Komt plat op de muur,... ook zo'n muurbevestings ding gekocht met dubbele armquote:
Tering Yupquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:49 schreef Chocobo het volgende:
LCD breedbeeld HD TV van Samsung besteld voor in de slaapkamer.... het moet niet gekker worden
Cadeau aan onszelf.............. nieuwe baan,..... nieuwe startquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:59 schreef Chocobo het volgende:
Beetje ouderwetse lamp gekocht en ook in de keuken opgehangen dit weekend........ Daan hielp...Eindelijk die lampenbol weg.....
Welk model heb je gekocht dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:57 schreef Chocobo het volgende:
Cadeau aan onszelf.............. nieuwe baan,..... nieuwe start
Nee hij was een kastje in elkaar aan het zetten die we voor de slaapkamer gekocht hadden.... daarna wilde hij continue op de trap staan om de lamp aan te geven die 2x zo zwaar als hij was.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:00 schreef Magneet het volgende:
[..]heeft ie de schroefjes vastgehouden?
Deze,... maar dan zonder voetstuk... net als de plasma moet deze op de muurquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Welk model heb je gekocht dan?
HDTV op de slaapkamer
Hoe groot is ie diagonaal?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze,... maar dan zonder voetstuk... net als de plasma moet deze op de muur
[afbeelding]
58 cm,...... jammer dat ze geen plasma's hebben in kleinere maten.... maar LCD is wel een stuk goedkoper in gebruik...... tevens hoeft mijn slaapkamer niet zo verlicht te worden als mijn woonkamerquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe groot is ie diagonaal?
Mooi ding pik!!
Daanquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee hij was een kastje in elkaar aan het zetten die we voor de slaapkamer gekocht hadden.... daarna wilde hij continue op de trap staan om de lamp aan te geven die 2x zo zwaar als hij was.
Hoe is het met je zoon Gijs..... groeit hard zeker
Tis niet geweest ookquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:07 schreef Atuniel het volgende:
Een LCD op de slaapkamer![]()
Aniways, @struik, Was vergeten te kijken vrijdag
Ja klopt!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:13 schreef Chocobo het volgende:
Surfer,.... jij had toch ook een LCD op je slaapkamer.... check deze site.... briljante ophang mogelijkheden
http://www.b-tech-int.com/Welcome.html
Die kabelgootjes heb ik ook ja... prima dingen!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb een Vogel beugel gehaald bij Mediamarkt, was voor 60 euro klaar. Plus een matzwarte alu kabelgoot van 52
Je bent een ergere Yup dan mij aan het worden Gijsquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Komt plat op de muur,... ook zo'n muurbevestings ding gekocht met dubbele armKan plat op de muur of 50 cm naar voren.... staat strak straks in de slaapkamer.
Niet alleen een yup, ook een homo hoor. Mijn huiskamer is dit weekend veranderd. En ik was er niet bijquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent een ergere Yup dan mij aan het worden Gijs
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:01 schreef Quinny het volgende:
Niet alleen een yup, ook een homo hoor. Mijn huiskamer is dit weekend veranderd. En ik was er niet bij
Oh oh... en is er veel roze bij gekomenquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Niet alleen een yup, ook een homo hoor. Mijn huiskamer is dit weekend veranderd. En ik was er niet bij
Negeritis?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:04 schreef silver-surfer het volgende:
Waar is Da Nigga eigenlijk? Niet vrij toch hoop ik
Nee, van die witte hooglak meubelen met goud erin verwerktquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh oh... en is er veel roze bij gekomen
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, van die witte hooglak meubelen met goud erin verwerkt
Ja ... zou kunnen!!quote:
Het mietje zal wel een wimper gekneust hebbenquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ... zou kunnen!!... dan is die lul wel gewoon thuis
![]()
Ik herken z'n stijlquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja zoiets... of een nagel te kort afgekniptquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het mietje zal wel een wimper gekneust hebben![]()
Wahahahahahahaquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef Quinny het volgende:
Ook een beetje Barok achtig? Met Engeltjes en friemeltjes?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb alleen wel het tijgerprint dekbedovertrek weg gehaald. Dat ging me iets te verquote:
Say what?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb alleen wel het tijgerprint dekbedovertrek weg gehaald. Dat ging me iets te ver![]()
Daar woon ik al 3 maanden gijsquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer verhuis jij eigenlijk naar het huis van bewaring surfer?
Post dan eens wat foto's waaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
Hij negert jequote:Op maandag 16 oktober 2006 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Post dan eens wat foto's waaaaaaaaaaaaaaaaaa?
Terecht... ik zou geen foto's van miijn huis laten zien als ik daar woondequote:
Jij had allang aan de HD moeten beginnen Gijs.....quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent een ergere Yup dan mij aan het worden Gijs
Ik heb mijn huidige TV pas 4 jaar, en die was best duur. Daar krijg ik nu natuurlijk geen drol meer voor. Plus dat hij het nog best goed doet, de tekst in Dead Rising kon ik prima lezen. Maar als ik zo’n TV als die van Struik zie is het toch wel moeilijk. Pffffffquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:12 schreef Chocobo het volgende:
Jij had allang aan de HD moeten beginnen Gijs.....
Ooooooo-Rennniiiiieeeee ....quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Terecht... ik zou geen foto's van miijn huis laten zien als ik daar woonde
@ de rest.... ja ben aan het klussen geweest... plantjes neergezet en meubels verschoven..... Man Power![]()
![]()
Heb maar weinig foto's gijs... zal eens kijken thuis of ik ze kan uploadenquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Post dan eens wat foto's waaaaaaaaaaaaaaaaaa?
Nog 2 weken trouwens voor jouquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb maar weinig foto's gijs... zal eens kijken thuis of ik ze kan uploaden
Hoi liefiequote:
Jaaaa heerlijk!! Kan echt niet wachten...quote:
Ik wil ook zoveel, maar kan het ook niet krijgenquote:
Ja we zijn weer lekker bezig geweest op de afdelingquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:52 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hoi liefie
Lekker gewerkt van het weekend?
Hoe is het met mijn vriendjes?
Jij komt toch niet net je nestje uitrollen?quote:
Gelukkigquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja we zijn weer lekker bezig geweest op de afdeling
Met je vriendjes gaat het goed
Tis gewoon ridicuul en vind het dom.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is November een belachelijke maand wat releases betreft zeg!
Ga jij die 4 games allemaal halen gijs??? Nee toch zeker???quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
Nou je kan bv zeggen: ik ben dik en heb een .......quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, ben al sinds vanochtend bezig met een opdracht voor schoolIk heb gewoon niets beters te melden hier
Tiger Woods 2007 en Call of Duty 3 haal ik sowieso. Ik twijfel nog heel erg tussen Rainbow Six en Gears of War. De keuze tussen die twee zal denk ik afhangen wat de Gijsjes doen, al neig ik erg naar Rainbow Six wegens de rustigere, meer strategische gameplay en het gebruik van de cam. Gears of War ziet er wel tof uit, maar toch trekt het me me minder dan die andere titels. Te futuristisch en hectisch. Ik heb wat DS titels en Final Fantasy XII afbesteld (haal ik in het voorjaar wel), Wii haal ik voorlopig niet. Ik hoop ook één van deze titels als review-exemplaar binnen te halen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:32 schreef silver-surfer het volgende:
Ga jij die 4 games allemaal halen gijs??? Nee toch zeker???
Kleine verrassing voor Quinny?quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nou je kan bv zeggen: ik ben dik en heb een .......
Ik was net aan het denken om alleen deze 2 maar op te halenquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tiger Woods 2007 en Call of Duty 3 haal ik sowieso.
Ik heb gek op verrassingenquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kleine verrassing voor Quinny?
Gears of War ziet er echt schitterend uit, maar de gameplay en de setting trekken me niet zo. Ik ben sowieso niet zo kapot van games van Epic, het is toch meer een promotie van de Unreal 3 engine. Ik wacht de reviews af, en al deze goed zijn haal ik hem volgend jaar wel ergens…misschien.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:50 schreef Atuniel het volgende:
Ik was net aan het denken om alleen deze 2 maar op te halen![]()
Want ik denk dat ik CoD zo cool ga vinden, dat mn 2 dagen oude GoW stof gaat happen ..
Ik haal deze week SC en later GoW... dat hectische trekt me juist wel..quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tiger Woods 2007 en Call of Duty 3 haal ik sowieso. Ik twijfel nog heel erg tussen Rainbow Six en Gears of War. De keuze tussen die twee zal denk ik afhangen wat de Gijsjes doen, al neig ik erg naar Rainbow Six wegens de rustigere, meer strategische gameplay en het gebruik van de cam. Gears of War ziet er wel tof uit, maar toch trekt het me me minder dan die andere titels. Te futuristisch en hectisch. Ik heb wat DS titels en Final Fantasy XII afbesteld (haal ik in het voorjaar wel), Wii haal ik voorlopig niet. Ik hoop ook één van deze titels als review-exemplaar binnen te halen.Dus qua geld red ik het wel. Tijd is een hele andere discussie
Welke haal jij Gijs?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:09 schreef mr_Brown het volgende:
en meteen een kill![]()
heeeeeeeeeeerlijk
kut games
Ja dat konden ze beter over een half jaar verstrekken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
Wacht wel een paar jaartjes als ie op tv komt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:46 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)/trailer1a/high.html
Vlgs mij een paar dagen later.. ze hebben de datum aangepast bij dimension.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
Morge, bij deze.
Nog een weekje dan TW.
Ja hij staat op donderdag de 26e.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Vlgs mij een paar dagen later.. ze hebben de datum aangepast bij dimension.
Okquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja hij staat op donderdag de 26e.
Ga er eigenlijk wel vanuit dat ze hem dinsdag binnen hebben.
1 November. Dus nog 10 werkdagen....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wanneer begin jij op je nieuwe plek dan ?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
1 November. Dus nog 10 werkdagen....
Software testen en ontwikkelen...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:04 schreef Magneet het volgende:
[..]het loopt daar echt leeg
Wat ga je precies doen eik?
slethoofd!!quote:
NERD!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Software testen en ontwikkelen...
NERD [afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:20 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_Martijn.html?p=3,1
Het lijkt me zoo niks voor jouquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Software testen en ontwikkelen...
NERD [afbeelding]
Tsja het heeft een mooi geluidje... maar vind de auto niks eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Ff met een nieuwe cayenne over de ring
http://www.autovisie.nl/r(...)cayenne_fl/index.xml
Had jij GoW nu al besteld of heb je `m weer afbesteldquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tsja het heeft een mooi geluidje... maar vind de auto niks eigenlijk.
Net een 911 op hoge wielen, maar dan ook weer niet.. daarbij worden er 600 per jaar in nl verkocht, niet echt exlusief te noemen ook.
En tis gewoon geen terreinauto.
Ik denk dat ik hem ga afbestellen net als jouquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Had jij GoW nu al besteld of heb je `m weer afbesteld
Check deze eens http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=2462quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Toch wel heel gaaf hoor
http://www.gametrailers.com/player.php?id=14017&type=mov&pl=game
Maar kijk het filmpje hierboven maar eens ( heb GoW nog niet afbesteldquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem ga afbestellen net als jou
Want ik wil ook graag CoD3 spelen, gister een interview van gekeken en gaan gillen.. en toen werd ook nog eens bekend dat hij een week eerder dan GoW uitkomt
Dus als ik met CoD3 klaar ben pik ik het spel op wat het meeste word gespeeld dan.. GoW of RS.. ik denk GoW.
Ken het filmpjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maar kijk het filmpje hierboven maar eens ( heb GoW nog niet afbesteld) Ziet er zoooo gaaf uit. Je ligt niet gelijk bij 1 kogel om, je hoeft niet zo voorzichtig te zijn. Dat is toch ook wel gaaf hoor
Gijs rustig nou eens evenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat moet ik nu![]()
RS valt af denk, want dan wil ik ook die cam natuurlijk en da`s weer 50 eurie extra
Roy, Sjo, nexiums en ik iig als ik `m zou nemenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:51 schreef Magneet het volgende:
RS zou denk ik alleen leuk zijn als alle Gijsjes het spelen wat dus niet zo is. Die zal dus wel afvallen lijkt me Struik.
Daarbij ook een heel stel fokkers, ik weet niet hoeveel je er in je friendslist hebt staan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Roy, Sjo, nexiums en ik iig als ik `m zou nemen
Kom koop ook Rs Vegasquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Daarbij ook een heel stel fokkers, ik weet niet hoeveel je er in je friendslist hebt staan?
Mn lijst zit bijna vol, met alleen maar NederlandersVan de week nog 1 uit Den Bosch toegevoegd.. een marokkaan maar wel een toffe
Tsja.. je moet gewoon een spel kopen wat jou het leukste lijkt en niet wat je vrienden gaan kopen, vind ik dan.quote:
Precies... en om die reden haal ik GoW ook... lijkt me gewoon leuker..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tsja.. je moet gewoon een spel kopen wat jou het leukste lijkt en niet wat je vrienden gaan kopen, vind ik dan.
Voor de MP is er toch een hele wereld waar je tegen kunt spelen, toch? Zo zouden we ook met zn allen GRaw doen, of poker.. komt toch niks van.
TW, CoD3 en ws ook GoW!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Precies... en om die reden haal ik GoW ook... lijkt me gewoon leuker..
Ben jij er al uit gijs? TW in ieder geval toch?
Nee? Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Het lijkt me zoo niks voor jou
Maar wens je alle succes!
Voorlopig onder de pannen dus!quote:
Software programmeur.. nee niet echtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee? Hoezo dat dan?
Ga in Januari ook starten met een avondopleiding voor makelaar.
M'n nieuwe baan lijkt me erg leuk... maar heb het ook gedaan omdat ik dan geen onregelmatig werk meer heb.
En omdat het werk hier zuigt
Maar ga geen jaren bij m'n nieuwe baas werken nee.
Forza 2 en Halo3 volgend jaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Voorlopig onder de pannen dus!![]()
Is ook zo, maar ze lijken me echt alledrie even gaafquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tsja.. je moet gewoon een spel kopen wat jou het leukste lijkt en niet wat je vrienden gaan kopen, vind ik dan.
Voor de MP is er toch een hele wereld waar je tegen kunt spelen, toch? Zo zouden we ook met zn allen GRaw doen, of poker.. komt toch niks van.
-5,3 m onder NAPquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:56 schreef Atuniel het volgende:
http://www.3w.nl/hoogtetool/hoogte.php
Hmm een meter onder NAP .. goed voor de tuin
Ah dat mutsje en die ponchoquote:
+ 6.0 laat maar komen die regenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:56 schreef Atuniel het volgende:
http://www.3w.nl/hoogtetool/hoogte.php
Hmm een meter onder NAP .. goed voor de tuin
neh....dat heet een mening hebbenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:55 schreef Quinny het volgende:
Als je man een mailtje stuurt en zegt dat hij deze wel leuk vindt, maar dan in het zwart. Dan is het toch een feit dat hij homo is!
Maar ik heb hem niet laten kiezen. Hij is er zelf naar op zoek geweestquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neh....dat heet een mening hebbenen smaak
ohquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar ik heb hem niet laten kiezen. Hij is er zelf naar op zoek geweest![]()
![]()
Cool tochquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar ik heb hem niet laten kiezen. Hij is er zelf naar op zoek geweest![]()
![]()
Heh?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:27 schreef O-Ren het volgende:
Goedemiddag gijsjes
Moest net naar de gemeente, mijn rijbewijs verlengen.
Staat op de website dat ik hem meteen mee zou krijgen. Nou mooi niet he![]()
Duurt een week. Nou mag ik een week niet rijden![]()
Daar heb ik serieus last van![]()
quote:De kolossale wielen zijn in combinatie met speciale Pirelli banden ook los te koop. In Duitsland kost een set 28.000 euro.
Nieuw type rijbewijs, bankpasformaat, duurt een weekquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heh?Wat is dat voor rare shit
Echt een kut gemeente hebben wij hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heh?Wat is dat voor rare shit
Moeten ze niet op de site zetten....meteen meenemenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nieuw type rijbewijs, bankpasformaat, duurt een week
Het gaat prima schatquote:
Lekker blijven rijden zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:36 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Moeten ze niet op de site zetten....meteen meenemen![]()
Nog steeds niet afquote:
Maar wel met een negerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:48 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nog steeds niet af
Maar woon er heerlijk ....![]()
Moest er zoveel gebeuren dan ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:48 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nog steeds niet af
Maar woon er heerlijk ....![]()
Moesten een hoop doen waar we niet op gerekend hadden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moest er zoveel gebeuren dan ?
of te weinig vrije dagen
Haha, tis wel een goeie neger. Tis er iig eentje waar je altijd om kan lachenquote:
Spoor die bolle van jou nou eens aan dat we die vloer in de gang gaan doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:53 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Moesten een hoop doen waar we niet op gerekend hadden.![]()
En nu hebben we gewoon echt even geen zin meer.![]()
Nou dat heb ik inmiddels opgegeven hoor sorryquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Spoor die bolle van jou nou eens aan dat we die vloer in de gang gaan doen![]()
En terecht, moet niet alles in 1 keer doen !! Lekker genieten van het leven is ook belangrijk, klusjes komen wel. Wij zijn ook 4 jaar bezig geweestquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:53 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Moesten een hoop doen waar we niet op gerekend hadden.![]()
En nu hebben we gewoon echt even geen zin meer.![]()
Hahahaha... zal nog wel even met hem praten!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:56 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nou dat heb ik inmiddels opgegeven hoor sorry
Hij luistert toch niet
hoe is het schat?
quote:
Wii delivers you chicksquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, tis wel een goeie neger. Tis er iig eentje waar je altijd om kan lachen
Grasshopper
en dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahaha... zal nog wel even met hem praten!
Proest.... mister Bathroom manquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Spoor die bolle van jou nou eens aan dat we die vloer in de gang gaan doen![]()
Ja das waar. Dan ben je klaar daar hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja alles is goed! Nog maar 10 werkdagen!
En met jou? Ribben al weer over of nog niet?
Ik had deze opmerking eerder verwachtquote:
Mail gezien mijn vriendelijke vriendquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik had deze opmerking eerder verwacht
Maar ik heb er slechts een jaar of 2 over gedaan![]()
Wacht maar, na 8 december staan de zin de rijquote:
50 euri boetequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekker blijven rijden zou ik zeggen.
Ja.... en ik heb je teruggemaild beste broeder!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mail gezien mijn vriendelijke vriend
en dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar, na 8 december staan de zin de rij
Geen idee, heb mn Sex voor Dummies nog niet uitquote:
Surfer heeft em in DVD versiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee, heb mn Sex voor Dummies nog niet uit
Meen je dat nouquote:
oh en de boete voor dat quad ding...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:22 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja das waar. Dan ben je klaar daar he
Nee mijn ribben zijn nog steeds niet over. Dat duurt nog wel even hoor![]()
Inmiddels word ik er gek van kan ik je wel vertellen![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh en de boete voor dat quad ding...
is of 50 euro.... voor het niet kunnen tonen van vezekeringsbewijs
of 220als niet de vereiste verzekering is afgesloten
Nee helaasquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar wat is dat nou voor onzin? Jij kan er toch niets aan doen dat de gemeente zo traag isHebben ze niet een vervangend exemplaar ofzo?
Top dingetje!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Surfer heeft em in DVD versiemisschien dat ie em aan jou kan lenen
zal je vanavond eens eerder laten komenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nee helaas
Ik had gewoon eerder moeten komen
Watte???quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh en de boete voor dat quad ding...
is of 50 euro.... voor het niet kunnen tonen van vezekeringsbewijs
of 220als niet de vereiste verzekering is afgesloten
jah.... toen we op de maasvlakte gingen crossen reed ze een stukje op een openbare weg en die quad had geen goed verzekeringsplaatjequote:
Gijs... ik heb hem ook niet altijd bij me hoorquote:
En wat? Je bent geflitst/ aangehouden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah.... toen we op de maasvlakte gingen crossen reed ze een stukje op een openbare weg en die quad had geen goed verzekeringsplaatje
ouchquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah.... toen we op de maasvlakte gingen crossen reed ze een stukje op een openbare weg en die quad had geen goed verzekeringsplaatje
Ik heb em ook nooit bij me... vergeet dat ding echt altijd! maar het is toch 50 euro als je aangehouden wordt.... en met mijn rijstijl probeer ik em niet meer te vergetenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs... ik heb hem ook niet altijd bij me hoor![]()
Aan de andere kant.... ik rij natuurlijk ook een stuk rustiger dan de rest
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:42 schreef Atuniel het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0386064/
Als het goed is vandaag binnen
Het zou wel eens een keer fijn zijn iddquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zal je vanavond eens eerder laten komen
aangehouden....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En wat? Je bent geflitst/ aangehouden?![]()
Taegukgi hwinalrimyeo .... damn gijs... hoe kom je daar dan bij!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:42 schreef Atuniel het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0386064/
Als het goed is vandaag binnen
oeh! uitdagingquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:47 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Het zou wel eens een keer fijn zijn idd![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
aangehouden....ze wilde ergens gaan pissen
maar kreeg een escorte van 2 motoragenten
![]()
jah.... gillen ga je!quote:
je vriendjequote:
Waarschijnlijk gaan een hoop gijsjes zich nu aanmelden bij Brownquote:
bol.com "mensen die deze film goed vonden kochten ook"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Taegukgi hwinalrimyeo .... damn gijs... hoe kom je daar dan bij!!
Verhaal klinkt goed!
bol.com +B. doet me denken aan iets van een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
bol.com "mensen die deze film goed vonden kochten ook"maar leek me sterke film
Volgens mij ben ik al te laat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan een hoop gijsjes zich nu aanmelden bij Brown
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik al te laat?
Er is nog een reservelijst!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JIj nooitquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga jij die afwerken?quote:
's ochtends douchen gijs.... heb je er geen last meer vanquote:
ik heb er geen last vanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
's ochtends douchen gijs.... heb je er geen last meer van![]()
whahahahahahaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
's ochtends douchen gijs.... heb je er geen last meer van![]()
http://kabelgoot-concurrent-van-LCD-naar-beneden.nlquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:46 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een link voor me naar goede kabelgoten? Van lcd/plasma naar beneden?
Ga eens gewoon kijken bij de BCC, hebben hele mooie halfronde van aluminium. Matzwart of zilverquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:46 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://kabelgoot-concurrent-van-LCD-naar-beneden.nl
Je weet dat dat niet eens de goeie zin is?quote:
Goede kabelgotenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:46 schreef Chocobo het volgende:
jahquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet eens de goeie zin is?
whahahahahahaquote:
Die ging je toch gamen?quote:
Ja,.... zeer zeker Gijsquote:
Whahahaha.. die stress om die games hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:49 schreef Chocobo het volgende:
Ben het zat..... heb zowel Rainbow Six als GoW besteld.... ga er niet meer over zeuren.... zie wel wie er online zijn. SP en coop in GoW en SP, coop en MP in Rainbow Six.... kan ik voorlopig vooruit in December.
Gijs....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Whahahaha.. die stress om die games he
Alleen ikzelf, TS boeit me nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:56 schreef Atuniel het volgende:
Al die kleuren
Hebben jullie die kleuren ook aangezet in het profiel?
TS heeft een kleurige post en Jijzelf...
Gijs.......................... alles ok? Moet ik 112 bellen.....................quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:56 schreef Atuniel het volgende:
Al die kleuren
Hebben jullie die kleuren ook aangezet in het profiel?
TS heeft een kleurige post en Jijzelf...
Kheb ze beide, fleurt de boel opquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen ikzelf, TS boeit me niet
Ik heb het ook.. ik val ook voor Gow... en CoD... en TWquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs....Ik trek het niet meer..... wil ze eigenlijk beide gewoon gamen. Denk ja.... dan kan die andere 50 euro er ook wel bij..... verdomme
Ik zou als ik jouw was CoD3 laten liggen......... denk echt dat GoW meer vernieuwing aan gameplay en plezier biedt. Zelf wil ik CoD3 ook gamen maar ik denk dat ik die 2e hands koop. CoD2 vond ik echt geweldigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb het ook.. ik val ook voor Gow... en CoD... en TW
CoD 3quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:06 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb het ook.. ik val ook voor Gow... en CoD... en TW
Je praat poep Gijs.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou als ik jouw was CoD3 laten liggen......... denk echt dat GoW meer vernieuwing aan gameplay en plezier biedt. Zelf wil ik CoD3 ook gamen maar ik denk dat ik die 2e hands koop. CoD2 vond ik echt geweldigLijkt me leuker dan BiA.
Ik ken mijn games wel hoor pjee.... Besef dat goedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je praat poep Gijs.
BiA en CoD vallen niet met elkaar te vergelijken. Beide zijn WW2 shooters maar BiA is wat trager en tactischer. CoD is meer een soort actiefilm waar je in mee mag spelen. Plus een BF1942-achtige multiplayer
Ja nog bedankt voor je hulpquote:
Ooooh één jaar alweerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:16 schreef Quinny het volgende:
De slingers zijn opgehangen,
de ballonnen opgeblazen.
Het kado is redelijk ingepakt (hoe pak je een hobbelpaard in)
Morgen word mijn kleine ventjealweer 1 jaar
![]()
Zo'n onwijs mooie foto vind ik datquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:13 schreef mr_Brown het volgende:
wat een respect voor die Ker
http://www.alacarte.be/
1e rij.... 3e foto van links
Verdomme zegquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:13 schreef mr_Brown het volgende:
wat een respect voor die Ker
http://www.alacarte.be/
1e rij.... 3e foto van links
Heb je een nieuw nummer dan Gijs?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:49 schreef Chocobo het volgende:
Dank Gijsjesen bedankt voor de sms'jes !
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je een nieuw nummer dan Gijs?
Absoluut Gijs...absoluut dat ik hem ga gamen!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:01 schreef Chocobo het volgende:Was het duidelijk
Gijs..... beloof je me dat je FFXII gaat gamen.... wanneer dan ook.... het is zoooo goed....![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:31 schreef Strolie75 het volgende:
Gefeliciteerd Jort!![]()
![]()
[afbeelding]
You've become 1 year old
En natuurlijk ook Quinny en Cho
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:27 schreef Magneet het volgende:
Merlijn zijn eerste boventandje is doorHij besloot ook meteen mar uit te slapen vanmorgen ipv om 6.15 al wakker te zijn
Droogquote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:31 schreef Strolie75 het volgende:
Gefeliciteerd Jort!![]()
![]()
[afbeelding]
You've become 1 year old
En natuurlijk ook Quinny en Cho
Geen MP GoW ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:49 schreef Chocobo het volgende:
Ben het zat..... heb zowel Rainbow Six als GoW besteld.... ga er niet meer over zeuren.... zie wel wie er online zijn. SP en coop in GoW en SP, coop en MP in Rainbow Six.... kan ik voorlopig vooruit in December.
SP en Coop lijkt me leuker denk je niet.... een spel volledig coop doen..... B&A heeft toen ook genoten met Doom 3....quote:
Dat was inderdaad gillenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
SP en Coop lijkt me leuker denk je niet.... een spel volledig coop doen..... B&A heeft toen ook genoten met Doom 3....
ikzelf vind coop cooler dan tegen elkaar zeg maar.
Die hoes trouwens![]()
[afbeelding]
Ik laat de bestelling van GoW ook staanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat was inderdaad gillenDie hell waar we (Gijsje en ik) in terecht kwamen.. we waren allebei bang en opeens kwamen er overal beesten vandaan... echt druk gillen en schieten rug tegen rug.
Weet niet of ik dat level alleen had gered
Maar ben zoiezo heel erg benieuwd naar de MP van GoW ook..
Vanmorgen CoD3 besteld, GoW had ik al staan
Ik verwacht er meer lol van dan GoW eerlijk gezegd, maar we zullen zienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik laat de bestelling van GoW ook staan
CoD is voor de SP dus dat word een Budget
Gijs...wat een enorme baardquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:50 schreef Atuniel het volgende:
Strol: http://imdb.com/title/tt0108211/ Must see![]()
Film over de slag bij Stalingrad door Duitse ogen!
Neej...link?quote:Oh en 'Krieg' al gelezen?
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:24 schreef Chocobo het volgende:
SP en Coop lijkt me leuker denk je niet.... een spel volledig coop doen..... B&A heeft toen ook genoten met Doom 3....
ikzelf vind coop cooler dan tegen elkaar zeg maar.
Dan kunnen we coop-en en MP-en met GoWquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar
Ik las gister dat wanneer je in je eentje een co-op spel begint de andere figuur door de computer bestuurd wordt. Mensen uit je friendslist kunnen dan op elk moment in het spel springen om mee te doen! Gaan ze weer weg, dan neemt de computer het over. Schijnt naadloos te werken!![]()
Ik ben eruit, dit worden ze:
Tiger Woods 2007
Call of Duty 3
Gears of War
Sorry Ubisoft...![]()
www.bol.comquote:
Dat zeg ik !!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik verwacht er meer lol van dan GoW eerlijk gezegd, maar we zullen zien
Je hebt het zelf ook bij GAF gejatquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jort
En Strolbeetje mijn plaatje jatten
Lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:55 schreef Chocobo het volgende:
Dan kunnen we coop-en en MP-en met GoW
Met TW en CoD3 kan ik ook online, ik hou het daarbij.quote:Ik haal Rainbow Six omdat ik juist het tactische en RPG-achtige rondom deze titel cool vind. Een online character bouwen zeg maar.... tevens wil ik de SP gaan doen. Iedereen heeft leuke titels in december.
Ik zal je eens vullen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Vol ?
Gijs.... je bent niet echt de grootste op Aarde zeg maar hoor.... tis niet dat je bv net als Noot op een Amsterdams paaltje kan zittenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik kan meer hebben dan dat podlood van jou
Jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:34 schreef -Struikrover- het volgende:
ben je klaar?
Nee, kan het nog steeds niet begrijpenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, kan het nog steeds niet begrijpenDat eeuwige sluipen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, kan het nog steeds niet begrijpenDat eeuwige sluipen
Forum Opties | |