Sporten bestaat bij mij vooral uit squashen en dat wil ik mezelf nog neit aandoen. Maar ik ben van plan om morgen naar de fitness te gaan inderdaad en daar vragen wat ik het beste kan doen enzo...quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:24 schreef mcwops het volgende:
nou dat sporten kun je best doen, maar dan voorzichtig. en een goede sportschool kan je echt deskundig advies geven welke rek en strek-oefeningen goed zijn voor je rug.
enne, buikspieren in en bekken kantelen
Niet handig om mee te beginnen. Wat WEL verstandig is om van die oefeningen op zo'n fitness bal te doen. Daarmee worden de kleinere stabiliteitsspieren in de rug sterker.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:27 schreef McGilles het volgende:
Beetje gaan deadliften voor een sterkere rug zou ik aanraden.
Maar ik ben geen huisarts![]()
Niet echt goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:49 schreef mcwops het volgende:
hoe is t met het doosje rugje van roosje ?![]()
idd, je rugspieren gecontroleerd trainen is de beste manier om je rug sterker te maken. Uiteraard de tegenhanger (buikspieren) en de interne spieren (die van buik naar rug loopt) ook trainen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:27 schreef McGilles het volgende:
Beetje gaan deadliften voor een sterkere rug zou ik aanraden.
Maar ik ben geen huisarts![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |