Ik was op het moment zelf ook geschokt door het ontslag van de Caje, maar achteraf gezien was het de enige juiste beslissing. Ik ben er 100% zeker van dat we zonder dat ontslag nooit derde waren geëindigd, Gent was nog over ons gewipt. Vergeet niet dat het slechts twee puntjes scheelde he.quote:Ik ben ervan overtuigd dat we die 3de plaats onder Caje ook nog gehaald hadden
En moet ik er anders ff wat citaten van Ferrera bijhalen?
- "Brugge heeft geen aanvallende cultuur"
- "ik ben niet voor aanvallend voetbal"
- "je hoeft niet met 4-0 of 5-0 te winnen, zo lang je meer scoort dan de tegenstander"
- "het is niet belangrijk dat je véél kansen hebt, maar wel dat je er meer hebt dan je tegenstander"
- "we verloren 5 keer niet, is toch niet slecht?"
Als dat een trainer is die de mentaliteit en cultuur van Club begrijpt, ben ik Sint-Joris
Ik ben op KV! Roda speelt tegelijkertijd in Nijmegen voor de competitie maar dat is die dag van ondergeschikt belangquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ga je er naartoe of kijk je het op tv?
Leuke wedstrijd. Zelf was ik graag naar Eupen v Standard gegaan als het niet was omgedraaid. Nu zijn alleen Antwerp v Lokeren en KV Mechelen v GBA mooie wedstrijden i.m.o.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ben op KV! Roda speelt tegelijkertijd in Nijmegen voor de competitie maar dat is die dag van ondergeschikt belang
Afgelopen zomer was vriendschappelijk KVM-Roda. Een kameraad van me en ik konden niet kiezen. Beide blij dat het 0-0 bleefquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd. Zelf was ik graag naar Eupen v Standard gegaan als het niet was omgedraaid. Nu zijn alleen Antwerp v Lokeren en KV Mechelen v GBA mooie wedstrijden i.m.o.
Ben je eigenlijk meer voor KV Mechelen dan voor Roda als je zou moeten kiezen (in een EC-duel bijvoorbeeld)?
Vanavond dus nog eens in de beker een "rematch" van een oude klassieker Malinois - den Beerschot op Achter de Kazerne met 'Red Yellow KV Mechelen' als "Malinois" en 'Germinal Beerschot' als "den Beerschot"quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
KVM - Germinal is trouwens live te zien op Canvas woensdag.
Alleen leggen ze dit seizoen bij Zulte geen daken meer hoor, de profstatus heeft ook daar toegeslagen ...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:55 schreef mesecina het volgende:
Ik vind het vooral verrassend dat er 6 eersteklassers uitgeschakeld zijn. Vertelt veel over de motivatie van eersteklassers. En dat is het leuke aan bekervoetbal, hun hele seizoen mag nog zo slecht zijn, 8 goede wedstrijden en je hebt een prijs.
Zulte Waregem is een mooi voorbeeld van hoe het profvoetbal zwaar over zijn paard getild wordt. Ploegen die erin slagen om met spelers die overdag daken leggen op zo'n manier te laten samenspelen en knappe resultaten halen krijgen mijn grootste respect.
Waarschijnlijk in de 8ste finales.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
KV Mechelen is een erg degelijke tweedeklasser die thuis in hun eigen heksenketel(tje) erg gemotiveerd een ploeg als GBA klopt. Dit zijn "maar" de 1/16e finales. Ik vind dit niet eens erg verrassend.
Om dan te spreken van een stunt en met termen als "Waar gaat dit eindigen?" te beginnen gooien, vind ik dan ook een tikkeltje overdreven. Maar leuk voor Mechelen. Die moeten, samen met Antwerp, uiteraard snel terug naar 1ste klasse.
Ik niet echt. De enige echte verrassing vond ik Hamme. De overwinningen van Antwerp, KV Mechelen en Dender waren drie onvoorspelbare resultaten die eigenlijk best voorspelbaar waren. Kortrijk won enkel omdat ze tegen 9 spelers van Brussels konden eindigen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:55 schreef mesecina het volgende:
Ik vind het vooral verrassend dat er 6 eersteklassers uitgeschakeld zijn.
Zou wel eens einde bekerverhaal voor Lier kunnen zijn!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:58 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Lierse - Antwerp is ook wel een leuke wedstrijd!
quote:Thuis tegen Zulte hebben we zeker een kans!
Binnenkort 1-0 voor "Loppem"quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Binnenkort 1-0 voor "Loppem"![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |