Moet je ook niet op de benen van Messi gaan staan.quote:
Hij stond per ongeluk op de voet van Messi, niet op z'n benen. En hoe weet je dat het niet express ging? Nou voordat Messi op de grond lag had ie z'n excuses al aangeboden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet je ook niet op de benen van Messi gaan staan.![]()
bedankt voor de link hierboven, hier loopt het beeld prima via WinAmp (SkySports 1, dus gewoon in het verstaanbare taalquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:22 schreef HPayne het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/Matches/Match6.htm
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:54 schreef DutchGooner het volgende:
En daar is Kieft weer met zijn "ikgeilopbarcapraatjemaardurfheteigenlijkniettoetegeven"![]()
Bij Canal+ was het ook altijd al pro-barca commentaar, Sierd de Vos was meestal ook niet helemaal objectiefquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:54 schreef DutchGooner het volgende:
En daar is Kieft weer met zijn "ikgeilopbarcapraatjemaardurfheteigenlijkniettoetegeven"![]()
idd, kon je voor de wedstrijd mooi horen bij de doelpunten van de voorgaande seizoenen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij Canal+ was het ook altijd al pro-barca commentaar, Sierd de Vos was meestal ook niet helemaal objectief
wat is WInAmp? Een zender van PPstream of SopCast ofzo? want ik zie hem er niet bijstaanquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:54 schreef abcoude het volgende:
[..]
bedankt voor de link hierboven, hier loopt het beeld prima via WinAmp (SkySports 1, dus gewoon in het verstaanbare taal)
WInAMP is toch dat MP3 speel programmatje van vroegah!?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:05 schreef AminBen het volgende:
[..]
wat is WInAmp? Een zender van PPstream of SopCast ofzo? want ik zie hem er niet bijstaan
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:10 schreef Damzkieee het volgende:
2-0?
Barca mist Eto'o in dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:09 schreef Damzkieee het volgende:
Die kerel speelde woensdag ook al zooo slecht tegen ChelskiGeen topspits voor Barca..
Een club zo groot als Barcelona, mag toch niet afhankelijk zijn van een man in dit soort wedstrijden?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Barca mist Eto'o in dit soort wedstrijden.
Maar gemist word hij zeker, zorgde voor wat meer diepgang..quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Een club zo groot als Barcelona, mag toch niet afhankelijk zijn van een man in dit soort wedstrijden?
Nou...is het echt alleen Eto'o die ze nu missen? Volgens mij is er meer aan de hand bij Barcelona.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:24 schreef S-Two het volgende:
Tjah, Messi, Ronaldinho, Gudjohnsson allemaal goeie voetballers hoor, alleen niemand is zo'n afmaker als Eto'o.
beste afmaker ter wereld loopt bij de tegenstanderquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:24 schreef S-Two het volgende:
Tjah, Messi, Ronaldinho, Gudjohnsson allemaal goeie voetballers hoor, alleen niemand is zo'n afmaker als Eto'o.
Vast. Ik zeg niet dat je het doet, maar een nederlaag mag niet te wijten zijn aan het missen van een spits.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar gemist word hij zeker, zorgde voor wat meer diepgang..
Chelsea zonder drogba is ook een stuk minder gevaarlijk.
hoewel jullie dan weer een oekrainer hebben..
dat zeg ik niet, maar het had zeker geholpen als hij erbij was geweest.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
maar een nederlaag mag niet te wijten zijn aan het missen van een spits.
Hmm nog 20 minuten hequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:29 schreef jojomen4 het volgende:
4 kaarten tot nu. Guti kreeg er net nog 1.
In dat grafstadion van julliequote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef RayMania het volgende:
had zelfs een 1 bij de toto ingevuld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |