Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
quote:
Das toch niet de bedoeling?quote:
wel orgineelquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
Goeie TT... ik weiger... nog verder te posten
deadquote:
ander topicquote:
Ik deed echt zachtjes hoorquote:
mm okee..quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik deed echt zachtjes hoor ;')
Nou daar.quote:
Adjequote:
Loop je snachts op een dijk rijd er een auto langs gooi je heel snel een baksteen door het zijraampje stopt die auto roep je : Dat was ik niet dat was een neger !quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:24 schreef Sebasser het volgende:
Welk stukje van hansje teeuwen komt uit zo van'
Maar dat was ik niet, dat was een neger!
?
Dus kom je gezellig meedoen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:24 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat dit NachtBagger was, het begint meer op postopkrikken te lijken![]()
*aait remlof*quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:24 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat dit NachtBagger was, het begint meer op postopkrikken te lijken![]()
niet waar.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:24 schreef remlof het volgende:
meneer remlof? ik mis een paar post, hoe kan dat?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:27 schreef remlof het volgende:
een paar opkrikpost verwijderd, kappen nou!
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
Vandaar dat ik opeens weer op page 1 zat
Maarruh... doe je nu wel of niet mee?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:27 schreef remlof het volgende:
een paar opkrikposts verwijderd, kappen nou!
pssst bied hem een biertje aanquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maarruh... doe je nu wel of niet mee?
En weerquote:
nee vanavond niet zo...quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef remlof het volgende:
ja dus nu braaf zijn, anders vrees ik dat NB deel 200 niet haalt
Soms is blauw opeens andersquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef remlof het volgende:
Er mag gebant worden mensenquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef remlof het volgende:
ik durf niet meer....quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef Sebasser het volgende:
huh, waren toch al op page3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
brabant?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er mag gebant worden mensen![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:30 schreef murp het volgende:
[..]
ik durf niet meer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: adjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee een rodswandquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]SPOILER: adjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:31 schreef murp het volgende:
[..]Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jij het topic serieus verkracht hebtquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:31 schreef Sebasser het volgende:
waarom staat in myat dat er 54 reacties zijn, en dat remlof de laatste heeft
Omdat modjes rulenquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:31 schreef Sebasser het volgende:
waarom staat in myat dat er 54 reacties zijn, en dat remlof de laatste heeft
Vraag even of zoeen vrouwelijke medewerker wil meegaanquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:31 schreef murp het volgende:
ik ga roken buiten...brb
wanneer?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat jij het topic serieus verkracht hebt![]()
Met je wie wat waar wanneer lollerfietsquote:
pwnd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:32 schreef remlof het volgende:
kappen sebasser, je bent gewaarschuwd
remlof... sebagger is sebagger... niet zo streng doenquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:32 schreef remlof het volgende:
kappen sebasser, je bent gewaarschuwd
ja tis wel goed, ik heb de OP ook al gefixtquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
remlof... sebagger is sebagger... niet zo streng doen
Ja, niemand durft meerquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
Ben ik plots de topickiller?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
ja tis wel goed, ik heb de OP ook al gefixt![]()
Het mod zijn is best leuk toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Net had ik nog een waarschuwing, en nu is het wel goed?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het mod zijn is best leuk toch?
Jij kan dingen die voor andere mensen onmogelijk zijn
remlof isquote:
* Surveillance-Fiets Noteerd meest inlikkende userquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
remlof is
Misschien niet voor de mannen
Ik denk dat jij meer notes hebt dan ik
Laatste keer dat ik checkte was het rond de 24 of zo.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
remlof is
Neh, dat is PS niet..quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets Noteerd meest inlikkende user![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor![]()
![]()
hij heeft z'n voorsprong net vergrootquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
remlof is
Berichten verwijderen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoals?
Voorzover ik weet kan hij als enige Wat wij niet kunnen andere mensen hun berichten editten.
Wij kunnen ook slotjes zetten..
Oh, en notes nie
Mah goe
nu wel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:41 schreef moemoe het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit in NB gepost.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets Noteerd meest inlikkende user![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor![]()
![]()
Zeker niet neequote:
Oh, die notes heb ik ook gratis wel hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Berichten verwijderen.
Users die slotjes plaatsen... ik moet de eerste nog tegenkomen die dat kan.
Notes... voor 5 euro mailt danny ze.
Ik weet dat ik er 20 had.... dus in een nek aan nek race staat hij nu op 21?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
hij heeft z'n voorsprong net vergroot
Duhuhquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, die notes heb ik ook gratis wel hoor
Users die slotjes plaatsen?
* Sebasser] sebasser kan het.[/me]
[me=Sebasser Printscreen kan het.
300ste reactie
23.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er 20 had.... dus in een nek aan nek race staat hij nu op 21?
quote:
Thanksquote:
Miniem verschilquote:
quote:
Tokquote:
zolang zit je dus niet op fok...quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:47 schreef Sebasser het volgende:
VS
Dan heb ik je eigelijk dik ingehaald.
ofzo.
Ik ook nietquote:
kookquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ook nietik pas 6 maanden
![]()
wanneer kom je dan over me heen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:47 schreef Sebasser het volgende:
VS
Dan heb ik je eigelijk dik ingehaald.
ofzo.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
wanneer kom je dan over me heen?
qua notes, en de tijd waarin ik ze heb gehaald he..quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
wanneer kom je dan over me heen?
7820 (gemiddeld 50 per dag)quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:50 schreef murp het volgende:
dit is toch goed?
Aantal posts: 7145 (gemiddeld 6 per dag)
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
7820 (gemiddeld 50 per dag)
![]()
Doe jij eens kindjes welterusten wensenquote:
die lagen al om 2130 in bed...quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe jij eens kindjes welterusten wensen
Okeej... jij bent dus een echte baggeruserquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
qua notes, en de tijd waarin ik ze heb gehaald he..
Niet de reg datum
Dat 3 jarig lastpak danquote:
ja, en morgen is er open-huisquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is het een soort van sextehuis ofzo?
* sebagger Wel ja.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okeej... jij bent dus een echte baggeruser
Je bent wel rustig opeensquote:
Wel in de gaten houden dat het niet blauw aanlooptquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:54 schreef murp het volgende:
[..]
is stil... wat duck-tape al niet kan doen![]()
*rent naar boven*quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel in de gaten houden dat het niet blauw aanloopt
Ik wil niet weten wat ie dan met die andere hand doetquote:
En... en... en?quote:
Dat lukt nog net?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:57 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Als ze van Eifel nog wat houd is er niets aan de handquote:
JA HALLO, IK GA NIET NOG EENS KIJKEN.... IK BEN NU BEZIG..quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ze van Eifel nog wat houd is er niets aan de hand
Capsquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:59 schreef murp het volgende:
[..]
JA HALLO, IK GA NIET NOG EENS KIJKEN.... IK BEN NU BEZIG..![]()
Teletubbiequote:
slaap lekkerquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen is er nu echt vandoor.
Trusten allemaal
Fok!ken is een drukke bezigheid jaquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:59 schreef murp het volgende:
[..]
JA HALLO, IK GA NIET NOG EENS KIJKEN.... IK BEN NU BEZIG..![]()
pcies, maar slaap lekker he?quote:Op maandag 16 oktober 2006 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Fok!ken is een drukke bezigheid ja
slaap lekker en tot baggers!quote:Op maandag 16 oktober 2006 03:05 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga ook zo.
Dat is hetzelfde als zeggen dat je genoeg bier hebt gehadquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:19 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding] Slotje.
Ik vind dat het genoeg geweest is met NB
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat je genoeg bier hebt gehad![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Wie zijn de modjes.
De officiële modjes zijn:
NJ
Snakey
jogy
Chowi
Deze mensen bepalen in eerste instantie wat er allemaal mag en niet mag. Er zijn er nog meer, zoals de admins waar je gewoon niet tegen in moet gaan. Our way or the highway.
Maar we staan altijd open voor discussie. Er hangt altijd boven aan de topiclijst een FB topic. Als je het niet in onze mening kan vinden kan je proberen daar verhaal te halen. Daar posten zegt nog niet dat je topic weer open gaat.
Vr. Gr.
"wij"
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:04 schreef Ruis het volgende:
Ter uwer vermaack ende info;
[..]
zie ook; De teloorgang van de PI.
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:03 schreef NJ het volgende:
[afbeelding] De TR-functie: [afbeelding]
[..]
GIF VERGIF piosonquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:29 schreef X-fi het volgende:
Avond.
bier naar mijn hartquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:30 schreef X-fi het volgende:
Doe mij maar een koud Hertog-Jannetje
Nope.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geeft biertje
![]()
Heb JIJ al gestemd: [ONZ] Lollerverkiezingen 2006!![]()
Het is helemaal gratis en misschien maak je nog een paar nieuwe vrienden ookquote:
Vriendenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is helemaal gratis en misschien maak je nog een paar nieuwe vrienden ook![]()
neh dank. Hou niet zo van stemmenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is helemaal gratis en misschien maak je nog een paar nieuwe vrienden ook![]()
Niet te koud drinken hoor... kan je hart misschien niet aanquote:
Heerlijk koudquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet te koud drinken hoor... kan je hart misschien niet aan
Kijk je wel uit dat je glas geen last heeft van "overstromingen" ?quote:
zoooooo oud he. zoooooo oudquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je glas geen last heeft van "overstromingen" ?
hoe ben jij op je nick gekomen, of was alles al bezet?quote:
Boooom - Diggy !quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:47 schreef X-fi het volgende:
[..]
hoe ben jij op je nick gekomen, of was alles al bezet?
ik doe aan scoobydoe, want scoobydoe is iets wat ik graag doe, en omdat ik dan scoobydoe doe , doe ik niks andes meer , en doe ik de hele dag scooby dooquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:48 schreef Sebasser het volgende:
5de
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik doe aan scoobydoe, want scoobydoe is iets wat ik graag doe, en omdat ik dan scoobydoe doe , doe ik niks andes meer , en doe ik de hele dag scooby doo
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Boooom - Diggy !
Booeem - Diggy
Boeeem- Dik-y
boeem-dikkie
boem-dikkie
de gehele transformatie van de neg0rslang naar mij!
skappediedoequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
fluister jij nou maar geile woordjes in mijn oor.
Was al sinds juni modquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hey, jij bent opeens FP mod
Net nog niet dacht ik![]()
Sebaggertjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:47 schreef Sebasser het volgende:
tvptvptvp
Vertel eens precies wat crossposten isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:51 schreef X-fi het volgende:
Hou even op met dat crossposten, wil je sebas?
tequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vertel eens precies wat crossposten is
Ik ga al slapenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:54 schreef NJ het volgende:
Hoer eens ff een end op, Sebasser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |