quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
Is ook wel een idee...iedereen een eigenste topic.![]()
![]()
leg overigens ff de newbies het gebruik van PI's uit!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
Is ook wel een idee...iedereen een eigenste topic.![]()
![]()
pwatte?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
leg overigens ff de newbies het gebruik van PI's uit!
Was er een probleem dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij is het alweer vloeiend en naadloos opgelost door een moddiemod![]()
![]()
ik ben al blij dat ik ploatjes erbij kan zetten...quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat je zeg maar pijltjes [afbeelding] bij je posts moet doen![]()
ey pass mij die pijlenscript eens...ik ben vaker na 12-en op dan you en APK is er nooit bij met zijn schedelquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat je zeg maar pijltjes [afbeelding] bij je posts moet doen![]()
gaat om die smileys bij je post schatquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben al blij dat ik ploatjes erbij kan zetten...![]()
Volgens mij heeft Pinball vannacht met succes zijn nieuwe automatische script gelanceerd ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
ey pass mij die pijlenscript eens...ik ben vaker na 12-en op dan you en APK is er nooit bij met zijn schedel
mén ik dacht dat ik die pijltjes erbij moest toveren..quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
gaat om die smileys bij je post schat![]()
tisser mop ?quote:
ik zei PI, MUTS! Nu ben ik zo verdomd pissed op jou he!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mén ik dacht dat ik die pijltjes erbij moest toveren..![]()
zeg dan gewoon posticon dummy![]()
als je weet wat het is, gebruik het dan ook eens!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:56 schreef Inodder het volgende:
PI post icoon
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zei PI, MUTS! Nu ben ik zo verdomd pissed op jou he!![]()
![]()
tuurlijk vriendjes, je zag m'n pi toch ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
PI is bij mij een penitaire inrichting![]()
vriendjes![]()
daar wil ik het hier niet over hebbenquote:
nix hoor,vond het zo stil hierquote:
Joh probeer het nou niet uit te leggen...die blinde vink ziet echt helemaal niets...quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk vriendjes, je zag m'n pi toch ?![]()
ik miste jequote:
Ah...Tann......quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar wil ik het hier niet over hebben![]()
Ik durf er mijn hoed onder te verwedden dat je deze post binnen 3 minuten ontkracht met een andere...quote:
ow, vergeet er echt op te letten...quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk vriendjes, je zag m'n pi toch ?![]()
Wie wil jouw hoed nou hebben?!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik durf er mijn hoed onder te verwedden dat je deze post binnen 3 minuten ontkracht met een andere...![]()
hahaha jappieeeeequote:Op maandag 16 oktober 2006 21:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik durf er mijn hoed onder te verwedden dat je deze post binnen 3 minuten ontkracht met een andere...![]()
quote:Let op de PI mensen!
Met deze PI wik il dus eigenlijk zeggen: Zo stomme lul, ben je er weer? Ik hoop dat je spoedig verkracht zal worden door 40 grizzlyberen!
maar wel een lekker stukkie vleeschquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Joh probeer het nou niet uit te leggen...die blinde vink ziet echt helemaal niets...![]()
Hai bommels thanks...leuk dat jij er ook weer bent.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:14 schreef versabommie het volgende:
Jappie, leuk dat je er weer bent!
[..]
1 |
Heerlijk..quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar wel een lekker stukkie vleesch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde PI, oldbie van nix!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hai bommels thanks...leuk dat jij er ook weer bent.![]()
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |