abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42714163
De Achmea Kennisquiz kan wat mij betreft voortaan verder onder de naam "Hoe Dom Is Jouw Kind?".
Kinderen van maar liefst 13(!) jaar die niet in staat waren om ¤ 0,96 door 6 te delen, de omtrek te berekenen van een kamer van 6 bij 8 meter, en niet wisten wat de kans was op een even getal bij het gooien van een dobbelsteen.
Een van de drie finalisten noemde wiskunde zijn lievelingsvak.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  Forum Admin maandag 16 oktober 2006 @ 06:45:52 #2
58651 crew  murp
murp
pi_42714247
16 & 28

Die dikke(re) was echt geweldig Wiskunde als z'n favo vak nemen en dan met 9 punten weggaan uit de ronde. Voor de beeldvorming: Je krijgt 10 punten als je een vraag van jou vak goed hebt en daar gaan dan nog wat punten vanaf als een ander die vraag ook goed heeft
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_42714278
Die Chazia doet ook zo vreemd met die kinderen... Pff!
Noot noot.
pi_42714280
De slimmere kinderen zijn natuurlijk slim genoeg om ver van dat programma weg te blijven. Die hebben hun financiële toekomst allang tot in de nopjes uitgepland.
pi_42714300
Ik vind het ook altijd stervensdomme kalveren.
En als de VMBO aan de beurt komt bij die opschrijf ronde zie je altijd 10x ?? MilOu HvJ MeiSsiE als ze het antwoord niet weten
JOHNNY HEITINGA
pi_42714352
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 07:24 schreef JeRa het volgende:
De slimmere kinderen zijn natuurlijk slim genoeg om ver van dat programma weg te blijven. Die hebben hun financiële toekomst allang tot in de nopjes uitgepland.
Als een slim kind een nieuwe computer wil dan kan die 'm zó krijgen bij HDIJK.
pi_42714581
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 07:39 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Als een slim kind een nieuwe computer wil dan kan die 'm zó krijgen bij HDIJK.
Mijn neefje heeft een jaar of 3 terug de ronde van overijssel gewonnen, maar die pc wat je krijgt is gewoon de allergoedkoopste van dell á ¤300 ofzo.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 16 oktober 2006 @ 08:22:37 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42714599
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 07:27 schreef Camplo het volgende:
Ik vind het ook altijd stervensdomme kalveren.
En als de VMBO aan de beurt komt bij die opschrijf ronde zie je altijd 10x ?? MilOu HvJ MeiSsiE als ze het antwoord niet weten
Daar ergerde ik me dus dood aan...
En daar wordt dan geld voor gereserveerd om die domme door school te helpen...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_42714653
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 08:20 schreef RainofDeath het volgende:

[..]

Mijn neefje heeft een jaar of 3 terug de ronde van overijssel gewonnen, maar die pc wat je krijgt is gewoon de allergoedkoopste van dell á ¤300 ofzo.
Die heet toch geen Kees (??) uit Tubbergen of wel?

Ik heb een jaar of 3 ook meegedaan, was het allereerste seizoen, ik was 6e van Overijssel
pi_42714683
Ik ben toen gebeld door Achmea Kennisquiz of ik mee wilde doen of zo. Maar ik was net iets te oud Toen had ik nog een quizje gemaakt via internet ofzo en daar moest je je gegevens invullen...
Noot noot.
pi_42714794
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 07:24 schreef JeRa het volgende:
het moet zijn "tot in de details gepland"

Je bent in je nopjes en uitplannen bestaat niet, uitdokteren daarintegen wel.
“You create your own decoration. You choose your color, you choose your mood. ... (If) you are depressed, you put some bright yellow and suddenly you are happy.”
  maandag 16 oktober 2006 @ 08:59:27 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42714989
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 08:41 schreef Philippe_Starck het volgende:

[..]

Of uitstippelen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 16 oktober 2006 @ 09:13:08 #14
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_42715186
quote:

[..]

Je was me net voor.
En maar blaten over hoe dom die kinderen zijn!
Rescuer of the distressed damsel
pi_42715778
Ik vraag me soms ook af of ze überhaupt wel iets geleerd hebben in de 6 jaar aan opleiding die ze op dat moment al gehad hebben.

Maar volgens mij is er niet zoveel veranderd sinds ik in de brugklas zat, dus ik zal wel net zo dom geweest zijn.
pi_42715957
quote:

[..]

Godsamme, daar deed je lang over om op te reageren. Echter maak je de cruciale fout dat je niet weet wat ik bedoelde en dus ook niet mijn woorden kunt beoordelen.

Gedissed.
pi_42716023
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 06:34 schreef Mikrosoft het volgende:
"Ik ben niet goed in gym, wel in wiskunde."
Nou, dat hebben we gezien
* stelt zich nu in gedachten zijn gymles voor
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_42716048
quote:

Het moet "daarentegen" zijn.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_42716080
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 09:51 schreef Symer het volgende:
Maar volgens mij is er niet zoveel veranderd sinds ik in de brugklas zat, dus ik zal wel net zo dom geweest zijn.
Als ik het met mijn brugklas van toen vergelijk dan zitten ze aardig op het gemiddelde ja, maar alles behalve in de buurt van de wat slimmere kindjes. In ieder geval op het gebied van wiskunde
pi_42717409
Het ergste vond ik nog wel dat in de tweede ronde geen enkele van de vijf kandidaten antwoord kon geven op de vraag "Hoeveel is een zesde deel van 48?" Dat is rekenen wat je in groep 5 leert.
Die dobbelsteen was inderdaad bijna net zo erg. Allemaal 33% als antwoord, volgens mij weten ze niet eens wat even of oneven betekent.
Een geheel andere klacht maar wel over Achmea: waarom moet Chazia Mouralli elke keer haar "geweldige kennis" etaleren. Elke keer als een domme brugklasser het antwoord niet weet een reactie in de trant van "weet je dat niet???". En toen het antwoord een keer 'de zonnekoning' was moest Chazia natuurlijk op haar beste Frans vertellen wat het Franse woord hiervoor is. Wat koop ik daarvoor?
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen
pi_42719523
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 10:05 schreef r_one het volgende:

[..]

Het moet "daarentegen" zijn.
“You create your own decoration. You choose your color, you choose your mood. ... (If) you are depressed, you put some bright yellow and suddenly you are happy.”
  maandag 16 oktober 2006 @ 13:28:33 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_42719620
quote:
De Achmea Kennisquiz kan wat mij betreft voortaan verder onder de naam "Hoe Dom Is Jouw Kind?".
Kinderen van maar liefst 13(!) jaar die niet in staat waren om ¤ 0,96 door 6 te delen, de omtrek te berekenen van een kamer van 6 bij 8 meter, en niet wisten wat de kans was op een even getal bij het gooien van een dobbelsteen.
Ach ik ziet het probleem niet daar zijn rekenmachines voor.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_42726985
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 13:28 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ach ik ziet het probleem niet daar zijn rekenmachines voor.
Daar hadden de bollebozen ook niets aan gehad. Ze dachten immers dat lengte maal breedte omtrek is.
  maandag 16 oktober 2006 @ 23:37:06 #24
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_42727397
Het geeft al aan hoe bergafwaarts het gaat met de Achmea Kennisquiz, sinds ik afhaakte bij Chazia Mourali.
pi_42727569
quote:
0,16 euro 28 meter en 50%

goed ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')