quote:Op maandag 16 oktober 2006 04:03 schreef erkel het volgende:
Majo !!
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:51 schreef Gooitzen het volgende:
Electronic Body Music. Slaap lekker, ik leg me ook te rusten.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik reken het dan wel goed
Gooitzen+1
Het antwoord kan wat algemenerquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:41 schreef Homdeck het volgende:
iemand die pensioenberekeningen maakt
Yep, een actuaris heet ook wel 'verzekeringswiskundige'quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:53 schreef Homdeck het volgende:
in de verzekeringen?
Ik weet nu hoe het er nu voorstaat, maar 10-15 jaar geleden was Actuariaat de studie met de hoogste baangarantie (maar 1% werkloosheid)quote:De studie Actuariėle wetenschappen leidt op tot actuaris (verzekeringswiskundige), en gaat over financiėle vraagstukken van verzekeringen. Een facet daarvan zijn de premies die gevraagd moeten worden voor een verzekering. Een ander facet zijn de aan te leggen voorzieningen voor claims die in de toekomst volgen. De daarvoor bestemde gelden mogen niet aan andere zaken, zoals dividenden, worden uitgegeven, want ze zijn eigenlijk eigendom van de polishouders. Bovendien moeten ze veilig, maar toch goed renderend belegd worden.
....
Of het nu gaat om een dekking voor auto-, brand- of aardbevingsschade, of een arbeidsongeschiktheids- of pensioenverzekering, telkens staat bij de berekening van verzekeringspremies de relatie tussen toevallige gebeurtenissen en financiėle risico’s centraal. Enkele knelpunten hierbij: mag je een stevige roker meer premie voor een ziektekostenverzekering laten betalen dan een niet-roker? Hoe zit dat eigenlijk bij mensen met een erfelijke ziekte? En kun je je verzekeren tegen een ramp als in Volendam of Enschede? Welke premie moet de verzekeraar vragen om te zorgen dat in 95% van de mogelijke scenario's de toekomstige claims voldaan kunnen worden? Hoe moet ik mijn activa beleggen opdat ik deze met profijt te gelde kan maken op het moment dat ik claims moet gaan uitbetalen? Het belangrijkste probleem bij levensverzekeringen en pensioenuitkeringen is dat deze pas in een ongewisse en verre toekomst zullen gaan geschieden.
echt niet?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:10 schreef RoofingBurner het volgende:
nee
round the world maar daar doen we niet moeilijk overquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:11 schreef Berkery het volgende:
De Whitbread around the world race oid
quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Michael Palin
quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Een knickebocker ofwel een drollenvanger.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:40 schreef Homdeck het volgende:
om de middel
Dit antwoord is....................fout.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
wit-geel-oranje-groen-blauw-bruin-zwart?
Zo was het bij judo in ieder geval dacht ik.
Nee, oranje en bruin hoort er niet bij. De overige kleuren zijn redelijk goed, alleen er ontbreekt nog wat.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
zwart-bruin-blauw-groen-oranje-geel-wit dan?
Het is inderdaad met slip, nou alleen de kleuren nog.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
wit-geel-groen-blauw-zwart-paars?
En met een slip?
Ja, die zit er ook bij.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:04 schreef WooZ het volgende:
een rode zit er ook nog bij, niet?
Deze kleuren kloppen, alleen de volgorde niet, en hoe zit het dan met de slippen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Groen-geel-blauw-wit-zwart?
Kleuren en volgorde isquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wit-Geel-Groen-Blauw-Rood-Zwart voor de banden en de slippen andersom dan ofzo?
zeker welquote:
achterlijke antwoorden bestaan nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:19 schreef Irakeez het volgende:
zeker welheb je mn achterlijke antwoorden gemist? gege
waar is asmo the king van AKQ??
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
achterlijke antwoorden bestaan niet![]()
ik weet niet waar asmo uithangt... af en toe komt hij nog eens binnen wippen.
er zijn wel meer oldbie akq-ers die niet meer zo vaak langskomen![]()
Tja, dan kan ik alle voorwerpen wel noemen...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:28 schreef Irakeez het volgende:
beide gemaakt door mensen?
Ik het eerste dingquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:31 schreef Homdeck het volgende:
Ik kan dat tweede ding niet helemaal plaatsen![]()
een stoomreiniger?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:32 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Worden beide gebruikt voor geneacologisch onderzoek?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:32 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Worden beide gebruikt voor geneacologisch onderzoek?
Nou, niet dat ik heb mogen meemaken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:35 schreef Homdeck het volgende:
De eendenbek wordt met de stoomreiniger ontsmet alvorens gebruikt te worden![]()
Ongetwijfeld. Maar dat geldt voor de uitvinders van heel veel producten...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:37 schreef Homdeck het volgende:
Dan zullen de uitvinders wel stinkend rijk zijn geworden...
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:38 schreef Irakeez het volgende:
ze worden beide gebruikt in kinky seks?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:40 schreef Homdeck het volgende:
nog maar een gokje dan: ze hebben beide een prijs gewonnen voor meest innovatieve uitvinding.
Met de stoomreiniger en de toiletreiniger wel ja...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:41 schreef Irakeez het volgende:
je maakt er wc's mee schoon??
Ik doe het ervoor. De producten zijn allen naar een eend gevormd: de stoomeend, de eendenbek en de wc-eend.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:42 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
In de naam zit het woord eend?
Het zegt me helemaal niksquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:02 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Hij is Zuid-Afrikaan en heel rijk geworden met de verkoop van zijn IT-bedrijf. Tegenwoordig gebruikt hij zijn geld voor steun aan de Linux-distributie Ubuntu
Nee hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:21 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je deze smiley gebruikt om deze vraag als sneu te bestempelen?
Aan de naam van de eerste maan-Afrikaan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:18 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Andere vraag, wel in dezelfde categorie
Aan wiens naam is de naam Linux ontleend? Hij tevens een van de grondleggers van dit besturingssysteem.
Nee. Zijn voornaam is in de term Linux opgenomenquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Aan de naam van de eerste maan-Afrikaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |