Daar doen we het voorquote:Op maandag 16 oktober 2006 17:47 schreef Nolius het volgende:
Oh, de webcam zou het weer moeten doen
En daar vertel ik "het"quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kan pas vanaf 22:00 uur luisteren!
Ik hoop dat ik Yvonnes roddel rubriek niet mis!![]()
Ja, iteejerquote:
Bier drinken.quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:52 schreef Hans_Gielus het volgende:
Zo, mijn liedje was goed he?! Hebben jullie genoten?? Gût oh güt!! Ik wel! Bedankt!
Hulde Sunquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:56 schreef SunChaser het volgende:
Wat een goede reportage, zit strak in elkaar![]()
Ja het is een aangename verschijning die Nolius. Een olijk mannetje.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:59 schreef classpc het volgende:
Hé, na al die tijd zie ik Nolius weer eens op de webcam
Zit daar niet teveel suiker in? Straks wordt-ie nog hyperactief.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
nee daar zal ie vrolijk van worden
taksi
En kun jij gewoon eens niet bellen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:42 schreef SunChaser het volgende:
Gaat Koen nog even een half uur draaien?
En kun jij gewoon eens niet bellen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:42 schreef SunChaser het volgende:
Gaat Koen nog even een half uur draaien?
Ik ben gebeldquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
En kun jij gewoon eens niet bellen?
Kun jij eens een keer nietgebeld worden?quote:
IRCquote:
Ja, Katja Schuurman belt me nooitquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun jij eens een keer nietgebeld worden?
Mijn God zeg, ik val in slaap.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:52 schreef Furious het volgende:
Zet 'em op Yvonne. Saaier dan dit gaat toch niet lukken.
Ze moeten vanaf een boot gaan uitzendenquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn God zeg, ik val in slaap.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is de tijd dat radio sex, drugs en rock en roll was
Jaquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze moeten vanaf een boot gaan uitzenden
Dan mag de duitse vloot van mij weer oefenen!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze moeten vanaf een boot gaan uitzenden
Graag gedaanquote:
gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn tagje!!
![]()
Mwa, weinig spetterendsquote:
Nee, nog driekwartierquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is het al afgelopen?
Weet niet, ik was er niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is het al afgelopen?
Jaquote:
Ach kom, leuk dat ie zn ding komt aanprijzen maar ga geen mensen van FOK! afzeiken die je helemaal niet kent, scoren om te scoren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:15 schreef SunChaser het volgende:
Ja, klonk leuk, alsof ie er al jaren werkte. Jammer van Yvonne's genante gebral tegen Koen, maar daar ging hij erg goed mee om: "Heb je geblowd ofzo?":D
Ja, dat wat hij over Nikky zei was niet aardig inderdaad. Maar voor de rest vond ik het wel aardig dat hij naar de studio kwam.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach kom, leuk dat ie zn ding komt aanprijzen maar ga geen mensen van FOK! afzeiken die je helemaal niet kent, scoren om te scoren.
Verdomme, ik ben er een keer niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze hadden meteen maar een andere DJ neergezeteentje van Caz!
Dat heet mensenkennisquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, dat wat hij over Nikky zei was niet aardig inderdaad.
Leuk hèquote:
Ja helaas had ik geen tijd/zin om fok radio! te volgenquote:
Nee sorry ik ook niet!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja helaas had ik geen tijd/zin om fok radio! te volgen
Doe normaal, hij kent heul het forum nieteens.quote:
Nee, ze kennen wel allemaal de FPquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe normaal, hij kent heul het forum nieteens.
Hoiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:24 schreef SunChaser het volgende:
Wat is t fokaccount van Koen btw?
Geen. We kregen mysql-erorrs toen we wilden registreren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:24 schreef SunChaser het volgende:
Wat is t fokaccount van Koen btw?
Ik zal de link nog even mailen. Maar ik denk dat die functie gisteren even uitgeschakeld was ofzo. Net als de search.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:41 schreef SunChaser het volgende:
Laat Danny dan even KoenXXL ofzo aanmaken en mailen.
Dabedoelikquote:
Heel FOK! was gisteren uitgeschakeld, was geen doorkomen aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik zal de link nog even mailen. Maar ik denk dat die functie gisteren even uitgeschakeld was ofzo. Net als de search.
En de filmquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:34 schreef Nolius het volgende:
'Ik krijg nu mailtjes met: Geil, neuk me'
Nuquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:26 schreef sararaats het volgende:
wanneer komt de uitzending online?
Nu jij nog.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:10 schreef SunChaser het volgende:
Sinds maandag heeft ie 1000 nieuwe vrienden erbij.
Denk dat SCH wel in je straatje past. ( Ik zei straatjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijjn met 1 vriend
Ik heb btw al 1 FOK!-Buddyquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Denk dat SCH wel in je straatje past. ( Ik zei straatje).
Die is immers ook dol op loze discussie's![]()
![]()
Zo!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb btw al 1 FOK!-BuddyGelly
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:14 schreef i2Them2 het volgende:
LOL, het is woensdag. Er is geen eens fok!radio![]()
![]()
Ik hoorde 't ja. Ze waren de hele tijd aan 't giechelen en doen. En dan begon Melanie weer te gillen of te hyperventilerenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Melanie the miss en Elger gaan daten. Ze vond hem serieus leuk
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:22 schreef Nolius het volgende:
Ze hadden ook helemaal niet door dat ik gewoon muziek draaide tussendoor en presenteerde enzo. Ze dachten echt dat zij constant in de uitzending waren
Wat is er gebeurd met Jan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Melanie the miss en Elger gaan daten. Ze vond hem serieus leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |