quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
Is ook wel een idee...iedereen een eigenste topic.![]()
![]()
leg overigens ff de newbies het gebruik van PI's uit!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
Is ook wel een idee...iedereen een eigenste topic.![]()
![]()
pwatte?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
leg overigens ff de newbies het gebruik van PI's uit!
Was er een probleem dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij is het alweer vloeiend en naadloos opgelost door een moddiemod![]()
![]()
ik ben al blij dat ik ploatjes erbij kan zetten...quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat je zeg maar pijltjes [afbeelding] bij je posts moet doen![]()
ey pass mij die pijlenscript eens...ik ben vaker na 12-en op dan you en APK is er nooit bij met zijn schedelquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat je zeg maar pijltjes [afbeelding] bij je posts moet doen![]()
gaat om die smileys bij je post schatquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben al blij dat ik ploatjes erbij kan zetten...![]()
Volgens mij heeft Pinball vannacht met succes zijn nieuwe automatische script gelanceerd ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
ey pass mij die pijlenscript eens...ik ben vaker na 12-en op dan you en APK is er nooit bij met zijn schedel
mén ik dacht dat ik die pijltjes erbij moest toveren..quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
gaat om die smileys bij je post schat![]()
tisser mop ?quote:
ik zei PI, MUTS! Nu ben ik zo verdomd pissed op jou he!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mén ik dacht dat ik die pijltjes erbij moest toveren..![]()
zeg dan gewoon posticon dummy![]()
als je weet wat het is, gebruik het dan ook eens!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:56 schreef Inodder het volgende:
PI post icoon
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zei PI, MUTS! Nu ben ik zo verdomd pissed op jou he!![]()
![]()
tuurlijk vriendjes, je zag m'n pi toch ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
PI is bij mij een penitaire inrichting![]()
vriendjes![]()
daar wil ik het hier niet over hebbenquote:
nix hoor,vond het zo stil hierquote:
Joh probeer het nou niet uit te leggen...die blinde vink ziet echt helemaal niets...quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk vriendjes, je zag m'n pi toch ?![]()
ik miste jequote:
Ah...Tann......quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar wil ik het hier niet over hebben![]()
Ik durf er mijn hoed onder te verwedden dat je deze post binnen 3 minuten ontkracht met een andere...quote:
ow, vergeet er echt op te letten...quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk vriendjes, je zag m'n pi toch ?![]()
Wie wil jouw hoed nou hebben?!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik durf er mijn hoed onder te verwedden dat je deze post binnen 3 minuten ontkracht met een andere...![]()
hahaha jappieeeeequote:Op maandag 16 oktober 2006 21:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik durf er mijn hoed onder te verwedden dat je deze post binnen 3 minuten ontkracht met een andere...![]()
quote:Let op de PI mensen!
Met deze PI wik il dus eigenlijk zeggen: Zo stomme lul, ben je er weer? Ik hoop dat je spoedig verkracht zal worden door 40 grizzlyberen!
maar wel een lekker stukkie vleeschquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Joh probeer het nou niet uit te leggen...die blinde vink ziet echt helemaal niets...![]()
Hai bommels thanks...leuk dat jij er ook weer bent.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:14 schreef versabommie het volgende:
Jappie, leuk dat je er weer bent!
[..]
1 |
Heerlijk..quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar wel een lekker stukkie vleesch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde PI, oldbie van nix!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hai bommels thanks...leuk dat jij er ook weer bent.![]()
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
eend is en blijft een kutnewbie!quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verkeerde PI, oldbie van nix!Ja je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heerlijk..
maar nu niet meer!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
he is gone....Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
right back at yaquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk.
Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
wat ben je toch een lieverd...!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
Handig die spoilers. Hoef ik dat eindeloze geslijm niet meer te lezen.![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bedankt!Niets te danken...je weet toch gappie...de waarheid mag gezegd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat wiji elkaar gewoon als volwassen kerels behandelen!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niets te danken...je weet toch gappie...de waarheid mag gezegd worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat ben je toch een lieverd...!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een éénlingweg voert door mijn land
Pimp je pijltjes anders nog ff een keerquote:
zeg dan ook watquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
en toen was het stil...
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:55 schreef Talitha het volgende:
[..]Doe eens een beetje lief schat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Blij dat wiji elkaar gewoon als volwassen kerels behandelen!hihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pimp jij je fuckings postings eens een keer!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pimp je pijltjes anders nog ff een keer![]()
Who needs pijltjesquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pimp je pijltjes anders nog ff een keer![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
hihihiHey pik, geeneens een PI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens een beetje lief schat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een éénlingweg voert door mijn land
tis maar text, nitwit!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:58 schreef PC eend het volgende:
Flikker op met die spoilers man, alsof het al niet lang genoeg duurt om normaal een pagina voor je neus te krijgen![]()
Waar ik dan een exrta pagina voor moet openenquote:
Erfgenaam Erfgenaamquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:58 schreef PC eend het volgende:
Flikker op met die spoilers man, alsof het al niet lang genoeg duurt om normaal een pagina voor je neus te krijgen![]()
Je kunt het allicht proberen....quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:12 schreef puntoortje het volgende:
joehoe !!!!![]()
![]()
...moet ik uit de kleren gaan om aandacht te krijgen
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar ik dan een exrta pagina voor moet openen![]()
Maar ik probeer het geeneens meer, sinds japster hier met zijn PI's loopt te pimpen is het hier niet vooruit te branden![]()
NEEEEEEEEEEEE!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:12 schreef puntoortje het volgende:
joehoe !!!!![]()
![]()
Nee hoor je bent zo ook mooi genoegquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:12 schreef puntoortje het volgende:
joehoe !!!!![]()
![]()
ja haquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Erfgenaam Erfgenaam
hoi Puntje![]()
Ik ben verdomme zo geil als boter
K kwam net ook nog eens toevallig p7515.jpg tegen
Wat dacht je van gewoon ff de text te selecteren neef Guus.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik probeer het geeneens meer, sinds japster hier met zijn PI's loopt te pimpen is het hier niet vooruit te branden![]()
... nou dank je ...is het zo ergquote:
heb jij m zelfs!quote:
Ik ben echt een kutnewbiequote:Op maandag 16 oktober 2006 22:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon ff de text te selecteren neef Guus.![]()
K snapte al niet wat je bedoelde met nieuwe pagina openen ha ha k was er zelf al perongeluk achter gekomen dat je met selectie text zichtbaar maakte in ander pagina openen had ik niet eens aan gedachtquote:
o die ..hihihi ... ja zulke heb ik ookquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb jij m zelfs!
heb je ook zulke foto's MSN!!!!!
hangt er vanaf van wie je aandacht wil en hoeveel aandacht je wil denk ikquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:12 schreef puntoortje het volgende:
joehoe !!!!![]()
![]()
Geen idee MSN ff wat dan zal ik oor(tjes)delenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... nou dank je ...is het zo erg
jostiflipquote:
ga er ff een paar weken op de fb mee klagen huilie!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Leuk dat jij hier ook bent!quote:
Doe eens een pogingquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:12 schreef puntoortje het volgende:
joehoe !!!!![]()
![]()
Wat denk je dat ik de hele tijd aan het proberen benquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ga er ff een paar weken op de fb mee klagen huilie!
wat moet je van mequote:
Yeah, kinderbedtijdquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:24 schreef Talitha het volgende:
Er is iets mis met FOK: ik zie geen errors meer
Zat er een PI bij ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat moet je van meDeze vriendelijkheid ben ik niet van je gewend
![]()
Flikker opquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
es ff kijken wat 59.gif oplevert...
quote:
Volgens mij probeerd hij nu langs de andere weg aan een ban te komenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat moet je van meDeze vriendelijkheid ben ik niet van je gewend
![]()
Hihihi...quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehehe........er gaat iemand spankies krijgen....![]()
![]()
quote:
Hijquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:30 schreef teamlead het volgende:
[..]alsof hij in staat is om de juiste PI te selecteren
quote:
tis wel een zootje teringlijers bij elkaar he?quote:
Lafhartige angsthazen zijn het...quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis wel een zootje teringlijers bij elkaar he?
quote:
Het enige wat nog ontbreekt is kribsquote:
jij tochquote:
quote:
Wie?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het enige wat nog ontbreekt is kribs![]()
quote:
En waarom komt ie dat zelf niet even zeggen? In slaap gesukkeld boven z'n looprekje?quote:
levenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tjonge jonge jonge...heb jij eik nog wel een leven buiten BB?
![]()
Kwijlend zelfs!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
En waarom komt ie dat zelf niet even zeggen? In slaap gesukkeld boven z'n looprekje?![]()
Neh...dat zou idd te zwaar voor je zijn....gewoon wat minder met dat verbeten trekkie op je bovenlip modden en af een toe een piepklein stapje buiten het BB forum doen......verfrissend...echt waar...quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
levenje bedoelt.. met echte mensen enzo?
niet van die rare dingen zeggen he![]()
Tis inderdaad de sinds gisteren bullshit qua posten op het FOK!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:55 schreef petraa het volgende:
hehe eindelijk lukt het een reaktie neer te zetten. Goeienavond allemaal![]()
![]()
Navond Peet...quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:55 schreef petraa het volgende:
hehe eindelijk lukt het een reaktie neer te zetten. Goeienavond allemaal![]()
![]()
ik kom al af en toe op andere plekken op Fok hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...dat zou idd te zwaar voor je zijn....gewoon wat minder met dat verbeten trekkie op je bovenlip modden en af een toe een piepklein stapje buiten het BB forum doen......verfrissend...echt waar...![]()
![]()
wellusquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:04 schreef Inodder het volgende:
ik was niet met oortje aan t lullen hoor
Doe eens normaal!quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kom al af en toe op andere plekken op Fok hoor![]()
Maar buiten Fok durf ik nog niet
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Navond Peet...![]()
En goeienacht voor allen..........ik ga voor de verandering eens kijken of er hier in huis nog wat te scoren valt.
Trusten Jappie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet je hoed achter te laten.
Een éénlingweg voert door mijn land
zo ga je niet met mensen om he?quote:
Met mensen niet nee.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo ga je niet met mensen om he?![]()
Wat voor vooroordelen heb jij dan over Ice?quote:
Hij gaat met jou om. Dat spreekt niet echt voor hem.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat voor vooroordelen heb jij dan over Ice?
Er was een tijd dat je wel aardig tegen me kon doenquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij gaat met jou om. Dat spreekt niet echt voor hem.![]()
Volgens mij ben jij aan het hallucineren, hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
Ohwja Day:
kappen met die vuige pm's sturen met je geplay. We weten beiden dat je alleen maar in mijn broekje wil!![]()
Slecht voorbeeld doet slecht volgen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je wel aardig tegen me kon doen![]()
We kunnen toch gewoon lief voor elkander zijn?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld doet slecht volgen.![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doe eens aardig, we zijn nu al 200.000 posts aardig geweest
[afbeelding]
OMFG! Je wil je verlangens naar mij geheim houden en nu geef je die hondelul de kans om een week lang over de SC te huppelen met een ego van 3 meter hoog!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:31 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij aan het hallucineren, hoor.
Ik heb Jappie een 'ik wil in je broekie"-PM gestuurd. Naar jou zou ik dat nooit van mijn leven doen.![]()
en je hebt ook al een tijde geen ban gehad EN je hebt kribbet van dit forum gejaagd!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doe eens aardig, we zijn nu al 200.000 posts aardig geweest
[afbeelding]
Jaja, 'lief zijn voor elkander'. Ga je broekjesfetisj maar op iemand anders uitkuren.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
We kunnen toch gewoon lief voor elkander zijn?
komop latitia, die bitch-rol staat je niet heur!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaja, 'lief zijn voor elkander'. Ga je broekjesfetisj maar op iemand anders uitkuren.![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop latitia, die bitch-rol staat je niet heur!![]()
huiliequote:Op maandag 16 oktober 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop latitia, die bitch-rol staat je niet heur!![]()
Huilie? ik wil je gewoon tegen jezelf in bescherming nemen. zodra je hier post en op mij reageerd ben je net een dronken Marcia!quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huilie? ik wil je gewoon tegen jezelf in bescherming nemen. zodra je hier post en op mij reageerd ben je net een dronken Marcia!![]()
![]()
Verre van...ik bescherm je juistquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
En jij bent de Etiënne die misbruik maakt van de situatie.
Je verveelt je, er is verder niemand anders, dus ben je mij een beetje aan het treiteren.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verre van...ik bescherm je juist![]()
Noem jij Jooohana een nobodyquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je verveelt je, er is verder niemand anders, dus ben je mij een beetje aan het treiteren.![]()
ik geef het op!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je verveelt je, er is verder niemand anders, dus ben je mij een beetje aan het treiteren.![]()
Je moet opletten! Ik vroeg net hier op FOK of jij, Bom en Chas ff wilden lachen!quote:
ja dat wil ikquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Je moet opletten! Ik vroeg net hier op FOK of jij, Bom en Chas ff wilden lachen!
![]()
Maar je noemde haar dus wel een nobody!quote:
Er valt helemaal niks te lachen!quote:
WIE!?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar je noemde haar dus wel een nobody!![]()
pfffffffffff... eerst Kerst maar even!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:01 schreef Inodder het volgende:
Welterusten mensen![]()
K geef Oortje weer terug aan jullie pasen jullie er goed op!
quote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:01 schreef Inodder het volgende:
Welterusten mensen![]()
K geef Oortje weer terug aan jullie pasen jullie er goed op!
wie ben jij ?quote:
nee joh pasenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:02 schreef Joohanna het volgende:
[..]
pfffffffffff... eerst Kerst maar even!
Ik ga eieren op laag water zoeken......... in me bedje. Truste!quote:
geen gekke dingen doen ! ...slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:09 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ga eieren op laag water zoeken......... in me bedje. Truste!
geen idee.....weet jij het?quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
en je hebt ook al een tijde geen ban gehad EN je hebt kribbet van dit forum gejaagd!![]()
En je vriendjes klodder en tl zijn er ook nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:39 schreef puntoortje het volgende:
bommie is me dus vergeten [afbeelding]
klodder is slapen en tl is denk van zijn stoel gevallen ofzo .... maar die stuiterbalquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En je vriendjes klodder en tl zijn er ook niet![]()
Ga anders nog even met je stuiterbal spelen![]()
Nu alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:20 schreef puntoortje het volgende:
zo ik ben uitgespeeld
neee, geen zin meerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu alNeem anders een golfbal of een voetbal
![]()
Anders ga je vast sokje breien voor de winterquote:
ik denk dat ik me bedje maar eens ga opzoekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Anders ga je vast sokje breien voor de winter![]()
Ik ben nu aan het punniken en heb bijna een sjaaltje af![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik denk dat ik me bedje maar eens ga opzoeken![]()
slaap lekker
![]()
Heerlijk, een topic voor mezelfquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:34 schreef puntoortje het volgende:
nee
Als het niet erg vindt wacht ik nog even een uurtje met mijn recordpogingquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:36 schreef puntoortje het volgende:
hihi....nu ben ik echt wel ..hihihi ...veel plezier
goeiemorgenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:53 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
Mogguh. iedereen nog in bed met een kater van het vertrek van E10 ?quote:
Koude douche nemen adviseer ik, is geen gezicht zo'n odol.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:37 schreef Jappie het volgende:
* Jappie huppelt over de sc met een knots van hier tot Tokyo *![]()
![]()
![]()
smorgens oorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:19 schreef puntoortje het volgende:
iedereen die ik ff gemist heb om hoi hoi te zeggen...bij deze hoi hoi![]()
Tja, tis kut!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mogguh. iedereen nog in bed met een kater van het vertrek van E10 ?
Morguh pik!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:59 schreef teamlead het volgende:
mogguh
oh my god it's alive !!! .. hihi goeiemorgenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:59 schreef teamlead het volgende:
mogguh
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:01 schreef versabommie het volgende:
Fok gaat als een yecko op dit moment
o nog iemand aanwezig ...lekker aan het werk?quote:
helemaal goed toch ?quote:
ja huer ...vandaag weer eens vanuit arnhem ;0quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o nog iemand aanwezig ...lekker aan het werk?
nou... alive......quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
oh my god it's alive !!! .. hihi goeiemorgen
quote:
hahah ... okee danquote:
hoezo maandagavond?quote:
...zou het niet lekker zijn als het op maandag avond ook een keer lekker blijft lopen ipv al die stomme meldingenquote:
hoezo maandagavond?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...zou het niet lekker zijn als het op maandag avond ook een keer lekker blijft lopen ipv al die stomme meldingen
.. omdat woensdag ... lolbroekquote:
omdat m'n week anders zo kut begintquote:
Hoiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:37 schreef petraa het volgende:
Goedemorgen op een fok die het volgens mij nu goed doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sttt we moeten het maar niet te hard zeggen geloof ik. Is hier nog wat te beleven offe saaiiiiiiquote:
Rik heeft vannacht volgens de COS al drie setjes gedragen, volgens zijn eigen topic maar tweequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:41 schreef petraa het volgende:
[..]
sttt we moeten het maar niet te hard zeggen geloof ik. Is hier nog wat te beleven offe saaiiiiii
![]()
De week begint op zondag, na de kerkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
omdat m'n week anders zo kut begint
Ik zie ook alleen maar foto's met setjes van mich en Tijn. dusssssssssssquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Rik heeft vannacht volgens de COS al drie setjes gedragen, volgens zijn eigen topic maar twee![]()
Mogge Bommie, enne als je niet in de kerk komt wanneer begint je week dan ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
De week begint op zondag, na de kerk![]()
heyyy petraaaaa....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:37 schreef petraa het volgende:
Goedemorgen op een fok die het volgens mij nu goed doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan leef je niet en zul je eeuwig lijden in het vagevuur!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Mogge Bommie, enne als je niet in de kerk komt wanneer begint je week dan ?![]()
Oehhhh dat klinkt lekkerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan leef je niet en zul je eeuwig lijden in het vagevuur!![]()
lekker rustig dagje vandaag, lekker nix in de planning staan..quote:
.. aaah cool!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan leef je niet en zul je eeuwig lijden in het vagevuur!![]()
ohhhh klink net zo saai als mijn dagje, maar ik moet de jongste uit school gaan halen. Enne ik ben net uurtje sportief bezig geweest in sportschool.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
lekker rustig dagje vandaag, lekker nix in de planning staan..beetje saai eigenlijk
zit te wachten tot ik de oudste uit school mag gaan halen..hihi
nog beter ...uit die kleren ..hahahquote:
...sporten...hhihi ... ben ik helaas een beetje te lui voor ..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhhh klink net zo saai als mijn dagje, maar ik moet de jongste uit school gaan halen. Enne ik ben net uurtje sportief bezig geweest in sportschool.![]()
en de rest van de dag zeker met een doos chocola op de bank gaan hangen en oprah kijkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhhh klink net zo saai als mijn dagje, maar ik moet de jongste uit school gaan halen. Enne ik ben net uurtje sportief bezig geweest in sportschool.![]()
Oprah?! Brrrrrrrrrr... wie kijkt daar nou nog naar, zeg!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
en de rest van de dag zeker met een doos chocola op de bank gaan hangen en oprah kijken![]()
Naar de streams kijken is leuker en totaal niet vermoeiend!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...sporten...hhihi ... ben ik helaas een beetje te lui voor ..![]()
Bommie ik zou haast zeggen kom ff kijken hiero, maar ja ik doe het niet. En nee ik ga niet op de bank hangen met een doos chocola want chocola lust ik niet, ik blijf hier op FOK om jou te zieken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
en de rest van de dag zeker met een doos chocola op de bank gaan hangen en oprah kijken![]()
Jij slons!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:19 schreef chas het volgende:
[..]
Oprah?! Brrrrrrrrrr... wie kijkt daar nou nog naar, zeg!
Waarom zou ik kijken, ik vind bonbonvretende huismokkels die de hele dag op de bank liggen net zo interessant als de zeikstem van Micheline!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Bommie ik zou haast zeggen kom ff kijken hiero, maar ja ik doe het niet. En nee ik ga niet op de bank hangen met een doos chocola want chocola lust ik niet, ik blijf hier op FOK om jou te zieken.![]()
![]()
En weer betrap ik je op NIET GOED LEZEN volgens mij wordt het tijd voor een brilletjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom zou ik kijken, ik vind bonbonvretende huismokkels die de hele dag op de bank liggen net zo interessant als de zeikstem van Micheline!![]()
Op het forum kun je van alles roepen, ik trek gewoon mijn conclusiesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:23 schreef petraa het volgende:
[..]
En weer betrap ik je op NIET GOED LEZEN volgens mij wordt het tijd voor een brilletje![]()
Oke dan ga ik dat vanaf nu ook maar doen... ik probeerde tot nu toe alles goed te lezen, maar dat hoeft dus nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op het forum kun je van alles roepen, ik trek gewoon mijn conclusies
hoho! Dat is alleen bij newbies heur!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke dan ga ik dat vanaf nu ook maar doen... ik probeerde tot nu toe alles goed te lezen, maar dat hoeft dus niet![]()
![]()
Tss hoelang blijf je hier een newbie ????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoho! Dat is alleen bij newbies heur!![]()
8 juli 2005quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Tss hoelang blijf je hier een newbie ????![]()
![]()
vat je 'mquote:
als zij 'm maar niet vatquote:
niet alleen van sommige stemmen..ook van het gaaaaaaapen van sommige..hihiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:21 schreef chas het volgende:
[..]
Naar de streams kijken is leuker en totaal niet vermoeiend!![]()
Alhoewel... van sommige stemmen eigenlijk wel een beetje!
leren doe je toch net op de dag voor een examen??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:44 schreef Manu82 het volgende:
Ik moet gvd leren, maar heb geen zin, wel een samenvatting gemaakt van 1 pagina
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
leren doe je toch net op de dag voor een examen??
doeiiiiiiquote:
ik moet er even over nadenken, maar ik kom eruit. Ben namelijk niet Blontquote:
Ik vat um trouwens nu wel, ik was hier eerder dan jou dus wie is er nu een newbie ?????quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik hem niet vat maar 2005 is al voorbij dus volgens jou zou ik dus altijd een newbie blijven ??????![]()
Hehe stiekem editten hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Pssst .... Petra lees nog eens rustig die korte conversatie tussen Manu en Bommie na
![]()
Bommie leest het zoals hij het lezen WIL!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:23 schreef petraa het volgende:
[..]
En weer betrap ik je op NIET GOED LEZEN volgens mij wordt het tijd voor een brilletje![]()
ja natuurlijk ... anders kan hij niet "winnen" ... hihihiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:34 schreef chas het volgende:
[..]
Bommie leest het zoals hij het lezen WIL!![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Pssst .... Petra lees nog eens rustig die korte conversatie tussen Manu en Bommie na
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:35 schreef puntoortje het volgende:
ja natuurlijk ... anders kan hij niet "winnen" ... hihihi
huhquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:37 schreef Koenz0r het volgende:
Kut folie, wat een kut geluid
Een of andere knakker in dat huis ging broodjes inwikkelen met aluminumfolie. Dan krijg je een heel erg pijnlijk irritant krakend geluid uit je boxen gewordenquote:
Wrom moet jij dat nou weer verraden Bommie had er nooit achtergekomen.quote:
ooo ..haha ik begreep al niet wie die folie was ..hahaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:43 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Een of andere knakker in dat huis ging broodjes inwikkelen met aluminumfolie. Dan krijg je een heel erg pijnlijk irritant krakend geluid uit je boxen geworden
Tja ik heb geen spiegel nodig om te zien dat jij irritant benquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Keek net ff in de spiegel ....maar zag mezelf niet...wel een irritant mannetje die me wat duidelijk wilde maken...
[afbeelding]
ik ook niet ik dacht zeker een newbiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ooo ..haha ik begreep al niet wie die folie was ..haha![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik heb geen spiegel nodig om te zien dat jij irritant ben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik heb geen spiegel nodig om te zien dat jij irritant ben![]()
![]()
Krijg ik je nu stil ???? wowwwwwwwww dat had ik nooit verwacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |