zeker welquote:
achterlijke antwoorden bestaan nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:19 schreef Irakeez het volgende:
zeker welheb je mn achterlijke antwoorden gemist? gege
waar is asmo the king van AKQ??
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
achterlijke antwoorden bestaan niet![]()
ik weet niet waar asmo uithangt... af en toe komt hij nog eens binnen wippen.
er zijn wel meer oldbie akq-ers die niet meer zo vaak langskomen![]()
Tja, dan kan ik alle voorwerpen wel noemen...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:28 schreef Irakeez het volgende:
beide gemaakt door mensen?
Ik het eerste dingquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:31 schreef Homdeck het volgende:
Ik kan dat tweede ding niet helemaal plaatsen![]()
een stoomreiniger?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:32 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Worden beide gebruikt voor geneacologisch onderzoek?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:32 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Worden beide gebruikt voor geneacologisch onderzoek?
Nou, niet dat ik heb mogen meemaken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:35 schreef Homdeck het volgende:
De eendenbek wordt met de stoomreiniger ontsmet alvorens gebruikt te worden![]()
Ongetwijfeld. Maar dat geldt voor de uitvinders van heel veel producten...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:37 schreef Homdeck het volgende:
Dan zullen de uitvinders wel stinkend rijk zijn geworden...
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:38 schreef Irakeez het volgende:
ze worden beide gebruikt in kinky seks?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:40 schreef Homdeck het volgende:
nog maar een gokje dan: ze hebben beide een prijs gewonnen voor meest innovatieve uitvinding.
Met de stoomreiniger en de toiletreiniger wel ja...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:41 schreef Irakeez het volgende:
je maakt er wc's mee schoon??
Ik doe het ervoor. De producten zijn allen naar een eend gevormd: de stoomeend, de eendenbek en de wc-eend.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:42 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
In de naam zit het woord eend?
Het zegt me helemaal niksquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:02 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Hij is Zuid-Afrikaan en heel rijk geworden met de verkoop van zijn IT-bedrijf. Tegenwoordig gebruikt hij zijn geld voor steun aan de Linux-distributie Ubuntu
Nee hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:21 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je deze smiley gebruikt om deze vraag als sneu te bestempelen?
Aan de naam van de eerste maan-Afrikaan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:18 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Andere vraag, wel in dezelfde categorie
Aan wiens naam is de naam Linux ontleend? Hij tevens een van de grondleggers van dit besturingssysteem.
Nee. Zijn voornaam is in de term Linux opgenomenquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Aan de naam van de eerste maan-Afrikaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |