Als een slim kind een nieuwe computer wil dan kan die 'm zó krijgen bij HDIJK.quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:24 schreef JeRa het volgende:
De slimmere kinderen zijn natuurlijk slim genoeg om ver van dat programma weg te blijven. Die hebben hun financiële toekomst allang tot in de nopjes uitgepland.
Mijn neefje heeft een jaar of 3 terug de ronde van overijssel gewonnen, maar die pc wat je krijgt is gewoon de allergoedkoopste van dell á ¤300 ofzo.quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:39 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Als een slim kind een nieuwe computer wil dan kan die 'm zó krijgen bij HDIJK.![]()
Daar ergerde ik me dus dood aan...quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:27 schreef Camplo het volgende:
Ik vind het ook altijd stervensdomme kalveren.
En als de VMBO aan de beurt komt bij die opschrijf ronde zie je altijd 10x ?? MilOu HvJ MeiSsiE als ze het antwoord niet weten
Die heet toch geen Kees (??) uit Tubbergen of wel?quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:20 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft een jaar of 3 terug de ronde van overijssel gewonnen, maar die pc wat je krijgt is gewoon de allergoedkoopste van dell á ¤300 ofzo.
het moet zijn "tot in de details gepland"quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:24 schreef JeRa het volgende:
De slimmere kinderen zijn natuurlijk slim genoeg om ver van dat programma weg te blijven. Die hebben hun financiële toekomst allang tot in de nopjes uitgepland.
Of uitstippelen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:41 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
het moet zijn "tot in de details gepland"
Je bent in je nopjes en uitplannen bestaat niet, uitdokteren daarintegen wel.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:41 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
Godsamme, daar deed je lang over om op te reageren. Echter maak je de cruciale fout dat je niet weet wat ik bedoelde en dus ook niet mijn woorden kunt beoordelen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:41 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
"Ik ben niet goed in gym, wel in wiskunde."quote:Op maandag 16 oktober 2006 06:34 schreef Mikrosoft het volgende:
Een van de drie finalisten noemde wiskunde zijn lievelingsvak.![]()
Het moet "daarentegen" zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:41 schreef Philippe_Starck het volgende:
Als ik het met mijn brugklas van toen vergelijk dan zitten ze aardig op het gemiddelde ja, maar alles behalve in de buurt van de wat slimmere kindjes. In ieder geval op het gebied van wiskundequote:Op maandag 16 oktober 2006 09:51 schreef Symer het volgende:
Maar volgens mij is er niet zoveel veranderd sinds ik in de brugklas zat, dus ik zal wel net zo dom geweest zijn.
quote:
Ach ik ziet het probleem niet daar zijn rekenmachines voor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 06:34 schreef Mikrosoft het volgende:
De Achmea Kennisquiz kan wat mij betreft voortaan verder onder de naam "Hoe Dom Is Jouw Kind?".
Kinderen van maar liefst 13(!) jaar die niet in staat waren om ¤ 0,96 door 6 te delen, de omtrek te berekenen van een kamer van 6 bij 8 meter, en niet wisten wat de kans was op een even getal bij het gooien van een dobbelsteen.
Daar hadden de bollebozen ook niets aan gehad. Ze dachten immers dat lengte maal breedte omtrek is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach ik ziet het probleem niet daar zijn rekenmachines voor.
0,16 euro 28 meter en 50%quote:Op maandag 16 oktober 2006 06:34 schreef Mikrosoft het volgende:
De Achmea Kennisquiz kan wat mij betreft voortaan verder onder de naam "Hoe Dom Is Jouw Kind?".
Kinderen van maar liefst 13(!) jaar die niet in staat waren om ¤ 0,96 door 6 te delen, de omtrek te berekenen van een kamer van 6 bij 8 meter, en niet wisten wat de kans was op een even getal bij het gooien van een dobbelsteen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |