Ik word simpel van julliequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:20 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Met wat voor'n medicatie morning-afteren dan? De werking daarvan wordt ook weer beinvloed door carbamazepine.
Dat die man problemen zal hebben, dat geloof ik graag, maar wat voor een ziekte zou die man dan moeten hebben?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef mol_air het volgende:
check Uitpuilende navels. eens even, heeft die tattooguy nou leverproblemen zoals ik daar schrijf? Of lijkt die navel alleen maar zo uit te puilen?
Beetje irritante reactie van die scrub_nurse op jouw post. Gewoon jaloers dat zij geen arts is, maar een aangever op de okquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef mol_air het volgende:
check Uitpuilende navels. eens even, heeft die tattooguy nou leverproblemen zoals ik daar schrijf? Of lijkt die navel alleen maar zo uit te puilen?
Je weet dat het verdacht klinkt als je dat erbij zet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:03 schreef Kang-He het volgende:
Morning after. Maar daar weet ik helemaal niks vanaf.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:49 schreef mol_air het volgende:
zo tox, werd je toch even flink omvergefietst vandaag ;-)
Klinkt als een zwaar trauma, misschien moet dokter drol er even naar kijken, toevallig ook nog een paar keer op een mes gevallen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:10 schreef intoxicated het volgende:
[..]![]()
Nu doet het trouwens wèl pijn.Adrenaline
![]()
Voor minder kom ik echt niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:11 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Klinkt als een zwaar trauma, misschien moet dokter drol er even naar kijken, toevallig ook nog een paar keer op een mes gevallen?
Volgende casusquote:Klinisch relevant onderzoek:
Anamnese
Ejaculatiestoornissen: met of zonder orgasme; aard (primair, secundair), duur, beloop, spontane nachtelijke zaadlozingen. Libido. Erectie. Relationele problemen. Voorgeschiedenis: multipele sclerose, diabetes mellitus; operatieve ingrepen; bestraling; bekkenfractuur. Mictie: troebele urine na orgasme.
Lichamelijk onderzoek
Bij secundaire vorm.
Inspectie externe genitaliën.
Neurologisch onderzoek: sensibiliteitsstoornissen in de sacrale dermatomen (rondom de anus), tonus anale sfincter, bulbocavernosus-reflex, peesreflexen benen, sensibiliteitsstoornissen en motorische stoornissen benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |