Nee, oranje en bruin hoort er niet bij. De overige kleuren zijn redelijk goed, alleen er ontbreekt nog wat.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
zwart-bruin-blauw-groen-oranje-geel-wit dan?
Het is inderdaad met slip, nou alleen de kleuren nog.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
wit-geel-groen-blauw-zwart-paars?
En met een slip?
Ja, die zit er ook bij.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:04 schreef WooZ het volgende:
een rode zit er ook nog bij, niet?
Deze kleuren kloppen, alleen de volgorde niet, en hoe zit het dan met de slippen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Groen-geel-blauw-wit-zwart?
Kleuren en volgorde isquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wit-Geel-Groen-Blauw-Rood-Zwart voor de banden en de slippen andersom dan ofzo?
zeker welquote:
achterlijke antwoorden bestaan nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:19 schreef Irakeez het volgende:
zeker welheb je mn achterlijke antwoorden gemist? gege
waar is asmo the king van AKQ??
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
achterlijke antwoorden bestaan niet![]()
ik weet niet waar asmo uithangt... af en toe komt hij nog eens binnen wippen.
er zijn wel meer oldbie akq-ers die niet meer zo vaak langskomen![]()
Tja, dan kan ik alle voorwerpen wel noemen...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:28 schreef Irakeez het volgende:
beide gemaakt door mensen?
Ik het eerste dingquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:31 schreef Homdeck het volgende:
Ik kan dat tweede ding niet helemaal plaatsen![]()
een stoomreiniger?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:32 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Worden beide gebruikt voor geneacologisch onderzoek?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:32 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Worden beide gebruikt voor geneacologisch onderzoek?
Nou, niet dat ik heb mogen meemaken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:35 schreef Homdeck het volgende:
De eendenbek wordt met de stoomreiniger ontsmet alvorens gebruikt te worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |