Komt plat op de muur,... ook zo'n muurbevestings ding gekocht met dubbele armquote:
Tering Yupquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:49 schreef Chocobo het volgende:
LCD breedbeeld HD TV van Samsung besteld voor in de slaapkamer.... het moet niet gekker worden
Cadeau aan onszelf.............. nieuwe baan,..... nieuwe startquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:59 schreef Chocobo het volgende:
Beetje ouderwetse lamp gekocht en ook in de keuken opgehangen dit weekend........ Daan hielp...Eindelijk die lampenbol weg.....
Welk model heb je gekocht dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:57 schreef Chocobo het volgende:
Cadeau aan onszelf.............. nieuwe baan,..... nieuwe start
Nee hij was een kastje in elkaar aan het zetten die we voor de slaapkamer gekocht hadden.... daarna wilde hij continue op de trap staan om de lamp aan te geven die 2x zo zwaar als hij was.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:00 schreef Magneet het volgende:
[..]heeft ie de schroefjes vastgehouden?
Deze,... maar dan zonder voetstuk... net als de plasma moet deze op de muurquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Welk model heb je gekocht dan?
HDTV op de slaapkamer
Hoe groot is ie diagonaal?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze,... maar dan zonder voetstuk... net als de plasma moet deze op de muur
[afbeelding]
58 cm,...... jammer dat ze geen plasma's hebben in kleinere maten.... maar LCD is wel een stuk goedkoper in gebruik...... tevens hoeft mijn slaapkamer niet zo verlicht te worden als mijn woonkamerquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe groot is ie diagonaal?
Mooi ding pik!!
Daanquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee hij was een kastje in elkaar aan het zetten die we voor de slaapkamer gekocht hadden.... daarna wilde hij continue op de trap staan om de lamp aan te geven die 2x zo zwaar als hij was.
Hoe is het met je zoon Gijs..... groeit hard zeker
Tis niet geweest ookquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:07 schreef Atuniel het volgende:
Een LCD op de slaapkamer![]()
Aniways, @struik, Was vergeten te kijken vrijdag
Ja klopt!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:13 schreef Chocobo het volgende:
Surfer,.... jij had toch ook een LCD op je slaapkamer.... check deze site.... briljante ophang mogelijkheden
http://www.b-tech-int.com/Welcome.html
Die kabelgootjes heb ik ook ja... prima dingen!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb een Vogel beugel gehaald bij Mediamarkt, was voor 60 euro klaar. Plus een matzwarte alu kabelgoot van 52
Je bent een ergere Yup dan mij aan het worden Gijsquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Komt plat op de muur,... ook zo'n muurbevestings ding gekocht met dubbele armKan plat op de muur of 50 cm naar voren.... staat strak straks in de slaapkamer.
Niet alleen een yup, ook een homo hoor. Mijn huiskamer is dit weekend veranderd. En ik was er niet bijquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent een ergere Yup dan mij aan het worden Gijs
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:01 schreef Quinny het volgende:
Niet alleen een yup, ook een homo hoor. Mijn huiskamer is dit weekend veranderd. En ik was er niet bij
Oh oh... en is er veel roze bij gekomenquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Niet alleen een yup, ook een homo hoor. Mijn huiskamer is dit weekend veranderd. En ik was er niet bij
Negeritis?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:04 schreef silver-surfer het volgende:
Waar is Da Nigga eigenlijk? Niet vrij toch hoop ik
Nee, van die witte hooglak meubelen met goud erin verwerktquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh oh... en is er veel roze bij gekomen
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, van die witte hooglak meubelen met goud erin verwerkt
Ja ... zou kunnen!!quote:
Het mietje zal wel een wimper gekneust hebbenquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ... zou kunnen!!... dan is die lul wel gewoon thuis
![]()
Ik herken z'n stijlquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja zoiets... of een nagel te kort afgekniptquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het mietje zal wel een wimper gekneust hebben![]()
Wahahahahahahaquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef Quinny het volgende:
Ook een beetje Barok achtig? Met Engeltjes en friemeltjes?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb alleen wel het tijgerprint dekbedovertrek weg gehaald. Dat ging me iets te verquote:
Say what?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb alleen wel het tijgerprint dekbedovertrek weg gehaald. Dat ging me iets te ver![]()
Daar woon ik al 3 maanden gijsquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer verhuis jij eigenlijk naar het huis van bewaring surfer?
Post dan eens wat foto's waaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
Hij negert jequote:Op maandag 16 oktober 2006 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Post dan eens wat foto's waaaaaaaaaaaaaaaaaa?
Terecht... ik zou geen foto's van miijn huis laten zien als ik daar woondequote:
Jij had allang aan de HD moeten beginnen Gijs.....quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent een ergere Yup dan mij aan het worden Gijs
Ik heb mijn huidige TV pas 4 jaar, en die was best duur. Daar krijg ik nu natuurlijk geen drol meer voor. Plus dat hij het nog best goed doet, de tekst in Dead Rising kon ik prima lezen. Maar als ik zo’n TV als die van Struik zie is het toch wel moeilijk. Pffffffquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:12 schreef Chocobo het volgende:
Jij had allang aan de HD moeten beginnen Gijs.....
Ooooooo-Rennniiiiieeeee ....quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Terecht... ik zou geen foto's van miijn huis laten zien als ik daar woonde
@ de rest.... ja ben aan het klussen geweest... plantjes neergezet en meubels verschoven..... Man Power![]()
![]()
Heb maar weinig foto's gijs... zal eens kijken thuis of ik ze kan uploadenquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Post dan eens wat foto's waaaaaaaaaaaaaaaaaa?
Nog 2 weken trouwens voor jouquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb maar weinig foto's gijs... zal eens kijken thuis of ik ze kan uploaden
Hoi liefiequote:
Jaaaa heerlijk!! Kan echt niet wachten...quote:
Ik wil ook zoveel, maar kan het ook niet krijgenquote:
Ja we zijn weer lekker bezig geweest op de afdelingquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:52 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hoi liefie
Lekker gewerkt van het weekend?
Hoe is het met mijn vriendjes?
Jij komt toch niet net je nestje uitrollen?quote:
Gelukkigquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja we zijn weer lekker bezig geweest op de afdeling
Met je vriendjes gaat het goed
Tis gewoon ridicuul en vind het dom.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is November een belachelijke maand wat releases betreft zeg!
Ga jij die 4 games allemaal halen gijs??? Nee toch zeker???quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
Nou je kan bv zeggen: ik ben dik en heb een .......quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, ben al sinds vanochtend bezig met een opdracht voor schoolIk heb gewoon niets beters te melden hier
Tiger Woods 2007 en Call of Duty 3 haal ik sowieso. Ik twijfel nog heel erg tussen Rainbow Six en Gears of War. De keuze tussen die twee zal denk ik afhangen wat de Gijsjes doen, al neig ik erg naar Rainbow Six wegens de rustigere, meer strategische gameplay en het gebruik van de cam. Gears of War ziet er wel tof uit, maar toch trekt het me me minder dan die andere titels. Te futuristisch en hectisch. Ik heb wat DS titels en Final Fantasy XII afbesteld (haal ik in het voorjaar wel), Wii haal ik voorlopig niet. Ik hoop ook één van deze titels als review-exemplaar binnen te halen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:32 schreef silver-surfer het volgende:
Ga jij die 4 games allemaal halen gijs??? Nee toch zeker???
Kleine verrassing voor Quinny?quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nou je kan bv zeggen: ik ben dik en heb een .......
Ik was net aan het denken om alleen deze 2 maar op te halenquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tiger Woods 2007 en Call of Duty 3 haal ik sowieso.
Ik heb gek op verrassingenquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kleine verrassing voor Quinny?
Gears of War ziet er echt schitterend uit, maar de gameplay en de setting trekken me niet zo. Ik ben sowieso niet zo kapot van games van Epic, het is toch meer een promotie van de Unreal 3 engine. Ik wacht de reviews af, en al deze goed zijn haal ik hem volgend jaar wel ergens…misschien.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:50 schreef Atuniel het volgende:
Ik was net aan het denken om alleen deze 2 maar op te halen![]()
Want ik denk dat ik CoD zo cool ga vinden, dat mn 2 dagen oude GoW stof gaat happen ..
Ik haal deze week SC en later GoW... dat hectische trekt me juist wel..quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tiger Woods 2007 en Call of Duty 3 haal ik sowieso. Ik twijfel nog heel erg tussen Rainbow Six en Gears of War. De keuze tussen die twee zal denk ik afhangen wat de Gijsjes doen, al neig ik erg naar Rainbow Six wegens de rustigere, meer strategische gameplay en het gebruik van de cam. Gears of War ziet er wel tof uit, maar toch trekt het me me minder dan die andere titels. Te futuristisch en hectisch. Ik heb wat DS titels en Final Fantasy XII afbesteld (haal ik in het voorjaar wel), Wii haal ik voorlopig niet. Ik hoop ook één van deze titels als review-exemplaar binnen te halen.Dus qua geld red ik het wel. Tijd is een hele andere discussie
Welke haal jij Gijs?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:09 schreef mr_Brown het volgende:
en meteen een kill![]()
heeeeeeeeeeerlijk
kut games
Ja dat konden ze beter over een half jaar verstrekken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
Wacht wel een paar jaartjes als ie op tv komt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:46 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)/trailer1a/high.html
Vlgs mij een paar dagen later.. ze hebben de datum aangepast bij dimension.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
Morge, bij deze.
Nog een weekje dan TW.
Ja hij staat op donderdag de 26e.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Vlgs mij een paar dagen later.. ze hebben de datum aangepast bij dimension.
Okquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja hij staat op donderdag de 26e.
Ga er eigenlijk wel vanuit dat ze hem dinsdag binnen hebben.
1 November. Dus nog 10 werkdagen....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wanneer begin jij op je nieuwe plek dan ?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
1 November. Dus nog 10 werkdagen....
Software testen en ontwikkelen...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:04 schreef Magneet het volgende:
[..]het loopt daar echt leeg
Wat ga je precies doen eik?
slethoofd!!quote:
NERD!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Software testen en ontwikkelen...
NERD [afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:20 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_Martijn.html?p=3,1
Het lijkt me zoo niks voor jouquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Software testen en ontwikkelen...
NERD [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |