Graag gedaanquote:
gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn tagje!!
![]()
Mwa, weinig spetterendsquote:
Nee, nog driekwartierquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is het al afgelopen?
Weet niet, ik was er niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is het al afgelopen?
Jaquote:
Ach kom, leuk dat ie zn ding komt aanprijzen maar ga geen mensen van FOK! afzeiken die je helemaal niet kent, scoren om te scoren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:15 schreef SunChaser het volgende:
Ja, klonk leuk, alsof ie er al jaren werkte. Jammer van Yvonne's genante gebral tegen Koen, maar daar ging hij erg goed mee om: "Heb je geblowd ofzo?":D
Ja, dat wat hij over Nikky zei was niet aardig inderdaad. Maar voor de rest vond ik het wel aardig dat hij naar de studio kwam.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach kom, leuk dat ie zn ding komt aanprijzen maar ga geen mensen van FOK! afzeiken die je helemaal niet kent, scoren om te scoren.
Verdomme, ik ben er een keer niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze hadden meteen maar een andere DJ neergezeteentje van Caz!
Dat heet mensenkennisquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, dat wat hij over Nikky zei was niet aardig inderdaad.
Leuk hèquote:
Ja helaas had ik geen tijd/zin om fok radio! te volgenquote:
Nee sorry ik ook niet!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja helaas had ik geen tijd/zin om fok radio! te volgen
Doe normaal, hij kent heul het forum nieteens.quote:
Nee, ze kennen wel allemaal de FPquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe normaal, hij kent heul het forum nieteens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |