wat hij zegtquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:04 schreef StarGazer het volgende:
Wedstrijd op zich. Maar toch ga ik er vanuit dat Ajax het gaat winnen.
Nee, Feyenoord zal ineens de sterren van de hemel voetballen onder de bezielende leiding van ex-Ajacieden Serginho Greene en Angelos Charisteasquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:48 schreef Cart_man het volgende:
Ja, ajax gaat Feijenoord slachten, bla bla bla bla bla.
Ben het met je eensch! 0-5 lijkt me voldoendequote:Op maandag 16 oktober 2006 14:48 schreef Cart_man het volgende:
Ja, ajax gaat Feijenoord slachten, bla bla bla bla bla.
denk hetzelfdequote:Op maandag 16 oktober 2006 14:04 schreef StarGazer het volgende:
Wedstrijd op zich. Maar toch ga ik er vanuit dat Ajax het gaat winnen.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:02 schreef koningdavid het volgende:
Als er niks geks gebeurt wint Ajax de wedstrijd makkelijk op routine en kwaliteit.
Hoe? Ajax scoort na 3 minuten de 0-1 in buitenspelpositie. Vervolgens raakt Feyenoord 3x de paal en 1x de lat en worden 2 zuivere Feyenoordgoals onterecht afgekeurd. Eindstand 0-1.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:51 schreef denthemen het volgende:
ik hoop op een overwinning, hoe maakt me niet uit, maar die overwinning is heilig
Alleen de gedachte al dat Ajax in 96 minuten niet weet te scoren tegen de solide verdediging van Feyenoord is al grappigquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:38 schreef Cart_man het volgende:
Ik hoop op een 1-0 voor Feijenoord, waarin Buijs na 90 minuten en zes minuten blessuretijd, de beslissende strafschop binnen schiet.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:38 schreef Cart_man het volgende:
Ik hoop op een 1-0 voor Feijenoord, waarin Buijs na 90 minuten en zes minuten blessuretijd, de beslissende strafschop binnen schiet.
Uiteraard, geheel tegen de verhouding in en onterecht toegekendquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:38 schreef Cart_man het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |