Hoef je niet te kopen. Gewoon een kwestie van wat touwtjes aan elkaar knopen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:54 schreef Christiano25 het volgende:
bedankt voor je advies..
maar ik wil gewoon deze kopen.. punt uit..
Dan moet je dat gewoon doen. Punt uit.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:54 schreef Christiano25 het volgende:
bedankt voor je advies..
dr. ir. of wat je ook bent... lees mijn openingspost eerst voordat je reageert..quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:03 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dan moet je dat gewoon doen. Punt uit.
dank je wel precies wat ik zochtquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:54 schreef Christiano25 het volgende:
bedankt voor je advies..
Weet je heel zeker dat je vriendin dat wil hebben? Want anders kun je beter vragen aan je vriendin of zij haarzelf in zo'n string aan jou kan geven op jouw verjaardag.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:20 schreef Christiano25 het volgende:
Ik wil voor de verjaardag van mijn vriendin zo een string kopen...
[afbeelding]
weet iemand een internetadres (online store) waar ik deze kan bestellen, ik durf niet naar de winkel te gaan..![]()
thanks bro...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef Yorrit het volgende:
wat zitten jullie te bepalen wat zijn vriendin leuk vind.
kennen jullie haar?
met slariouxquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:15 schreef Slarioux het volgende:
Over internet schelden durf je wel, maar je durft een lingerie winkel niet in? Knulletje toch
Die strings die hij wil kun je niet zomaar bij een hunkemoller of een hema kopen hoor. Daar moet je toch echt bij die speciale lingeriezaken zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:05 schreef Salsagirl het volgende:
Als je toch een string wilt kopen..
Ga dan gewoon naar een winkel toe... dan zie je meteen wat je koopt en die vrouwen staan er helemaal niet van te kijken ,vinden dat meestal nog leuk ook
Maar een string is ook maar zo gewoon.. doe dan een leuk setje cadeau,dat komt wel beter over
Dus?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:12 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die strings die hij wil kun je niet zomaar bij een hunkemoller of een hema kopen hoor. Daar moet je toch echt bij die speciale lingeriezaken zijn.
Prima done. Nog nooit iemand erover horen klagen. Tenzij je uit de gristelijke regionen komt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:27 schreef Nuna het volgende:
Zoiets geven is echt not done. Koop dan een leuk lingerie setje ofzo, maar niet zoiets ordinairs.
Uh, een normaal gezicht? Zo gek is het niet hoor. Al is het idd geen cadeau voor haar maar voor jou. Doe het dan als erbijcadeautje ofzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:36 schreef Maeksy het volgende:
Als je een echte man bent, haal je het inderdaad gewoon in de winkel.
Moet je dr wel bij zeggen dat het een cado voor je vriendin is en dat je het graag ingepakt wil hebben.
Wel een foto maken van de mensen achter de kassa, ben benieuwd wat voor gezicht ze gaan trekken! [afbeelding]
want vrouwen zouden zoiets nooit dragen ehquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:27 schreef Nuna het volgende:
Zoiets geven is echt not done. Koop dan een leuk lingerie setje ofzo, maar niet zoiets ordinairs.
doet me denken aan Mystikal. but watch yourself!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:17 schreef Herald het volgende:
[..]
want vrouwen zouden zoiets nooit dragen eh
[afbeelding]
Die filenaamquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:17 schreef Herald het volgende:
[..]
[afbeelding]
jullie hebben die avond echte sex gehad?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:29 schreef J.A.N.A. het volgende:
Pas maar op!
Mijn vrouw (toen nog vriendin) en ik hebben toen wij 5 jaar terug in Byron Bay waren een paar leuke setjes gekocht![]()
Precies 9 maanden later werd onze dochter geboren![]()
Wat is daar ordinair aan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:27 schreef Nuna het volgende:
christine le duc, is meer voor hoeren..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:45 schreef Ticootje het volgende:
heeft christine le duc niet van die dingen??
-edit- volgens mij wel, net even gekeken.. en de pabo ook.
christine le duc is een erotiek-winkel.. Wicked Weasel is een sletterige "lingerie-lijn"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:26 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
christine le duc, is meer voor hoeren..
![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:35 schreef Salsagirl het volgende:
Ik vind ze op zich wel gaan,maar zou ze niet voor me verjaardag willen krijgen..
Oh nee, dat zeg ik nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:17 schreef Herald het volgende:
[..]
[afbeelding]
Precies, dat kan ook sexy zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:34 schreef Erik_84 het volgende:
Koop een leuke boxer met een lief hemdje of een mooie kanten BH.. is veel leuker en zal ze veel blijer mee zijn
je kent mijn vriendin niet, dus hoe weet je nou of ze daar veel blijer mee zal zijn...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:34 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Koop een leuke boxer met een lief hemdje of een mooie kanten BH.. is veel leuker en zal ze veel blijer mee zijn
het was maar een ideetje hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:51 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
je kent mijn vriendin niet, dus hoe weet je nou of ze daar veel blijer mee zal zijn...
![]()
en bij chocolade alleen om snoepen en een bioscoopbon alleen om filmkijken en een cadeaubon voor een beautyfarm wil zeggen dat je haar een lelijke trol vindtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:50 schreef Nuna het volgende:
Oh nee, dat zeg ik niet. Alleen ik zou zoiets nooit willen krijgen
Is net of je relatie alleen maar om seks draait.
Nou ja, een string geven is wel heel iets anders dan chocola of een bioscoopbon. Dat is wat romantischer. Zo'n string is zo, tja hoe zal ik het zeggen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:56 schreef Herald het volgende:
[..]
en bij chocolade alleen om snoepen en een bioscoopbon alleen om filmkijken en een cadeaubon voor een beautyfarm wil zeggen dat je haar een lelijke trol vindt
Preciesquote:daarbij hoort een meisje natuurlijk alleen van hun beste vriendinnen ondeugende stringetjes en dildo's te krijgen, bij wijze van grap natuurlijk
dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:56 schreef Christiano25 het volgende:
het getal achter mijn naam zegt genoeg denk ik...
als je vriendin veel van seks houdt, wil niet gelijk zeggen dat ze sletterig is..
sommige vrouwen zijn zo voorspelbaar saai..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:02 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou ja, een string geven is wel heel iets anders dan chocola of een bioscoopbon. Dat is wat romantischer.
[..]
Ja zeg het eens. Wat is er mis met het onderbroekje dat elk meisje vanaf haar 11e standaard gaat/moet dragen? Dat hele gewone stukje stof dat zo heerlijk fijn zit. Dat is toch een keitof cadeau.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:02 schreef Nuna het volgende:
Nou ja, een string geven is wel heel iets anders dan chocola of een bioscoopbon. Dat is wat romantischer. Zo'n string is zo, tja hoe zal ik het zeggen.
Ja, laat maar. Je begrijpt het toch nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:06 schreef Herald het volgende:
[..]
Ja zeg het eens. Wat is er mis met het onderbroekje dat elk meisje vanaf haar 11e standaard gaat/moet dragen? Dat hele gewone stukje stof dat zo heerlijk fijn zit. Dat is toch een keitof cadeau.
Tjah der zijn ook meiden die de humor van zon string kunnen waarderen, vervolgens aantrekken, waarna je een complete nacht, ochtend en volgende middag stevige neuksex hebtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:02 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou ja, een string geven is wel heel iets anders dan chocola of een bioscoopbon. Dat is wat romantischer. Zo'n string is zo, tja hoe zal ik het zeggen.
[..]
Precies
het gaat er niet om dat jouw vriendin van seks houdt, het gaat erom dat jij haar het liefst zo sletterig mogelijk ziet?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:56 schreef Christiano25 het volgende:
het getal achter mijn naam zegt genoeg denk ik...
als je vriendin veel van seks houdt, wil niet gelijk zeggen dat ze sletterig is..
want alleen mannen kopen natuurlijk strings voor vrouwenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:14 schreef zoeperzazke het volgende:
het gaat er niet om dat jouw vriendin van seks houdt, het gaat erom dat jij haar het liefst zo sletterig mogelijk ziet?
preciesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:14 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
het gaat er niet om dat jouw vriendin van seks houdt, het gaat erom dat jij haar het liefst zo sletterig mogelijk ziet?
Ze is JARIG!! koop iets fatsoenlijks, voor HAARquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:20 schreef Christiano25 het volgende:
Ik wil voor de verjaardag van mijn vriendin zo een string kopen...
[afbeelding]
weet iemand een internetadres (online store) waar ik deze kan bestellen, ik durf niet naar de winkel te gaan..
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:08 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, laat maar. Je begrijpt het toch nietWe zullen wel nooit uit deze discussie komen. Cristiano, ik hoop dat je vriendin er blij mee is
![]()
Mannen![]()
Jij kent volgens mij het verschil tussen sexy en sletterig niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:19 schreef Christiano25 het volgende:
sommige van jullie kennen het woord sexy niet, maar alleen het woord sletterig...
jullie hebben zeker geen partner of eentje die heel saai is.
![]()
Ik zie een vrouw liever in..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:19 schreef Christiano25 het volgende:
sommige van jullie kennen het woord sexy niet, maar alleen het woord sletterig...
![]()
sletterig zou zijn als mijn vriendin ermee op straat loopt, maar dit is gewoon voor de bedroom..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:21 schreef Nuna het volgende:
[..]
Jij kent volgens mij het verschil tussen sexy en sletterig niet.
Oke, nu hou ik op
Lieve schat, ik heb het nog nooit van mn leven in de missionarishouding gedaan. En nee, ik ben zeker geen maagd meer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:25 schreef Christiano25 het volgende:
ik zou zeggen, probeer eens iets anders dan de missionarishouding, meid.. Er gaat een wereld voor je open.
![]()
Ik heb een vriendin die zich heel graag sexy aqankleed, maar dan wel ondeugend en niet platquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:19 schreef Christiano25 het volgende:
![]()
toch grappig dat jezelf als een goedkoop hoertje laten nemen toch nog chiquer is dan een string dragenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Lieve schat, ik heb nog nooit van mn leven in de missionarishouding gedaan. En nee, ik ben zeker geen maagd meer.
moet ik dan nu sletterige touwtjes om mn kont willen knopen?
Iets anders dan missionaris kan ook zonder een flosveter in je bilspleet hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:25 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
sletterig zou zijn als mijn vriendin ermee op straat loopt, maar dit is gewoon voor de bedroom..
ik zou zeggen, probeer eens iets anders dan de missionarishouding, meid.. Er gaat een wereld voor je open.
![]()
ben je gefrusteerd ofzo, ik had het niet eens tegen jou..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb het nog nooit van mn leven in de missionarishouding gedaan. En nee, ik ben zeker geen maagd meer.
moet ik dan nu sletterige touwtjes om mn kont willen knopen?
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
En nee, ik ben zeker geen maagd meer.
je gluurdequote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:10 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Tjah der zijn ook meiden die de humor van zon string kunnen waarderen, vervolgens aantrekken, waarna je een complete nacht, ochtend en volgende middag stevige neuksex hebtdas een veel betere verjaardag toch
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |