Ik was op het moment zelf ook geschokt door het ontslag van de Caje, maar achteraf gezien was het de enige juiste beslissing. Ik ben er 100% zeker van dat we zonder dat ontslag nooit derde waren geëindigd, Gent was nog over ons gewipt. Vergeet niet dat het slechts twee puntjes scheelde he.quote:Ik ben ervan overtuigd dat we die 3de plaats onder Caje ook nog gehaald hadden
En moet ik er anders ff wat citaten van Ferrera bijhalen?
- "Brugge heeft geen aanvallende cultuur"
- "ik ben niet voor aanvallend voetbal"
- "je hoeft niet met 4-0 of 5-0 te winnen, zo lang je meer scoort dan de tegenstander"
- "het is niet belangrijk dat je véél kansen hebt, maar wel dat je er meer hebt dan je tegenstander"
- "we verloren 5 keer niet, is toch niet slecht?"
Als dat een trainer is die de mentaliteit en cultuur van Club begrijpt, ben ik Sint-Joris
Ik ben op KV! Roda speelt tegelijkertijd in Nijmegen voor de competitie maar dat is die dag van ondergeschikt belangquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ga je er naartoe of kijk je het op tv?
Leuke wedstrijd. Zelf was ik graag naar Eupen v Standard gegaan als het niet was omgedraaid. Nu zijn alleen Antwerp v Lokeren en KV Mechelen v GBA mooie wedstrijden i.m.o.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ben op KV! Roda speelt tegelijkertijd in Nijmegen voor de competitie maar dat is die dag van ondergeschikt belang
Afgelopen zomer was vriendschappelijk KVM-Roda. Een kameraad van me en ik konden niet kiezen. Beide blij dat het 0-0 bleefquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd. Zelf was ik graag naar Eupen v Standard gegaan als het niet was omgedraaid. Nu zijn alleen Antwerp v Lokeren en KV Mechelen v GBA mooie wedstrijden i.m.o.
Ben je eigenlijk meer voor KV Mechelen dan voor Roda als je zou moeten kiezen (in een EC-duel bijvoorbeeld)?
Vanavond dus nog eens in de beker een "rematch" van een oude klassieker Malinois - den Beerschot op Achter de Kazerne met 'Red Yellow KV Mechelen' als "Malinois" en 'Germinal Beerschot' als "den Beerschot"quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
KVM - Germinal is trouwens live te zien op Canvas woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |