Jesus, wie verzint die troep?quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:58 schreef doppelgänger het volgende:
*schop*
ze gaan nog gewoon verder met die verschrikkelijk slechte en onleuke CARtoons..męn, wat slecht
[afbeelding]
meer nu.nl cartoons
Schrijf je in!!quote:Op woensdag 1 november 2006 09:32 schreef doppelgänger het volgende:
Echt verschrikkelijk slecht, zo kan ik ook wel wat cartoons verzinnen.. hier mijn briljante cartoon-ideeën
kop: "Politie extra alert op afluisteren stemcomputers"
cartoon: bij stemmachine een man met ouderwest gehoorapparaat toeter, politie: 'wat zijn wij aan het doen?'
kop: "Rutte is onzichtbaar in campagne"
cartoon: VVD bijeenkomst, lege lessenaar met tekstballonnetje 'hallo hier ben ik'
kop: "Willem-Alexander en Máxima maken voorzorgslanding"
cartoon: vliegtuig aan de grond, wc deur met tekstballon 'ff pissen'
hi-fokking-larisch!maar niet heus.
Bizar lelijk getekend.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:58 schreef doppelgänger het volgende:
*schop*
ze gaan nog gewoon verder met die verschrikkelijk slechte en onleuke CARtoons..męn, wat slecht
[afbeelding]
meer nu.nl cartoons
Ken jij die knakker ofzo?quote:
Dat vind ik altijd zo overrated.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:50 schreef Aurelianus het volgende:
Jasses, een stronk broccoli in een paars geverfde kamer is nog grappiger.
Sorrieeeeeeejzquote:Op woensdag 1 november 2006 11:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Leer quoten man. Btw, ik ken 'm niet, nee.
die is wel leuk... persoonlijk heb ik wel eens betere cartoons gezienquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:58 schreef doppelgänger het volgende:
*schop*
[afbeelding]
meer nu.nl cartoons
ik kom niet meer bij om de stomheid hiervanquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:58 schreef doppelgänger het volgende:
*schop*
[afbeelding]
meer nu.nl cartoons
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |