voor 4 maanden uitzending naar bv uruzgan houd een militair ongeveer 10000 euro over, dus waar jij die 40k weghaalt?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:24 schreef _.-SAF-._ het volgende:
Een Nederlandse militair verdient VEERTIG-duizend euro per half jaar dat hij in het oorlogsgebied vebrlijft. Is dit niet een beetje wat te veel?
Dat er risico's aan het vak verbonden zijn, begrijp ik. Maar daar kies je toch wel beetje voor als militair.
De kans dat je als Nederlandse militair geraakt wordt in een relatief veillige district als Uruzugan, is zelfs dan 1%, gebaseerd op de miltairen die hierbij geraakt zijn.
Als een simpele soldaat op uitzendmissie, hoe valt hun exboriante salaris eigenlijk te verantwoorden.
paresto is helemaal niet zo goedkoop vind ik(en t eten is 9 van de tien keer niet te vretenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:18 schreef Napalm het volgende:
[..]
In de kroeg was een biertje ook 2gulden en nu 2 euro dus dat loopt gelijk op. Je zei het zelf
[..]
met één uitzondering; de vrouwelijke cadetten zijn tegenwoordig![]()
Voor je lunch ben je tegenwoordig al snel 3 euro kwijt. Een paar jaar geleden was een lunchbon nog fl 1,95.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:11 schreef bouke82 het volgende:
[..]
voor 4 maanden uitzending naar bv uruzgan houd een militair ongeveer 10000 euro over, dus waar jij die 40k weghaalt?
bovendien is dat een normale premie vind ik. een militair verdien al niet zo heel erg geweldig(zeker niet als je kijkt wat je voor je centen moet doen) dus is een goede premie niet meer dan normaal.
[..]
paresto is helemaal niet zo goedkoop vind ik(en t eten is 9 van de tien keer niet te vreten)
tijdens 91-1 was dit nog fl 0,25... zucht, de goede oude tijdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is fl 1,20 ! Vroeger was een biertje nog fl 0,50!![]()
Dit. TS is een zeikwijf.quote:Op zondag 13 februari 2011 07:36 schreef Vhiper het volgende:
Tering! Is dat alles?!
Voor geen miljoen dat ze mij dat oorlogsgebied binnen krijgen en die gasten gaan voor een luizige 40K??
Krijg plots fors meer respect voor die gasten....
hier sluit ik me bij aanquote:
Toen zat ik op de lunetten in Vught. Ik was bezig met een kapconstructie.quote:Op zondag 13 februari 2011 07:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tijdens 91-1 was dit nog fl 0,25... zucht, de goede oude tijd
Waarom kick je een topic van vijf jaar oud?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:03 schreef FoolWithMokey het volgende:
Joh dat is is niets.
Een tolk in afghanistan(vertalen tussen militairen en dari sprekende mensen) verdient 150 tot 250 duizend dollar per jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |