Sport1quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:46 schreef jojomen4 het volgende:
Waar jullie het op streams zien
Tering, hoe laat is het daar ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:46 schreef jojomen4 het volgende:
Ik hem m'n wekker er voor gezet. Waar jullie het op streams zien van de Chinese TV zie ik hem live op de Chinese TVCCTV5 wordt ie op uitgezonden.
Veel plezier allemaal en laten we hopen dat dit de wedstrijd wordt die de ommekeer inluid van de afgelopen jaren!Vamossssssssssssssss!!!!!
![]()
http://www.myp2p.eu/Matches/Match6.htmquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:17 schreef Steve.Porter het volgende:
kan iemand posten waar ik die streams kan vinden? heb echt geen idee.. zou ik kunnen waarderen!
Live wedstrijden via (P2P) Internet streams #13quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:17 schreef Steve.Porter het volgende:
kan iemand posten waar ik die streams kan vinden? heb echt geen idee.. zou ik kunnen waarderen!
Bijna 03.00. Maar ben om 01.00 al wakker geworden om held Alonso de wereldtitel te zien pakken!quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:57 schreef Damzkieee het volgende:
HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID !!!
Ronaldinho is gewoonquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef venomsnake het volgende:
Komt allemaal door die kut haarband die Ronaldinho op zijn kop heeft.
Dat ding breng ongeluk.![]()
Vanmiddag riep je zeker ook 10 10 10 10?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Real nog 1 goal plz
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |