quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
Is ook wel een idee...iedereen een eigenste topic.![]()
![]()
leg overigens ff de newbies het gebruik van PI's uit!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
Is ook wel een idee...iedereen een eigenste topic.![]()
![]()
pwatte?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
leg overigens ff de newbies het gebruik van PI's uit!
Was er een probleem dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij is het alweer vloeiend en naadloos opgelost door een moddiemod![]()
![]()
ik ben al blij dat ik ploatjes erbij kan zetten...quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat je zeg maar pijltjes [afbeelding] bij je posts moet doen![]()
ey pass mij die pijlenscript eens...ik ben vaker na 12-en op dan you en APK is er nooit bij met zijn schedelquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat je zeg maar pijltjes [afbeelding] bij je posts moet doen![]()
gaat om die smileys bij je post schatquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben al blij dat ik ploatjes erbij kan zetten...![]()
Volgens mij heeft Pinball vannacht met succes zijn nieuwe automatische script gelanceerd ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
ey pass mij die pijlenscript eens...ik ben vaker na 12-en op dan you en APK is er nooit bij met zijn schedel
mén ik dacht dat ik die pijltjes erbij moest toveren..quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
gaat om die smileys bij je post schat![]()
tisser mop ?quote:
ik zei PI, MUTS! Nu ben ik zo verdomd pissed op jou he!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mén ik dacht dat ik die pijltjes erbij moest toveren..![]()
zeg dan gewoon posticon dummy![]()
als je weet wat het is, gebruik het dan ook eens!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:56 schreef Inodder het volgende:
PI post icoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |