Yanks Amerikaans klinkt beter dan Rednecksquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:15 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Nee dan dat geknau van die Rednecks.![]()
Welke Brit gebruikt dat woord dan ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:24 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een hekel aan als Britten 'ass' zeggen![]()
![]()
Precies. Een echte Brit heeft het over 'arse'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Welke Brit gebruikt dat woord dan ook![]()
Deze uitspraak is zo erg op niks gebaseerd dat ik er geen antwoord op kan verzinnen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:25 schreef Yildiz het volgende:
Die zinnen van hun ook altijd, vaak begint het met
'I'm sorry but...'
in plaats van de i een oi uitspreken, allemaal overdreven klanken.quote:
Steve Oirwoin? Dat heb ik ze nou nog nooit horen zeggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
in plaats van de i een oi uitspreken, allemaal overdreven klanken.
steve irwin die dood is en nog steeds de hele dag op tv.
de i, zoals uitgesproken in het woord bye.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Steve Oirwoin? Dat heb ik ze nou nog nooit horen zeggen.
Da's andere koek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:21 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
de i, zoals uitgesproken in het woord bye.
voorbeeld: i am a guy - is in australie -> oi am a goi
Daar ben ik blij om, dat je dat vindt. ik spreek namelijk behoorlijk netjes engels. Of zoals men zegt: "bekakt"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:39 schreef Bizznitch het volgende:
"Brits Engels" zoals jij het noemt. Is gewoon hét Engels zoals Engels bedoeld is.
Het is tof.
Niks bekakt. gewoon stijlvolquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om, dat je dat vindt. ik spreek namelijk behoorlijk netjes engels. Of zoals men zegt: "bekakt"![]()
Eindelijk iemand die door de geschiedsvervalsing heen kijkt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
![]()
Columbus was een amerikaan en hij ontdekte engeland![]()
Idd, mensen die afgeven op de correctie versie van een taalquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:35 schreef knowall het volgende:
Amerikanen spreken Engels exact zoals je het van een Amerikaan zou verwachten.
Dudequote:Op maandag 16 oktober 2006 23:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Neutraler.![]()
Alleen maar omdat je dood bent gegooit met dat boeren nasale kutaccent van die amerikanen betekend niet dat het neutraler is. Brits engels is per definitie neutraal.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:16 schreef tong_poh het volgende:
Listen mate. American english is an uncouth simplified form of the original english. This is because the average american cannot grasp the lovely original english. Actually they can't even spell english properly. They have to simplify it so that it caters for the weak minded people that the largest part of the american population consists of.
The short version: Piss off you fucking yank lover.
Oeh, iemand verkapt racist noemen. Stoer! Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:22 schreef Laton het volgende:
[..]
Idd, mensen die afgeven op de correctie versie van een taal
och ja het is die ku klux aap van een stefanp weer natuurlijk
Dude, I am english. I'm pretty amazed that an american dutchman tells me that my grammar is incorrect. Nice try mate, better luck next time.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:27 schreef StefanP het volgende:
[..]Als je een punt wil maken, doe je er de volgende keer wel goed aan om niet als een Nederlander die iets letterlijk vertaalt, met alle pijnlijke resultaten en spelfouten van dien, over te komen... je lijkt Jan-Peter Balkenende wel met z'n steenkolen Engels.
Hear, hear!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:16 schreef tong_poh het volgende:
Listen mate. American english is an uncouth simplified form of the original english. This is because the average american cannot grasp the lovely original english. Actually they can't even spell english properly. They have to simplify it so that it caters for the weak minded people that the largest part of the american population consists of.
The short version: Piss off you fucking yank lover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |