abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42782297
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:20 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Met wat voor'n medicatie morning-afteren dan? De werking daarvan wordt ook weer beinvloed door carbamazepine.
Ik word simpel van jullie .

Je kan een morning-after spiraal plaatsen . Ik heb nergens gezegd dat het met medicatie moest.

Dus: carbamazepine heeft een wisselwerking met de pil en is teratogeen. Na 4 dagen helpt de MAP niet meer, maar kan als MA-methode nog wel een spiraal geplaatst worden.

Mogen jullie een nieuwe verzinnen .

Mannen
pi_42782410
Ik pleit voor een mannencasus. In de volgende casus moet minimaal één keer het woord testikel worden genoemd. Dus degene die het dichtst in de buurt zat van het goede antwoord. Doe je best
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:39:05 #53
139820 mol_air
Jus ex injuria non oritur
pi_42785802
ja, of penis, testosteron of ruitvormig schaamhaar....

baard of snor mag ook, maar dat is niet altijd beperkt tot mannen...
  woensdag 18 oktober 2006 @ 22:04:02 #54
139820 mol_air
pi_42786966
check Uitpuilende navels. eens even, heeft die tattooguy nou leverproblemen zoals ik daar schrijf? Of lijkt die navel alleen maar zo uit te puilen?
pi_42787767
Hmm de tijd dat die ziekte van crohn en ulcerosa thread vredelievend was, is volgends mij ook voorbij, sinds die kwakjeszalver zich heeft gemengd in die discussie.

Iemand die zichzelf de_dokter noemt, maar niet kan zeggen waar hij werkt of voor wie hij werkt, kan ik niet echt serieus nemen.
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef mol_air het volgende:
check Uitpuilende navels. eens even, heeft die tattooguy nou leverproblemen zoals ik daar schrijf? Of lijkt die navel alleen maar zo uit te puilen?
Dat die man problemen zal hebben, dat geloof ik graag, maar wat voor een ziekte zou die man dan moeten hebben?

Mij als leverlobjes expert Zou denken dat als die man opgezwollen is door dat z'n lever vergroot is, dat op de plek waar de lever zit ook wat van die vergroting zichtbaar zou moeten zijn en op het eerste gezicht lijkt me dat niet, enige plek waar hij 'mager' is, is op de plek waar het grootste gedeelte van z'n lever zit.

Maarja ik ben geen arts, alleen maar leverlobjes expert

[ Bericht 65% gewijzigd door Spyronius op 18-10-2006 22:26:14 ]
pi_42790147
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef mol_air het volgende:
Beetje irritante reactie van die scrub_nurse op jouw post. Gewoon jaloers dat zij geen arts is, maar een aangever op de ok
  donderdag 19 oktober 2006 @ 08:48:57 #57
139820 mol_air
pi_42795993
:p idd. maar t kwam ook wel een tikje betweterig over van mijn kant :p

ik gokte truowens op portale hypertensie ,et daardoor die uitpuilende navel.
pi_42796118
Je bent gewoon een arrogante lul

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_42796897
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:03 schreef Kang-He het volgende:
Morning after. Maar daar weet ik helemaal niks vanaf.
Je weet dat het verdacht klinkt als je dat erbij zet?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:49:17 #60
139820 mol_air
pi_42809342
zo tox, werd je toch even flink omvergefietst vandaag ;-)
pi_42809977
...tot zover mijn streven om enigszins low profile te blijven na de colleges
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_42810033
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:49 schreef mol_air het volgende:
zo tox, werd je toch even flink omvergefietst vandaag ;-)

Nu doet het trouwens wèl pijn. Adrenaline
pi_42810056
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:10 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Nu doet het trouwens wèl pijn. Adrenaline
Klinkt als een zwaar trauma, misschien moet dokter drol er even naar kijken, toevallig ook nog een paar keer op een mes gevallen?
pi_42810488
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:11 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Klinkt als een zwaar trauma, misschien moet dokter drol er even naar kijken, toevallig ook nog een paar keer op een mes gevallen?
Voor minder kom ik echt niet.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 17:43:13 #65
139820 mol_air
pi_42810985
nouja, ze reed wel door na een ongeluk. Nou schrik je natuurlijk altijd als je iemand aanrijd, maar als je tox aanrijd helemaal natuurlijk ;-)
pi_42811283
Viv en jij zaten wel op de eerste rang om het te zien he?
pi_42843068
weekend

verkapte schop
pi_42843652
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:02 schreef Repeat het volgende:
weekend
Tentamen na het weekend
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_42845971
weekend yay, moet ik wel werken
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 09:29:16 #70
139820 mol_air
pi_42857374
wie komt er met een nieuwe casus? zo'n mannending...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:55:38 #71
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_42859225
De Heer de Bree is een 38 jarige man, die met zijn 37 jarige vrouw uw spreekuur bezoekt omdat hun kinderwens niet in vervulling gaat. Zij is ruim 1,5 jaar geleden gestopt met het slikken van de pil. Zij is gynaecologisch gescreend, waarbij geen bijzonderheden aan het licht traden: blanco medische en gynaecologische voorgeschiedenis en een bifasische temperatuurcurve.
Hij lijdt sinds zijn twaalfde levensjaar aan DM. De diabetes is goed ingesteld maar sinds enige tijd ervaart hij toenemende erectie- en ejaculatiestoornissen: het gevoel in de penis is afgenomen, waardoor het tijdens de coïtus steeds moeilijker wordt om de erectie vast te houden en een orgasme te bereiken. Wanneer dit met veel moeite lukt, komt er geen ejaculaat (droog klaar komen).

Waardoor denkt u, wordt in dhr de Bree's geval de erectie- en ejaculatie stoornis veroorzaakt? Leg uit welke pathofysiologische mechanismen hier in het spel kunnen zijn.

Met welk laboratorium onderzoek kunt u uw waarschijnlijkheidsdiagnose bevestigen? En met welke fysisch diagnostische test?
pi_42859515
Retrograde ejaculatie op basis van ik geloof autonome neuropathie agv die diabetes mellitus. Kun je testen met een doodnormale sementest (azoöspermie), eventueel kun je iemand laten plassen na het klaarkomen en kijken of daar zaad in zit.

*hier stond onzin*
Ik denk even na over fysische diagnostiek.
pi_42859539
En het gevoel gewoon gestoord door diabetische perifere polyneuropathie
pi_42859730
Mja ik zat te denken aan sensibiliteitstesten idd .

Lijkt me leuk. "Als ik hier in uw scrotum prik, doet het dan pijn? ">:)
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:31:40 #75
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_42860005
Het staat allemaal in het DK ook .
quote:
Klinisch relevant onderzoek:
Anamnese
Ejaculatiestoornissen: met of zonder orgasme; aard (primair, secundair), duur, beloop, spontane nachtelijke zaadlozingen. Libido. Erectie. Relationele problemen. Voorgeschiedenis: multipele sclerose, diabetes mellitus; operatieve ingrepen; bestraling; bekkenfractuur. Mictie: troebele urine na orgasme.
Lichamelijk onderzoek
Bij secundaire vorm.
Inspectie externe genitaliën.
Neurologisch onderzoek: sensibiliteitsstoornissen in de sacrale dermatomen (rondom de anus), tonus anale sfincter, bulbocavernosus-reflex, peesreflexen benen, sensibiliteitsstoornissen en motorische stoornissen benen.
Volgende casus .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')