wat hij zegtquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:04 schreef StarGazer het volgende:
Wedstrijd op zich. Maar toch ga ik er vanuit dat Ajax het gaat winnen.
Nee, Feyenoord zal ineens de sterren van de hemel voetballen onder de bezielende leiding van ex-Ajacieden Serginho Greene en Angelos Charisteasquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:48 schreef Cart_man het volgende:
Ja, ajax gaat Feijenoord slachten, bla bla bla bla bla.
Ben het met je eensch! 0-5 lijkt me voldoendequote:Op maandag 16 oktober 2006 14:48 schreef Cart_man het volgende:
Ja, ajax gaat Feijenoord slachten, bla bla bla bla bla.
denk hetzelfdequote:Op maandag 16 oktober 2006 14:04 schreef StarGazer het volgende:
Wedstrijd op zich. Maar toch ga ik er vanuit dat Ajax het gaat winnen.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:02 schreef koningdavid het volgende:
Als er niks geks gebeurt wint Ajax de wedstrijd makkelijk op routine en kwaliteit.
Hoe? Ajax scoort na 3 minuten de 0-1 in buitenspelpositie. Vervolgens raakt Feyenoord 3x de paal en 1x de lat en worden 2 zuivere Feyenoordgoals onterecht afgekeurd. Eindstand 0-1.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:51 schreef denthemen het volgende:
ik hoop op een overwinning, hoe maakt me niet uit, maar die overwinning is heilig
Alleen de gedachte al dat Ajax in 96 minuten niet weet te scoren tegen de solide verdediging van Feyenoord is al grappigquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:38 schreef Cart_man het volgende:
Ik hoop op een 1-0 voor Feijenoord, waarin Buijs na 90 minuten en zes minuten blessuretijd, de beslissende strafschop binnen schiet.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:38 schreef Cart_man het volgende:
Ik hoop op een 1-0 voor Feijenoord, waarin Buijs na 90 minuten en zes minuten blessuretijd, de beslissende strafschop binnen schiet.
Uiteraard, geheel tegen de verhouding in en onterecht toegekendquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:38 schreef Cart_man het volgende:
Ja, echt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:03 schreef cohen het volgende:
kaarten zijn al 2 weken in de voorverkoop! en dit is er nu nog beschikbaar:
Lange zijde 51 euro: C, N, O, BB, NN, OO
Lange zijde 45 euro: CC
Hoekvak 38 euro: V, V V, D, K
Korte zijde 31 euro: E, J, EE, JJ
Lange zijde parterre 31 euro: W1-4, Z1-4
Dit kan maar 1 ding betekenen. Er heerst ANGST in Rotterdam! Angst voor de afslachting!!
Ik stomp je van het vak af.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:14 schreef cohen het volgende:
Dat vind jij niet leuk als ik je uitlach bij de 0-1, 0-2 en 0-3
Alsof Feijenoord op dit moment de best spelende ploeg van Nederland is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:25 schreef cohen het volgende:
underdogs, veilige positie he ;-)
kunnen jullie een gelijkspel namelijk als winst vieren
Buijs heeft dan allang rood gekregenquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:38 schreef Cart_man het volgende:
En wie pakt ie mee?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Buijs heeft dan allang rood gekregen
Precies, kijk maar wat je met een beetje mediatraining kan bereikenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:53 schreef Erwtensoep het volgende:
En dat door 1 artikeltje in de VI
Zat kaarten voor in een Feijenoordvak te krijgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:15 schreef Corksterr het volgende:
Ik wil er ook wel heen maar weet effe niet hoe ik aan kaartjes moet komen.
Moet je geen Feyenoordclubcard hebben daarvoor?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zat kaarten voor in een Feijenoordvak te krijgen.
Jawel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:51 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Moet je geen Feyenoordclubcard hebben daarvoor?
Dacht ik al, da's dus precies mijn probleem: die heb ik niet.quote:
quote:Koffer beklad met davidsterren
SCHIPHOL - Toen hij zijn bagage incheckte in het Californische Ontario, waren zijn koffers nog ongeschonden. Na een zestien uur durende vlucht met het Amerikaanse Continental Airlines, ziet Adrie Brandhorst (60) zijn eigendommen weer verschijnen op de bagageband van Schiphol. Dit keer zijn de Feyenoordstickers die zijn koffers sieren, beklad met davidsterren en voorzien van het woord ‘Jode’.
‘Goed chagrijnig’. Zo beschrijft Feyenoordfan Brandhorst zijn humeur. ,,Normaliter ben ik helemaal trots als ik mijn koffers zie komen. Die Feyenoordstickers gloeien me tegemoet. Maar nu? Ik kan me hier niet mee vertonen.’’ Bij Brandhorst bestaat geen twijfel wie verantwoordelijk is. ,,De Ajaxgezinde bagage-afhandelaars op Schiphol, natuurlijk. Welke Amerikaan weet nu dat de davidster hét geuzenteken van Ajax is.’’
Navraag leert dat de luchthaven Schiphol niet verantwoordelijk is voor de bagageafhandeling. Aviapartner doet dat namens luchtvaartmaatschappij Continental. Aviapartner is echter niet bereid commentaar te geven en verwijst terug naar Continental. Daar is niemand bereikbaar voor commentaar.
Titel winnen zo sowieso al nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:24 schreef RayMania het volgende:
Ik zie Ajax dit wel winnen, alleen dit zijn eigenlijk wedstrijden op zich. Maakt niet uit of Ajax 1e staat en Feyenoord 18e. Een zege zou heel goed uitkomen, dan is Feyenoord helemaal kansloos voor de titel, denk ik.
Het seizoen is nog langquote:
Ja, en nu staan ze al 7 punten achter op de koploper, laat staan hoe groot hun achterstand is na 34 wedstrijden.quote:
quote:Klassieker: Vijfjaars-sanctie blijft van kracht
Amsterdam, 17 okt 2006
Feyenoord, Ajax, de KNVB en de lokale driehoeken van de gemeentes Rotterdam en Amsterdam zijn al geruime tijd en in goed overleg bezig met de voorbereidingen voor de Klassieker van aanstaande zondag. Alle partijen hechten er aan om te benadrukken dat de zogenoemde 'vijfjaars-sanctie' nog altijd van kracht is.
Mochten er zich bij of rond de wedstrijd van zondag in de Kuip wanordelijkheden voordoen tussen beide supportersscharen dan worden bezoekende fans de komende vijf jaar geweerd bij duels tussen Feyenoord en Ajax.
De vijfjaars-sanctie is ontstaan naar aanleiding van de ernstige ongeregeldheden rondom de wedstrijd Feyenoord - Ajax in april 2005. Beide clubs spraken nadien met de lokale overheden van Amsterdam en Rotterdam en de KNVB af dat nieuwe ongeregeldheden bij toekomstige wedstrijden onherroepelijk zouden leiden tot een vijf jaar lang durend verbod op het meereizen van bezoekende supporters.
Ajax en Feyenoord doen een dringend beroep aan alle supporters zich te onthouden van ontoelaatbaar en onwenselijk gedrag en hopen op een mooie, spannende en doelpuntrijke Klassieker.
Zolang het in eigen doel is..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:46 schreef RayMania het volgende:
Zul je inderdaad zien dat Charisteas gaat scoren.
Ik lachtequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben je nou ineens voor Ajax.
Buitenspel?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:45 schreef PyTh het volgende:
feyenoord win met 2-1 door een late frommelgoal van charisteas
En van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:07 schreef BoemBoemTheo het volgende:
Joden winnen niet in Rotterdam.
Bedankt voor jouw wel doordachte mening. Vooral de goede argumentatie bevalt me welquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:07 schreef BoemBoemTheo het volgende:
Houd toch op, zieltje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:22 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw wel doordachte mening. Vooral de goede argumentatie bevalt me wel![]()
Check de vorige pagina. Zie je genoeg van die simpele zielen, zoals jij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:30 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Simpele zielen, zoals jij zijn er al genoeg. Simpele kreten uitslaan kunnen we allemaal.
1-3quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
En dan is alles wat je hoort
Hoi robbiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:07 schreef BoemBoemTheo het volgende:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:07 schreef BoemBoemTheo het volgende:
Inderdaad zeg. En maar lachen om Kopenhagen, kijk naar jullie eigen spel zeg.quote:
Dat kun je nu wel blijven roepen, maar denk je het serieus?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord wint gewoon
op niksquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:22 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel blijven roepen, maar denk je het serieus?Waar basseer je het op?
Beter alles in 1 topic dan dat er getrold wordt in de Ajax en feyenoord topics tochquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:25 schreef Da_Sandman het volgende:. Waarom moet dit topic nou zo snel al open...
Echt waar, de meest trieste topics dit.
trollenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:25 schreef Da_Sandman het volgende:. Waarom moet dit topic nou zo snel al open...
Echt waar, de meest trieste topics dit.
kloptquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb het idee dat op jorien na alle feyenoorders zich flink inhouden
Verdriet verzuipen.........quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
klopt![]()
zondag lam worden van bier![]()
Jorien! Je avatar mist een paar letters! d d o o rquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
klopt![]()
zondag lam worden van bier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |