abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:11:20 #151
3767 Herald
Come get some
pi_42847140
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:01 schreef Sylvana het volgende:
nee, die meiden kopen ze zelf,
en dan is het wel smaakvol? Dan ben je geen sletje als je die draagt? Poep is poep, of het nou uit jouw aars komt of die van mij.
quote:
en het is nou niet echt iets wat je je vriendin voor der verjaardag geeft, maar iets gewoon als cadeautje tussendoor
en dat staat in de grote verjaardagscadeau FAQ?
quote:
en het is dus eigenlijk meer een cadeautje voor TS dan voor zijn vriendin
nee hoor, want elke stringdragende vrouw beweert dat ze die dragen omdat ze zelf die randjes die ze niet kunnen zien lelijk vinden en niet omdat iedereen anders ze anders maar raar vinden omdat ze geen string dragen. Heerlijk hoe tegenstrijdig dat onderbroekje elke keer weer is.

What's next,
een weekendje Parijs koop je omdat je zelf dan in Frankrijk kan zijn
een bioscoopbon koop je zodat jij naar de film kan kijken met haar
een horloge geef je zodat zij niet meer te laat komt op afspraken met jou
de DVD van Titanic is een egoistisch cadeau omdat je die samen met haar kijkt, zij helemaal emotioneel wordt en jij haar dan troost en mag knuffelen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:50:02 #152
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_42848408
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:11 schreef Herald het volgende:

[..]

en dan is het wel smaakvol? Dan ben je geen sletje als je die draagt? Poep is poep, of het nou uit jouw aars komt of die van mij.
[..]

en dat staat in de grote verjaardagscadeau FAQ?
[..]

nee hoor, want elke stringdragende vrouw beweert dat ze die dragen omdat ze zelf die randjes die ze niet kunnen zien lelijk vinden en niet omdat iedereen anders ze anders maar raar vinden omdat ze geen string dragen. Heerlijk hoe tegenstrijdig dat onderbroekje elke keer weer is.

What's next,
een weekendje Parijs koop je omdat je zelf dan in Frankrijk kan zijn
een bioscoopbon koop je zodat jij naar de film kan kijken met haar
een horloge geef je zodat zij niet meer te laat komt op afspraken met jou
de DVD van Titanic is een egoistisch cadeau omdat je die samen met haar kijkt, zij helemaal emotioneel wordt en jij haar dan troost en mag knuffelen

Ik hoop dat hiermee deze zinloze discussie uit m'n myat verdwijnt
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_42858135
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:25 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

heb ik ook gekocht vandaag
slet dat je bent, eerst zeuren dat het sletterig is en nu heb je zelf meteen een string gekocht om de slet uit te hangen.
sletteriger dan dit kan het niet meer worden..
pi_42858345
Christiano25 , jij heb dat gekocht voor je vriendin en tsja jij zal best weten wat ze leuk zal vinden..
En je vermelde er al bij dat het er als extraatje was bij gekocht.

Oke ik vind op zich die strings ook niet iets wat ik zou willen krijgen,maar dat is dan ook gewoon mijn mening.
Maar daar in tegen weet ik dat bv mijn vriendje er niets op tegen zou hebben als ik dat zou dragen mannen ook .

Hoop voor jou dat je vriendin het leuk vind straks,.
Maar wat ik wel vind ..houd de eer eens aan jezelf en kaffer dames die er een andere mening opna houden eens niet zo kinderachtig af..dank u..
Salsa Española
pi_42858596
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 10:50 schreef Christiano25 het volgende:

[..]

slet dat je bent, eerst zeuren dat het sletterig is en nu heb je zelf meteen een string gekocht om de slet uit te hangen.
sletteriger dan dit kan het niet meer worden..
ik ben je type
I had a signature once. It was awful.
pi_42858783
* mrcool wacht op een foto van de vriendin van TS in haar nieuwe string...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_42858839
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:05 schreef Salsagirl het volgende:
Christiano25 , jij heb dat gekocht voor je vriendin en tsja jij zal best weten wat ze leuk zal vinden..
En je vermelde er al bij dat het er als extraatje was bij gekocht.

Oke ik vind op zich die strings ook niet iets wat ik zou willen krijgen,maar dat is dan ook gewoon mijn mening.
Maar daar in tegen weet ik dat bv mijn vriendje er niets op tegen zou hebben als ik dat zou dragen mannen ook .

Hoop voor jou dat je vriendin het leuk vind straks,.
Maar wat ik wel vind ..houd de eer eens aan jezelf en kaffer dames die er een andere mening opna houden eens niet zo kinderachtig af..dank u..
voor jou heb ik RESPECT..
pi_42858968
-edit: doe maar niet

[ Bericht 99% gewijzigd door Mylene op 21-10-2006 12:22:58 ]
pi_42859204
heeee, hoo ga ergens anders mensen dissen.
p.s. je bent zelf vast niet moeders mooiste..
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:57:31 #160
135490 Judah
Ondertiteling
pi_42859282
Triest topic dit. Iedereen zijn eigen stijl en zijn eigen smaak. Sommigen houden nou eenmaal van een wat meer 'ordinairdere' stijl en anderen zien hun vriendin/zichzelf liever paraderen in een wat meer schattige vrouwenboxer of een wat stijlvollere string. Jammer echter dat sommigen dat niet kunnen waarderen en dan maar de TS gaan bashen, domweg omdat de rest dat ook doet. Jammer ook dat TS er nóg kinderachtiger op ingaat.

The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_42860022
Ach ja, smaken verschillen zal ik maar zeggen. Ikzelf zie ook de billen van mijn vrouwtje liever in een stijlvolle string ipv in een simpel stukje stof! Maar het gaat er natuurlijk ook om wat ze er zelf van vind, zij moet er tenslotte mee lopen en het moet wel fijn zitten!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_42860278
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:29 schreef J.A.N.A. het volgende:
Pas maar op!

Mijn vrouw (toen nog vriendin) en ik hebben toen wij 5 jaar terug in Byron Bay waren een paar leuke setjes gekocht
Precies 9 maanden later werd onze dochter geboren
pi_42860438
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:39 schreef Christiano25 het volgende:
de vrouwen die in dit topic zeiken, zijn vaak vrouwen die of geen mooi figuur hebben of geen goede beurt krijgen of helemaal geen vriend hebben.

de mannen die in dit topic zeiken, zijn vaak mannen die genoeg hebben aan het missionarisstandje of gewoon een lelijke vriendin hebben.
Fuck, wat een mensenkennis heb jij zeg!
pi_42860676
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:41 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Hij koopt ze voor zijn vriendin.
Mag een man heden ten dage geen lingerie meer kopen voor zijn vriendin?
pi_42861183
Next time, edit.

ontopic: Nu wil ik verdorie ook een string halen voor girlfriend
pi_42861368
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:32 schreef MacNificent het volgende:
Next time, edit. [afbeelding]

ontopic: Nu wil ik verdorie ook een string halen voor girlfriend
Wat houd je tegen ?
Salsa Española
pi_42861593
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Wat houd je tegen ?
Eeuhm, de prijs over internet, dus maandags maar's langs de winkel..
Nu maar naar stage
pi_42861859
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:50 schreef MacNificent het volgende:

[..]

Nu maar naar stage
Op pagina 3 staat nog wel een mooie!
pi_42862188
Dat superman ding he.. Neeh lijkt me niks.. Voor de man en vrouw erg irritant ding lijkt me :/

Ben meer voor een beetje onthullend kanten stringetje.. als ze sexy ondergoed aan wilt doen

Het is sexy doordat het klein en doorzichtig is, en toch wat vrouwelijk omdat het kant is .. (Y)
pi_42862299
Deze vind ik mooi.

pi_42862426
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:50 schreef MacNificent het volgende:

[..]

Nu maar naar stage
ken jij een winkel in NL die Wicked Weasels verkoopt?
pi_42862468
zei ik dat ik een wicked weasel ding wilde halen?

maar winkels genoeg die ook dergelijk verkoopt hoor..
pi_42862520
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:29 schreef MacNificent het volgende:

maar winkels genoeg die ook dergelijk verkoopt hoor..
pi_42862604
aint nothing but a Gstring baby,,,
pi_42862690
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:37 schreef Christiano25 het volgende:
aint nothing but a Gstring baby,,,
  zondag 22 oktober 2006 @ 00:34:28 #176
3767 Herald
Come get some
pi_42876433
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:16 schreef MacNificent het volgende:
Dat superman ding he.. Neeh lijkt me niks.. Voor de man en vrouw erg irritant ding lijkt me :/
die superman string is ook verkeerd om aangedaan. Het S-symbool hoort aan de achterkant, zodat die mooi bovende broek kan prijken.
pi_42877839
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 00:34 schreef Herald het volgende:

[..]

die superman string is ook verkeerd om aangedaan. Het S-symbool hoort aan de achterkant, zodat die mooi bovende broek kan prijken.
Dankje wel dat jij dat posten. Mensen hier snap het gewoon niet dat hetverkeerd om was haha!!!! Ik was aan het wachten totdat iemand dat opmerkt.
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
pi_42880694
Mmm, leuke discussie, hier wil ik es ff niks van missen...

Zo benieuwd wat vriendin TS van haar stringetjes gaat vinden!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_42893149
Als het niet in de smaak valt, komt TS dat vast niet eerlijk melden en toegeven dat hij ongelijk had
pi_42899750
Ach, we wachten rustig af...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:29:56 #181
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_43095035
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:27 schreef Serendips het volgende:
Ach, we wachten rustig af...
we blijven niet eeuwig wachten natuurlijk
pi_43095428
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:29 schreef Erik_84 het volgende:

[..]

we blijven niet eeuwig wachten natuurlijk
Ze vond het vast niet mooi .
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:55:07 #183
3767 Herald
Come get some
pi_43095529
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:49 schreef Nuna het volgende:
Ze vond het vast niet mooi .
dus ze is minder sletterig dan jij wil je zeggen?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:12:03 #184
107521 Furia
snoopy weer
pi_43095911
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:29 schreef Katey het volgende:
Ik hou zelf niet zo van die flosdraadjes, maar op Wicked Weasel staan wel een paar leuke strings.

Die ene die je gekozen hebt vind ik ook nog wel leuk:
[afbeelding]

En zoiets is ook wel grappig
[afbeelding]

Ben benieuwd wat je vriendin ervan vindt
Voor die bovenste hoef je niet te mailen naar Australie, die heb je ook gewoon bij de Livera --> 2 voor 5 euro. En verder: dat een string praktisch is zal iedereen het over eens zijn, maar dat wil niet zeggen dat een string als cadeau echt gewaardeerd wordt. Het geeft toch een bepaald signaal af dat vrouwen over t algemeen wat minder kunnen waarderen. De mensen die in de bres springen voor TS zijn dan ook overwegend mannelijk Het soort dat ook dat soort cadeautjes voor zichzelf hun vriendin kopen
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:51:51 #185
54188 pinoy
PRIDE | UFC | K-1
pi_43096986
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:28 schreef Christiano25 het volgende:

[..]

ken jij een winkel in NL die Wicked Weasels verkoopt?
Ja, 1 winkel in heel NL, in Amsterdam...

kheb daar al heel wat setjes gekocht...en mn vriendin likes it !
time is money...and money is power!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:53:06 #186
3767 Herald
Come get some
pi_43097021
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:12 schreef Furia het volgende:
En verder: dat een string praktisch is zal iedereen het over eens zijn, maar dat wil niet zeggen dat een string als cadeau echt gewaardeerd wordt. Het geeft toch een bepaald signaal af dat vrouwen over t algemeen wat minder kunnen waarderen.
Wat een kolder. Vrouwen pochen het liefste dat ze strings dragen en reageren verafschuwd als een soortgenoot het niet doet, maar ohjee vriendjelief koopt het favoriete onderbroekje en dan is het ineens een smerig en pervers lapje stof.
Heb je eerst toen je 12 was je mama moeten overtuigen dat het een heel normaal slipje is, daarna zit je op elk forum op internet te zeggen dat je het louter vanwege praktische redenen draagt en niets anders meer zelfs al heb je een dikke driekwartsbroek aan met 60 denier panty eronder want ohjee de randjes de randjes, ga je nu ineens zeggen dat het tóch stiekem een verkeerd beeld kan geven een string. Ja wat is het nou.
quote:
De mensen die in de bres springen voor TS zijn dan ook overwegend mannelijk Het soort dat ook dat soort cadeautjes voor zichzelf hun vriendin kopen
Vrouwen dragen strings toch echt uit eigen wil hoor. Nouja het wordt ze natuurlijk wel opgelegd vanwege "het is praktisch", maar in principe worden ze niet gedwongen om ze te dragen. Beetje suf om nu te doen alsof mannen dat voor jullie bepalen terwijl het de meisjes van 11 toch echt zelf zijn die die broekjes voor het eerst gaan kopen, om louter "praktische reden" en niet omdat een gewone slip zo hopeloos saai en onaantrekkelijk wordt gevonden.

Iemand die tegen jouw flosdraad moet aankijken omdat je eventjes bukt ziet er echt niet vanaf of je het zelf hebt gekocht of dat het een cadeautje was.
pi_43097594
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:21 schreef mrcool het volgende:
Deze vind ik mooi.

[afbeelding]
Die zijn wel uiterst goedgekeurd jah.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:55:51 #188
155557 divided
for rental use only
pi_43098539
goed topic

wil binnenkort ook setje halen voor vriendin
gewoon voor tussendoor.
heeft wat moeite kost maar heb nu ook de maten

*slik* moet binnenkort dus een lingerie zaak in *slik*
pi_43098735
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:53 schreef Herald het volgende:

[..]

Wat een kolder. Vrouwen pochen het liefste dat ze strings dragen en reageren verafschuwd als een soortgenoot het niet doet, maar ohjee vriendjelief koopt het favoriete onderbroekje en dan is het ineens een smerig en pervers lapje stof.
Heb je eerst toen je 12 was je mama moeten overtuigen dat het een heel normaal slipje is, daarna zit je op elk forum op internet te zeggen dat je het louter vanwege praktische redenen draagt en niets anders meer zelfs al heb je een dikke driekwartsbroek aan met 60 denier panty eronder want ohjee de randjes de randjes, ga je nu ineens zeggen dat het tóch stiekem een verkeerd beeld kan geven een string. Ja wat is het nou.
[..]

Vrouwen dragen strings toch echt uit eigen wil hoor. Nouja het wordt ze natuurlijk wel opgelegd vanwege "het is praktisch", maar in principe worden ze niet gedwongen om ze te dragen. Beetje suf om nu te doen alsof mannen dat voor jullie bepalen terwijl het de meisjes van 11 toch echt zelf zijn die die broekjes voor het eerst gaan kopen, om louter "praktische reden" en niet omdat een gewone slip zo hopeloos saai en onaantrekkelijk wordt gevonden.

Iemand die tegen jouw flosdraad moet aankijken omdat je eventjes bukt ziet er echt niet vanaf of je het zelf hebt gekocht of dat het een cadeautje was.
Ik voeg hier aan toe dat veel vrouwen zelfs bij de jaarlijkse surprise-avonden rond sinterklaas hun partner een strakke boxershort geven. Maar dat kan dan weer wel door de beugel. Dat snap ik echt niet dan.
Als mijn vriend met een oerdegelijk onderbroekje aan komt zetten, dan vind ik dat eigenlijk gewoon een flinke tegenvaller.. Het is geen misdaad om je vriendin een string te geven. En als het goed is weet je vent ook wel wat je leuk vindt en wat niet.
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:06:28 #190
155557 divided
for rental use only
pi_43098804
1 string geven komt zo raar over.
of geef een net setje
of heel veel strings
pi_43099842
quote:

[..]

[..]

Wat is je probleem toch? Ergens krijg ik het idee dat je erg gefrustreerd bent...

Generaliseren is standaardpraktijk op FOK!, maar jij bent er wel meester in!
Ooit bedacht dat er ook vrouwen zijn die niet louter strings, maar ook slipjes/ heupbroekjes in de ondergoedlade hebben liggen?
Misschien wel eens op de gedachte gekomen dat niet alle vrouwen beweren dat ze een string uit louter praktische overwegingen dragen?
pi_43100563
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:06 schreef divided het volgende:
1 string geven komt zo raar over.
of geef een net setje
of heel veel strings
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:36:21 #193
107521 Furia
snoopy weer
pi_43101304
quote:

[..]

[..]
Je klinkt inderdaad wat gefrustreerd. Ik zeg inderdaad dat vrouwen strings dragen, vanuit praktisch oogpunt en sommigen zullen ze ongetwijfeld heerlijk, mooi of sexy vinden. Maar dat is een VROUW die voor HAARZELF dus een string koopt. Dat is iets heel anders dan wanneer je vriend het voor je koopt. Vrouwen verbinden daar namelijk soms hele andere ideeen aan. Je koopt bijvoorbeeld misschien voor JEZELF wel afslankpillen, maar als je vriend ze voor je koopt krijg je toch even heel andere gedachten dan "heerlijk, wat praktisch, hoef ik ze zelf niet te kopen!" Maar goed, je bent vast een kerel die dat soort dingen niet begrijpt. En dat zeg ik: het soort kerel dat echt denkt dat dat soort cadeautjes geweldig zijn.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:36:47 #194
107521 Furia
snoopy weer
pi_43101315
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:44 schreef Serendips het volgende:

[..]

Wat is je probleem toch? Ergens krijg ik het idee dat je erg gefrustreerd bent...

Generaliseren is standaardpraktijk op FOK!, maar jij bent er wel meester in!
Ooit bedacht dat er ook vrouwen zijn die niet louter strings, maar ook slipjes/ heupbroekjes in de ondergoedlade hebben liggen?
Misschien wel eens op de gedachte gekomen dat niet alle vrouwen beweren dat ze een string uit louter praktische overwegingen dragen?
pi_43101482
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:51 schreef pinoy het volgende:

[..]

Ja, 1 winkel in heel NL, in Amsterdam...

kheb daar al heel wat setjes gekocht...en mn vriendin likes it !
wat is de naam van die winkel..? ik denk dat ik en mijn vriendin nog een aantal gaan kopen..

PS: mijn vriendin moest er eerst om lachen... maar ze trok ze zoals verwacht gewoon aan... nadat ze me een prive catwalk had gegeven... zijn we het bed ingedoken... een halve dag doorgebracht in de Masterbedroom..
pi_43101699
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:36 schreef Furia het volgende:

[..]

Je klinkt inderdaad wat gefrustreerd. Ik zeg inderdaad dat vrouwen strings dragen, vanuit praktisch oogpunt en sommigen zullen ze ongetwijfeld heerlijk, mooi of sexy vinden. Maar dat is een VROUW die voor HAARZELF dus een string koopt. Dat is iets heel anders dan wanneer je vriend het voor je koopt. Vrouwen verbinden daar namelijk soms hele andere ideeen aan. Je koopt bijvoorbeeld misschien voor JEZELF wel afslankpillen, maar als je vriend ze voor je koopt krijg je toch even heel andere gedachten dan "heerlijk, wat praktisch, hoef ik ze zelf niet te kopen!" Maar goed, je bent vast een kerel die dat soort dingen niet begrijpt. En dat zeg ik: het soort kerel dat echt denkt dat dat soort cadeautjes geweldig zijn.
geweldige vergelijking eindelijk iemand die het snapt!
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:55:39 #197
107521 Furia
snoopy weer
pi_43101918
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:48 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

geweldige vergelijking eindelijk iemand die het snapt!
Vrouw he
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:00:43 #198
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_43102121
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:42 schreef Christiano25 het volgende:

[..]

wat is de naam van die winkel..? ik denk dat ik en mijn vriendin nog een aantal gaan kopen..

PS: mijn vriendin moest er eerst om lachen... maar ze trok ze zoals verwacht gewoon aan... nadat ze me een prive catwalk had gegeven... zijn we het bed ingedoken... een halve dag doorgebracht in de Masterbedroom..
had ik niet verwacht, maar mooi dan!
pi_43104812
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:36 schreef Furia het volgende:

[..]

Ik ben het er niet helemaal mee eens. Kijk, het motief achter het cadeau moet niet zijn: Dan heb je een keer iets lekkers aan. Dan is het gewoon stom en klopt de vergelijking met de afslankpillen voor 100%.
Als je het cadeau geeft met het idee van, 'Dit zal je prachtig staan', dan vind ik het een leuk cadeau. Maar het moet idd geen goedkope ikwilneuken-bedoelingen hebben, al is dat op zijn tijd ook wel eens lekker.
Als ik mijn mannetje een mooie boxer cadeau geef, doe ik dat ook omdat ik die bij hem aan wil zien en dat ik m op een speelse manier een hintje geef. Het ligt er maar net aan wat voor relatie je hebt, denk ik?
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:16:42 #200
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43105033
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:05 schreef Salsagirl het volgende:
die vrouwen staan er helemaal niet van te kijken ,vinden dat meestal nog leuk ook
Gewoon naar de winkel gaan Is best gezellig hoor.

Heb weleens gehad dat een jongevrouw, na een leuk babbeltje, vroeg wat ik van een setje vond. Toen ik liet merken dat ik twijfelde of het wel bij haar huidskleur/tint zou passen is ze gaan passen zodat ik dat kon controleren.

Pastte prima overigens
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')