren in zijn PSV-tijd![]()
Ik ook wel, aangezien dat wel een opvallend kenmerk van hem was. Maar er staat me iets bij dat hij het al in zijn PSV-tijd heeft afgeschoren, maar zeker ben ik er niet van.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ik kan me alleen een Gerets met baard herrinneren eerlijk gezegd![]()
Ja volgens mij had ie hem op het eind bij PSV al niet meerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook wel, aangezien dat wel een opvallend kenmerk van hem was. Maar er staat me iets bij dat hij het al in zijn PSV-tijd heeft afgeschoren, maar zeker ben ik er niet van.
Ik stoorde me ook aan die commentator. Leek wel alsof hij er geen zin in had en een schijthekel heeft aan PSV.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:55 schreef okee6 het volgende:
Lekkere overwinning
Wel een schandalige media weer, die verslaggeverEerst de bal die Alex tot doelpunt promoveert, Gomes lag redelijk voor het schot. Noemt ie niet. Hij noemt Gomes Dida. Mis-telt zich op de vijandelijke corners. Vervolgens de handsbal van de Turkse keeper die de scheids niet wordt aangerekend. Dan een mogelijke strafschop voor PSV in de tweede helft, die hij wel ziet, maar die Baskakov volgens hem nog steeds tot een foutloze scheids maakt. En tenslotte het negeren van het tactisch verhaal bij beide ploegen op momenten in de wedstrijd in combinatie met de heersende wind. Koeman wijst er nu na afloop meteen op. Wat een kleuterniveau
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Reiziger en Vayrynen speelden goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |